mijn lichaamkennende zou ik zeggen zwanger, maar je weet maar nooit hoe het zit met vmk. heb ik weleens eerder gehad, met 5 weken.
ja zit al overheen, maar ik vermoed dat mijn ei later kwam dan de dag dat ik uitgerekend had. ik had toen ook zoiets van: is dit mijn eisprong of iets anders?
Hier nog geen ongi. Vanmorgen toch stiekem testje gedaan van sensitest, maar was negatief. Volgens FF heb ik mijn Nod pas de 9 de i.v.m. late eisprong. Temp. Was wel weer gedaald.maar voel me dan vandaag ook weer ietsje beter. Denk dat de stijging van gisteren toch veroorzaakt werdt door de verkoudheid. Heb nu dus al een aantal dagen een veel lagere temp als na de eisprong. Maar de temp zit bij Ff net nog boven de rode streep. Als ik zondag niet ongi ben doe ik nog een test. Vorige ronde was ik nu al ongi...vind het wel spannend....hoop niet dat het allemaal valse hoop is. Alle posi testers--> GEFELICITEERD!
Spannend he iedereen! Ik heb nu de hele dag dat zeurende gevoel in mijn buik, ik hoop dat het een goed teken is. Gekke dromen heb ik ook.... ik heb trouwens 10 april mijn nod, niet 11 maar ik ga de 11e testen dus ik laat het wel zo staan.
nou net me urine weg gebracht naar de huis arts PFFFFF moet nu tot 14.00 uur wachten voor ik kan bellen van de uitslag ben benieuwd. ik heb vanacht wel gedroomd dat ik de dr belde voor de uitslag en dat die zij van een blaas ontsteking heb je niet maar ik mag je wel feliciteerden je bent zwanger nu maar hopen dat dromen geen bedrog zijn het is wel wat vroeg want mijn nod is de 9de pas dus ga er ook niet van uit dat dat dalijk gezecht woord maar ik hoop dat dit me helpt tegen te houden om te testen ik wil zelf 1 dag voor nod testen of wel 1ste paasdag ik hoop het zo ga zo dalijkmaar lekker me gedachten verzeten ga zo lekker naar de kaper ff ontspannen. in de hoop dat het heel snel 14 uur is ik zag weer een positieve test voor bij komen gefeliciteerd
wat heerlijk om te lezen mij temp was vanmorgen ook gedaald dus ik dacht schiet mij maar lek!!! Het zal wel weer niet, normaal heb ik voor ongie altijd vele klachten , maar nu heb ik nergens last van!!! Dus ben benieuwd!
Als ik uitga van mijn kortste cycles kan ik dinsdag testen, maar vorige maand was dat weer ineens 28 dus dat word dan donderdag dus ga zeker wachten tot donderdag en als ik het vol hou ga ik vrijdag testen. Vorige maand had ik ook 4 dagen te vroeg getest en na anderhalf uur zag ik licht streepje 2 dagen later een schaduw streepje en werd uiteindelijk na 28 dagen ongesteld dus wacht nu echt tot na me nod
Dat klinkt een beetje hoe het bij mij is gegaan! Ik hoop het zo voor je! Ik wil meer roze zien! Ik heb dat ook dat ik nornaal veel PMS klachten heb nu dus niet, ook wel eens lekker.
hey meiden, hoe is het hier. Hier gaat het goed. Ik heb weinig last van kwaaltjes nofmaal last van rug buik pijn zere borsten en menstruatie kramp.! Helaas vandaag wel een temp dip, en aan me bmm te voelen denk ik toch ongie te gaan worden! Maar zolang ik nog niet bloed houden we goede moed!! Liefs
@mamavand inderdaad geen bloed geeft moed... de moed is hier dus in de schoenen gezakt want heb nog steeds bloedverlies.. wel nog steeds minder als een normale ongi maar toch.. wel apart nog nooit z,n korte cyclus gehad.. en dan ook nog is al die vage testjes.. Maar ga er nu gewoon vanuit dat dit m,n menstruatie is.
Dames op wachtbankje Succes Dames die positief hebben getest Gefeli Dames die ongie zijn geworden balen
Nu officeel een jaar bezig !! wanneer zou het zo mogen zijn?? wachten duurt lang ermee bezig zijn is moeilijk los te laten! maar we proberen het we zijn nu bezig met onderzoeken en hopelijk laat je ons niet meer zo snel wachten!
Dat is balen!Hoop voor jou ook op geen bloedverlies! Maar inderdaad! Geen bloed geeft moed!! Dit is de temp van mijn laatste paar dagen 5 dpo 37 6 dpo 37,2 7 dpo 36,9 8 dpo 36,7 9 dpo 36,7 10dpo 37,0 (verkouden) 11dpo 36,8 (beetje verkouden) en nog steeds geen ongi In het begin van de cyclus tijdens mijn menstruatie zat mijn temp ook op 36,7. Maar de dagen na de menstruatie lag mijn temp op. 36,5 tot en met de eisprong.
Ik zal die van mij ff geven kunnen jullie vergelijken 5 dpo 37 6 dpo 36.9 7 dpo 36.9 8 dpo 36.9 9 dpo 37.2 10 dpo 37.1 11 dpo 37.0 Pos. test 12 dpo 36.9 13 dpo 36.9 14 dpo 37.0 15 dpo 37.1
ik heb meestal een dag voordat ik ongi moet worden een enorme vermoeiheidsaanval. Dan lig ik echt het liefst om 9 uur 's avonds op bed, meestal wordt ik dan die nacht ongesteld. Dat heb ik nog niet gehad. Voor de rest heb ik meestal klachen tijdens mn onig, niet echt ervoor. Behalve dat ik een paar dagen ervoor in een enorme zeikstemming ben, ook nog niet echt gehad volgens mij. Ik heb nog steeds van die branderige tepels...En ze zijn non-stop hard. Owja, en ik heb als ik mn neus snuit er telkens bloed bij zitten. Ik heb echt nog nooit in mn leven een bloedneus gehad...dus misschien ook wel een symptoom.
Dankje...maar het blijft toch moeilijk hihi....Heb ook totaal geen klachten dan op mijn verkoudheid na...Dus denk ook steeds ik kan echt niet zwanger zijn...dan zou je op zijn minst toch iets moeten voelen? Pijnlijke (.)(.) ofzoiets?
Hoeft niet hoor persee, ik heb ook bijna nergens last van soms is het juist een symptoom dat je geen klachten heb, heb je normaal geen PMS achtige klachten? buik/rugpijn/hooftpijn/pesthumeur en nu niet... dan kan het altijd zijn dat er toch iets groeit
Het is ook zo lastig aangezien de tekenen die aaangeven dat je ongi eraan komt vaak heel veel lijkt op de eerste tekenen van een zw
Hoeft niet sommige hebben juist elke maand symptomen en als ze dan zwanger zijn hebben ze helemaal geen symptomen. Had dat bij me zoontje ook elke maand dacht ik zwanger te zijn en de maand dat ik zwanger was totaal geen symptomen dacht ook echt niet zwanger te zijn.