Gatsie ik ging net naar de bakker, stond er een viskraam. Heb ik zomaar kibbeling gekocht, vind ik nie eens lekker hahahahahaha. Miskoop van de dag want na 4 stukjes vond ik het weer smerig
nou net de dr gebeld moet morgen op nieuw urine in leveren en dat gaat dan op kweek maar er zat geen actieve blaas ontsteking ? verder vroeg ik van is er ook een zwangerschaps test gedaan zeg ze nee dat moet je thuis maar gewoon zelf doen want dat is goedkoper want bij ons moet je toch ook betalen ????? erg vaag want velede maand werd er wel gewoon een test gedaan door de dr ? nu ik morgen toch weer urine op moet opvangen denk ik dat ik dan ook maar gelijk een testje doe heb toch de kruidvat test 2v5 in huis hahahaha had ik het nu toch maar gedaan vanmorge nou ja morgen is het 4 dagen voor nod dus ben benieuwd en dan test ik denk op zondag of maandag weer of hij moet gelijk goed positeif zijn natuurlijk
@sarah: ik hoop het echt heel erg dat het raak is.. Ik kan je helaas niet vertellen wat wijsheid is maar je kan voor je eigen rust toch een testje doen..?? @evie: balen is dat he..!! Misschien een voorteken..??
@maybe: wat rot die onzekerheid, maar volgens mij wordt het inderdaad wel donkerder dat lijntje. Hoop dat de ongi niet doorzet en wel het lijntje op de tests @nance: Wat balen dat het niet is gelukt. Veel succes met de IUI Hierzo: Ben beetje moe/lui-achtig. Tepels zijn nog steeds wat irri, de dikke blauwe ader zit nog steeds op mijn rechter borst. Links niet, want daar zit meer vet in . Verder beetje rommels/krampjes in mijn buik, warme vlagen op mijn onderrug.. Dat is vrij normaal. Maar nu keek ik naar mijn tepels, zag op de rechter een wit puntje en toen ik er in kneep kwam er witte vloeistof (melk?!) uit! Het zijn niet die mongomery bultjes (daar zit talg in) op je tepelhof maar echt uit de tepel zelf! Mijn gedachte is meteen: daar gaan we weer!! Blegh haat mijn lijf voor al dat mindf*cken, moet nog bijna een week wachten..
@riannetje: Ja mijn huisarts doet ook altijd zo raar.. als ik via een afspraak urine inlever is de test gratis.. Maar als ik erokm vraag moet ik ineens betalen..
@biancs: ja ik hoop ook dat het rode stopt en het roze ervoor terugkomt hihi.. Ja zoals je weet is mijn lijf ook enorm aan het Mindf**ken.. zwaar irritant als je het mij vraagt
Ik heb zojuist (licht) positief getest. Ze me maar nog maar niet op roze, ben nog voorzichtig na vorige maand.
sweet ook ik heb hem gezien.. dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd... pfff merk dat zo gauw ik hier kijk/lees geneigt ben om voor nod te testen.. maar wil het niet doen..... of toch wel... hahahahaha neeeeeeeeeeeeej... mel NIET doen....
een vriendin van mij die heeft net getest en heeft precies hetzelfde.. betekend dat je dan ook zwanger bent?
@maybe ja idd velede keer moest het van de dr en nu had ik het gevraagt om dat ik toch moest late testen op blaas ontsteking om dat ik gek woord van het piesen dat ik doen kan er bijna op blijve zitten dus ik had zo iets van vraag het gelijk maar nu doe ik het morgen ochten zelf wel mogen het een hele goede vrijdag worden
JA had getest vandaag, maar was negatief. Maar ik had een hele late eisprong dus ik denk dat ik niet eens positief kon testen vandaag. Volgens FF is hij pas de 9de mijn NOD.
wilt iemand mij op rood zetten? hopelijk in ronde 5 meer geluk gefeliciteerd voor de positieve testers
@ Mamavand: spannend hoor meid!!! @ Dreams: Succes met je tentamen meid! Je kunt 't! En spannend hoor NOD... @ Lein: lekker hoor... zwanger zijn en geen kwaaltjes te hebben . @ LieveMamaTrix: spannend he meid, die einde cyclussen... @ JustMe31: Jeeej, gefeliciteerd meid!!! @ Maybe: jij houd 't ook wel spannend hoor . Ow ja? Wie gaan er 2e paasdag allemaal testen dan? Hoe kort is je cyclus nu dan? Als ik dit zo bekijk zou ik écht zeggen dat je zwanger bent hoor meid!!! @ MayD: balen meid. @ Evie: vervelend is dat he, dat dat soort symptomen ook gewoon een griepje kunnen zijn... 't blijft afwachten dus... @ Masami: wachten duurt idd erg lang... @ Dolfijntje: ow ja joh? Dat wist ik helemaal niet...Nou dan heb ik nog een maand dus @ Susyq: jij weet 't ook wel spannend te maken hahahaha. @ Riantje: wat was de uitslag? Ok, ben benieuwd wat er uit 't kweekje komt... En dat klopt, de zwangerschapstest bij de huisarts moet je ook gewoon betalen. Die word betaald vanuit je eigen risico, omdat het een labonderzoek is. En dan ben je veeeeeeeel duurder uit...Kortom... de testen zijn nooit gratis... @ tempen: jeetje wat heb ik een lage basale temp vergeleken bij jullie zeg...Ik zit standaard tussen de 36,4 en 36,5...soms lager... @ Missiej: hier sinds vannmorgen een zwaar gevoel onderin de buik... EN dat trekt enorm als ik me uitrek...Neeeee, wij gaan gewoon samen maandag testen ... Of zullen we zondag samen testen in Slagharen? LOL Hoelaat gaan jullie heen? MIsschien kunnen we samen reizen? Patries kan niet, schoonvader ligt in ziekenhuis. @ Sweetdreams: heb je foto? Ik wil ook zien!!! Hier vandaag een kwaaltje erbij gekregen. En ik weet niet zo goed wat ik ermee moet... Heb sinds vanmorgen een heel zwaar gevoel onderin de buik (echt bij de BM) en als ik me uitrek voel ik 't daar dan ook écht heel erg trekken. Het is voor mij alweer ruim 4 jaar geleden dat ik zwanger was en weet niet zo goed meer of ik dat toen ook had hahahahaha. Verder nog steeds hetzelfde qua borsten... Wachten duurt lang... Hier zostraks de was opgevouwen, wasje opgehangen en nu ga ik zometeen verder met het lezen in Hersenkronkels van Mel Hartman. Moet er nog een recensie over schrijven...