Hoi meiden, Morgen nog een dagje werken en dan lekker een lang weekend! @ Maybe3: pffff spannend zeg! Die onzekerheid is echt killing! Mijn NOD is as maandag maar na afgelopen weken is niks voor mij meer zeker. Als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben doe ik een testje. Als deze negatief is ga ik gelijk weer met ovu testjes beginnen. Misschien vind ik dan mn ei en weet ik weer een beetje waar ik aan toe ben.....
@mayd: Dank je meid.. ik hoop het zoooo @nathalias: ja het is inderdaad spannend en telkens maar weer wachten. Net boodschappen gedaan.. zag carpaccio en dat vind ik zoooo lekker maar voor alle zekerheid toch maar niet meegenomen.. wie weet is het toh echt raak..
Hallo dames, Ik ben hier weer, vanmiddag een sollie gehad maar ik vond het wel moeilijk terwijl ik weet dat ik zwanger ben pfff dilemma, mijn contract verloopt eind Mei maar ik weet niet of hij verlengt word, zo niet denk ik gewoon maar een jaartje te stoppen ofzo. Verder alles ok ben nu wel sneller moe merk ik ben versleten als ik eindelijk zit, verder weinig klachtjes en geen misselijkheid Morgen nog dames die gaan testen?
@ Sarah: whahaha, geweldig... Heerlijk die mannenlogica... Bijna net zo leuk als kinderlogica. LOL... Voorbeeldje van kinderlogica van mijn zoontje: Ik: "Wil jij wel een broertje of zusje?" J.:" Ja, mama (big smile)". Ik "Mag mama dan wel een baby in de buik?" J.: "Nee". Whahahaha. Geweldig toch? @ Lein: gelukt met solliciteren? Komt vast goed meid! @ Susyq: whahaha, das weer 't andere uiterste . @ Lief26: dat word errrrug spannend hoor.... @ Mamavand: dat wil ik wel, moet je me maar ff een PB sturen, morgen ofzo... Vandaag niet meer... @ Vogeltje: Jij maakt 't ook wel spannend hoor! Hier lig ik al lekker in m'n bedje. Flappie erbij, drinken erbij... Zometeen beginnen aan een recensie en dan ga ik weer verder met haken...
@Mamavanjoshua, hier net zoiets. Ik: "Wil je een broertje of zusje?? Dochterlief "Nee, noepie(snoepje)". Kinderhand is snel gevuld he! Pfff, ik voel nu al dat het heeeeel moeilijk wordt om morgen niet te testen...Ben zooooo bang dat mn testjes weer niet donkerder worden, zoals de vorige ronde.
hahahahahahaha leuk he die kinderlogica. Ik vroeg aan m,n oudste ook of hij een broertje of zusje wilt.. meneer: "nee mama ik wil gelijk 2 zusjes" Bij vorige zwangerschap wist nog niemand dat ik zwaner was maar we hadden mensen te eten.. meneertje had veel gegeten dus z,n buikje was opgezet: "kijk mama ik heb ook een baby in m,n buik" toen had ik dus iets uit te leggen
@ Sweetdreams: wanneer heb je voor 't laatst getest? Je hoeft morgen niet persé te testen he? Je kunt 't ook even een paar dagen laten rusten... Hahaha, ja heerlijk toch, die kinderlogica?
@hier ben ik iets positiever na al jullie super lieve reacties.. en het lijkt alsof mijn lichaam naar mijn lieve forum vriendinnetjes aan het luisteren is.. want het bloedverlies word nu echt heel dun.. lijkt net water met een rode kleurstof.. het is echt een stuk dunnen en wat feller rood in plaats van dat donker rode.. dus ben benieuwd
Hoor wat je zeg, laten rusten Heb vandaag superlicht lijntje getest. Echt op een foto amper zichtbaar te krijgen, maar zeker iets, want weet echt wel wat omo-wit is en wat niet. Vorige maand ook paar x licht lijntje, wel donkerder dan nu, maar werd niet donkerder. Toen alsnog ongesteld geworden. Toen voelde het gelijk al niet goed, en nu heb ik er een beter gevoel over. Wil natuurlijk niks zeggen en ik wil eigelijk gewoon morgen niet testen, omdat ie dan helemaal nog niet echt donkerder hoeft te zijn, maar ik wel gelijk in de stress schiet als ie niet donkerder is. Ga et denk echt niet doen!!!
