NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@dolfijntje: appart he hoe raar een vrouwen lichaam soms in elkaar zit

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja heel apart en nooit geen peil op te trekken. Als je lichaam nou eens goeie signalen zou afgeven. Had op een ander topic ook op je gereageerd zag je testen zin er wel mooi uit snap ook niet waarom je dan nog steeds bloed verliest. Je zou zeggen aan de testen te zien dat je gewoon zwanger bent.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zo zie je maar weer lein dat dat tempen dus helemaal niets zegt he!
    Wat is normaal jou hoogste temp na eisprong dan?? altijd max 37.1 of ook wel eens hoger?

@amaybe ik hoop dat het snel stopt en dat je als nog een knal test krijgt meis!!!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavand: ik heb de hoop eigelijk al opgegeven. Maar bedankt voor het meekijken en meedenken afgelopen dagen

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Deze maand voel ik ook niks denk ook echt dat ik niet zwanger ben, maar juist daardoor heb ik hoop dat het wel zo is. snap je het nog;) hihi.
    Maar ik zit vandaag ook pas 8 dagen na me eisprong dus kan nog komen natuurlijk.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier mijn van gisteren en vandaag

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Het 2e streepje lijkt trouwens dunner maar ze zijn hier even breed

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@dolfijntje: haha ja ik snap het nog... half dan.. hahaha

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@dolfijntje: ja raar he.. m,n testen worden ook iets donkerder.. maar waarom dan ineens dat bloedverlies 5 dagen voor NOD dat heb ik nog nooit gehad

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Maybe, je streepje is echt wel duidelijker. Ben benieuwd hoe die dr opgedroogd uitziet, want op die foto is ie nog erg vers of niet?? Ik zou de hoop niet opgeven hoor. Ik had vorige maand ook positieve testen en toen ik toch nog ongesteld werd, waren mn testen gelijk omo-wit.

11. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Maybe, welke is van vandaag en welke is van gisteren?

12. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    De onderste is van vandaag?? Die is wel een stuk donkerder je zou toch zeggen dat het goed zit heb je de huisarts al gebeld zou gewoon ff je verhaal uitleggen en desnoods langs gaan met die testen. Kijken wat hij er van zegt en misschien een bloed test vragen voor hcg

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sweet: hij is inderdaad nog vers ja.. maar durf echt niet meer te hopen..

@susy: de onderste is inderdaad van vandaag..

@dolfijn: heb m,n gyneacoloog al gebeld en moest daar zowieso volgende week woensdag heen dus ze zei dat ik moest afwachten maar ze het ook wel heel raar vond

14. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Sommige vrouwen die zwanger zijn worden alsnog ongi de eerste maanden en blijft het wel goed gaan de zwangerschap anders zou ik het ook niet weten. Je testen worden wel mooi donkerder.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@dolfijntje: bij m,n jongste ben ik met 6 weken ineens heel veel bloed en stolsels verloren met ontiegelijke wee achtige buikpijn... maar op de echo de dag erna toch een mooi kloppend hartje.

16. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Maybe, die onderste vind ik veel duidelijker! Hoop dat hij de komende dagen nog duidelijker wordt!!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linnepinna: dankje..

18. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Zal voor je duimen!!

19. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linnepinna: had jij al getest trouwens?? of heb ik daar gewoon overheen gelezen??

Deel Deze Pagina