@mamavand: het blijft dus nog even spannend.. ik blijf voor je duimen meid en zoals je al tegen mij hebt gezegd.. luister naar je lichaam..
nou dames, geen strepen of lichte strepen of tuurstrepen mijn lichaam schreeuwt: ik ben zwanger! ik ben kots en kots en kotsmisselijk heb een bakje naast me liggen voor als er wat uit moet, want ik weet vrijwel zeker dat ik ga kotsen. wc kots ik NOOIT, omdat ik er anders nooit uit kom, aangezien ik het smerig vind om boven een poeppot te hangen met mijn neus. hopen dat mijn man met een blikje cola binnen zo komt.
Raar hoor meid! Ik hoop dat je snel bevestiging krijgt! Verder vind ik het voor iedereen toch echt wel heel spannend hoor! Hihi!
@Maybe: Ik begrijp dat je een curretage gehad hebt? Ik heb dat ook gehad voor mijn dochtertje. We gingen voor de 12 weken echo de 1e keer en toen bleek er een leeg vruchtzakje te zijn. Dus ik werd gecurreteerd. En je raad het al?!.. Ik was de maand erop alweer zwanger!! Ik kreeg toen met 5 weken al een echo en daarna om de week tot de 12 weken echo. Alles ging toen super goed. Ze zeggen dat je na een curretage extra vruchtbaar kan zijn omdat alles zo 'schoon' is! Succes meid en hopelijk ben je gewoon zwanger!!!
Nou wat lief!! dank je wel!! Ik hoop voor jou dat je menstruatie niet doorzet! dat MAG gewoon NIET! ook voor jou hoor Linnepinna!! Liefs lief! ps verder alles nog 'rustig'
@wenndiiy: bedankt voor je reactie het is dus wel mogelijk gelukkig.. @dienares: spannend meid.. ben benieuwd naar je test.. Hier is het bloeden inmiddels gestopt.. of dat een goed teken is weet ik nog niet want ga pas morgen testen.. en als ik het echt niet kan laten vanmiddag.. over het algemeen test ik smiddags altijd duidelijker met k2v5.. Dus nog steeds spannend
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 74 6 zwanger, 6 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven ************************ Dienares op roze gezet en zo vrij geweest om Maybe3 lekker op roze te zetten... (hoop op een nog duidelijker test voor haar!!!)
Hier nog geen ongi, maar misschien komt dat ook wel omdat ik tegen een griep aanhik... Ach, mijn LF iig weer wat langer dan de vorige rondes. Elk nadeel heb z'n voordeel.
@Maybe, ik heb ook niet getest vanochtend. De 1e urine zit alweer int riool. Ga zo lekker shoppen. Ik denk dat het hier allemaal wel goed zit. Heb zulke pijnlijk borsten, dat heb ik niet meer gehad na de zwangerschap van mn dochter. Ik zat toen weleens huilend op de bank van de pijn, nu is dit in veel mindere mate nog, maar ik weet wel weer hoe het voelt.
@sweetdreams: mooi dat is goed nieuws.. ik hier ga nog steeds nergens vanuit we zien het wel.. heb in ieder geval al nieuwe ovu testen besteld voor de volgende ronde.
Jouw testjes waren duidelijk donkerder geworden, dus ik vind het duidelijk en hou het positief... ALS mijn ongi uitblijft, dan ga ik tweede paasdag eens testen denk ik
@mayd: ja m,n testjes waren donkerder maar als je de rest van de idiote verhaal erbij pakt hihihi... ben blij als ik woensdag bij de gyn ben dan heb ik zowieso meer duidelijkheid..
Shopse!! Zet het lekker van je af. Hier werkt het vaak hetzelfde: gewoon plasje doen en niet testen. Weg=weg . Manlief heeft ook lekker lang weekend. Bij ons is het lekker vol gepland, dus veel afleiding @maybe3: de duimen draaien nog voor je
Hihi ik weet het niet. Vorige maand heb ik zoveel dingen gevoeld en dacht echt dat het raak was. De positesten bleven jammer genoeg uit en was voor het eerst sinds jaren serieus overtijd. Blijf overtuigd dat er iets moet zijn geweest, maar dat de innesteling niet is gelukt. Voor de nod schoot mijn temp door naar 37,8. Dag van ongi knalde ie met 1 graad naar beneden. Had ook veel stress ivm allerlaatste tentamen voor mijn afstuderen. Nu ben ik afgestudeerd (sinds maandag ) en heb veel meer rust. Verder wat krampjes in mijn buik, zeurderige rug en mijn borsten zijn wat gevoelig en voelen opgeblazen aan... Vooral dat laatste geeft mij ergens een beetje hoop.. Zoals ik al eerder schreef komt er nog steeds witvocht uit als ik er in knijp. Vorige maand had ik op mijn ongi dag pijnlijke tepels. En nu al sinds dinsdag. Gisteren ging ik tijdens het eten ineens over mijn nek bij een stukkie vlees en was dus klaar met eten. Soms nog misselijk. Misselijkheid is voor mij ongewoon omdat er het een en ander anders is van binnen (korte darm + 2 magen -->gastri.c bypass). En sinds die operatie ben ik niet meer misselijk tenzij na een halfuur als ik iets verkeerds eet (suiker/ te vet / iets met zuivel). Oh wat klinkt dit vaag hihihi maar anatomisch ben ik anders van binnen. Manlief hoopt net zo hard mee, maar durf er weinig over te zeggen zodat ie valse hoop krijgt. Kan het beter voor mijzelf houden. Zwangerschapstesten zijn tot nu toe nog niet in huis .. Tis een heel verhaal geworden zo