NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweet... gefeliciteerd!!! hopelijk mogen veel dames jullie vergezellen!!!

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Lol dit is wel het spannendste NOD-topic ooit volgens mij. Wat een onzekerheid mensen! :)
    Hier nog steeds dezelfde 'kwaaltjes'. Beetje zeurende buik en snackdrift. Ik zou nu op 10 dpo zitten. Kan er dus nog niks zinnigs over zeggen....

Wat is het prachtig weer he? Ik heb Simone vandaag voor het eerst in de nieuwe zandbak gezet, ze vond het wel leuk, zat lekker met een schepje een emmertje vol zand te scheppen, en vond het nog niet zo leuk om zand op haar broek te krijgen! Heerlijk hoor, dat kleine spul :)

Maar ze is weer wakker dus we gaan lunchen, doeiiii!

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wow het is al zo een lange tijd dat ik in een NOD forum zat! Rode dames: dikke knuffel, Roze Wolkjes: Gefeliciteerd en dan de zenuwleiers: succes een geen bloed geeft moed!

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    maybe... ik zie dat je jezelf op rood hebt gezet?????? why??
    pfff... ik kan de dagen wel weg kijken tot nod... gelukkig begin ik vanaf volgende week donderdag met mijn nieuwe baan en hoop dat in de toekomst met name de wachtweken dan wat sneller gaan hahahhaa merk dat dat thuis zitten ook niet bevoordelijk is voor mijn geduld....

5. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Hoi,

Ik ben voor het eerst op dit forum. Leuk om zo'n lijst bij te houden! Ik heb mijn NOD op donderdag 12 april. Dat is mijn 4e poging en 1e kindje. Helaas weet ik niet hoe ik dit op de lijst moet zetten? Wie kan mij helpen?

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden gooi mij maar op rood!!!!
    GVD ik baal als een stekker. maar mijn bmm word steeds weker dus ik verwacht morgen overmorgen ongie te worden!
    Helaas ronde 9 word realiteit!
    Ik had zo gehoopt dat dat niet zou gebeuren!
    Maar helaas, onze wens onze droom een brusje voor onze geweldige jongen zal nog even op zich laten wachten!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ohhh MAMAVAND wat ontzettend klote zeg!!!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Maybe3: ben je nu echt ongi geworden dan? Als je nu over 2 dagen pas eens weer een test doet? De vorige keer zei je ook geen verschil te zien terwijl wij hem wel donkerder vonden..... Als je ongi echt door is krijg je van mij een enorme knuffel meis!

9. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    mijn testen worden niet donkerder en nog steeds geen menstruatie.

(ik zou heel graag ook van het roze af willen tot ik meer zekerheid heb)

10. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou zo als ik gister al zij
    moest ik vandaag weer urine in leveren en dat gaat nu op kweek:(
    ben erg benieuwd want er zat wel een wolk in me urine ? waar bij je zou denken van nou dat is een blaas ontsteking

daar bij vanmorgen ook een zwangerschaps testje gedaan
    hij was negatief :( maar ja maandag is pas mijn nod

wel had ik het idee wat te zien maar ??????
    toen dacht ik ik maak de test is open
    en toen je aan de zijkant van de test keek zag je op de plek waar het lijntje horde te komen twee rolze stipjes aan alle bij de kanten
    en dan dacht ik wel een heel licht streepje te zien
    dus ben ik heel erg benieuwd ?????? ik ga in plaats van zondag toch maandag pas testen in de hoop dat er dan een heel mooi streepje staat.
    verder zijn mijn tepels wel echt gegroeit ik dacht dat ik het me in beelde dus ik vroeg aan vriend lief wat vind jij en hij zij ook ja ze zijn idd grooter je verbeeld het je niet .
    en heb ook bijna de hele dag stijve en harde tepels waar ik nog nooit last van gehad heb ????

we moeten af wachten

meiden op rood heel veel sterkte en suc6 in de volgende ronde
    meiden op rolze gefeliciteerd hoopen dat er velen mogen volgen
    meiden in onzekerhijd hoopen op een mooie tweede streepje als je mag testen

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och jij ook een dikke knuf Mamavand!

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Riantje: ik heb wel vaker wolken in de urine en die komen bij mij door hormonen (rond ei meer wolken)... ik heb namelijk nog nooit een blaasontsteking gehad

Bij jou blijft het dus ook spannend!

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mayD: Het bloed nog steeds.. en m,n ovu test is ook weer lichter geworden

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Heb je misschien foto's van al je testen (zwangerschap) op een rijtje?

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mayd: ik doe over 2 dagen zowieso nog 1 test om het 100% zeker te weten.. maar ik denk dat m,n hormonen in de war zijn van de curretage en dit gewoon m,n eerste menstruatie is.. heel groot deel ook uit zelfbescherming.. Ik ga nu van het slechte uit...

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mayD: ik zal even kijken of het gaat lukken omdat de streepjes natuurlijk licht zijn

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe3... :( neeej... had zo'n goed gevoel bij jou ...
    @mamavand ... neeeee ongie moet fijn wegblijven! :)

18. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    meiden op roze : gefeliciteerd!
    meiden op rood: veel sterkte en op naar de volgende ronde!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als het niet lukt is het ook goed hoor... maar dan ben ik wel heel benieuwd naar de volgende test...

Ik snap dat je terughoudend bent meis.

20. Deejee1983

11 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook even een teken van leven, zit nu rond 8dpo (denk ik, weet niet of mijn ei wo-do-vr gesprongen is).

Ben al de hele dag hartstikke misselijk! Iets wat ik bijna nooit ben, dus erg spannend allemaal.

Kennen jullie trouwens deze website al? All About 8 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Echt handig, daarop kunnen vrouwen hun resultaten van zwangerschapstesten doorgeven en daar komen dan statistieken uit hoe vaak er vals negatief getest wordt op bv 8dpo, en hoe groot de kans is dat je al posi zou testen.

Scheelt weer twijfelen en helpt bij het weerstaan van de verleiding om al veel te vroeg te testen ;)

Deel Deze Pagina