@sweetdreams: ik heb nu precies hetzelfde.. na de test van vandaag.. de angst dat hij toch weer lichter word of zelfs ineens spoorloos is
@sweetdreams: ja inderdaad hahaha.. en aan de ene kant wil ik wel morgen testen.. maar aan de andere kant absoluut niet.. maar die onzekerheid brengt je hele hoofd op hol.. Ik kan aan niks anders denken.. want zeg zelf hoe groot is de kans dat je 4 weken na een curretage alweer zwanger bent..??
@MamavanJoshua...hahaha...nou daar zou je het idd wel mee kunnen vergelijken. Ik denk dat ik toch ongesteld aan het worden ben ineens. Had een beetje roze tot rode afscheiding, precies zoals altijd de dag voor ik ongesteld word. Dus ik denk dat ik morgen heerlijk echt ongesteld word. Helaas! Eigenlijk Dacht ik het ook al wel. Heel de tijd zo'n raar gevoel na mijn ei gehad. Steeds buikpijn. Dus misschien was het toch te kort op het verwijderen van mn spiraal. Nou ja...volgende ronde beter! Al had de eerste ronde qua studeren wel lekker uit gekomen. Stel dat het nu raak zou zijn, moet ik haast aan mn minor beginnen. Maar we zien wel! Dat komt allemaal goed!
@ Maybe: kijk, je lichaam luistert gewoon naar ons. Goedzo lichaam van Maybe!!! @ Sweetdreams: hahaha ja ik weet dat wat ik zeg heeeeeeeel moeilijk is hahahaha. Maar ik denk idd dan morgen sowieso nog niet testen, omdat je HCG om de dag verdubbeld... @ Sarah: hahaha ja toch? Ik hoop niet dat 't doorzet, maar zowel... dan heb je wel je eerste echte menstruatie gehad en kun je nu écht ervoor gaan .
Ja daarom. Ik ben er ook niet echt verdrietig van ofzo, misschien ook wel doordat het allemaal zo snel en raar is gegaan, doordat dat spiraaltje kwijt was. We gaan er gewoon weer lekker tegenaan in de volgende ronde. Morgen zal ik even laten weten of ik echt op rood kan.
Net ff weer Juno de film gekeken...hormonen of geen hormonen altijd gegarandeerd janken.... schijnt iig gezond voor de traanbuisjes te zijn...
that's the spirit! volgende ronde er weer flink tegenaan! hier nog steeds niks te ontdekken, geen gevoel van menstruatie, wat ik altijd een dag ervoor wel heb... afwachten! liefs lief
Hey lieve meiden, toen mijn testen vanmiddag om 16 uur nog eens binnen kramen heb ik een test gedaan! En hij was ................................ NEGATIEF!!!!. super balen natuurlijk maar het is nog vroeg, we wachten nu tot zondag af! Maar voor als nog geen ongie klachten. Ik denk dat ik morgen al wel vrij zeker kan zeggen of ik ongie ga worden of niet. Vaak toch altijd wel op 14 dpo spotting. Dus we wachten nog even af. Toch is en een stemetje in me dat zegt dat ik niet op rood ga deze maand. we wachten het af. vind het wel spannend worden. Maar eerder testen als zondag zit er nu nniet meer in , mijn kerel heeft de testen vanmiddag allemaal in beslag genomen! hahahahah lekker slapen meiden!
@lief... spannend meis!!! gun het je zo! @mamavand... balen meis... hopelijk is je gevoel juist en ga je over een paar dagen alsnog op roze!! Hier lijken de standaard dingen door te komen dus denk volgende week op rood te gaan mja is toch altijd weer afwachten he...