@mayd: ja ach ik had er al rekening mee gehouden da tik niet zwanger was.. maar weet nu niet meer wat ik moet denken of dit toch nog ergens achter gebleven rest hcg is of toch een vmk
wanneer is het beste om weer een test te doen? die rare die ik als negatief beschouw is van vanochtend
tjee dames, wat een boel spanning Maybe3: ik zie ze ook niet duidelijker worden.... wat balen zeg! Alle andere dames op rood! DIKKE SHIT!! even jezelf verwennen, rust nemen en snel weer door... hoe lastig het ook kan zijn.... Alle dames op ROZE!! GEFELICITEERD! Hoeraa!! Hier nog steeds niks, zelfde gevoel, geen menstruatie! we wachten af tot zondag! HIer word pasen ook gewoon gevierd, maar dan met de hele familie op het strand in een tent!! ook erg leuk (doen wij niet hoor)! Fijne dag allemaal!! Liefs Lief
Maybe3: rot voor je! maar misschien gebeurd er nog een klein wondertje! Ik ben vandaag lekker naar de Efteling geweest met Demi en mijn ouders. Mannetje moest werken. Vanavond gaan we lekker samen weg want Demi is 2 nachtjes bij opa en oma logeren.
Ik had net een veegje roze bij het afvegen. Volgens mij had ik dat de vorige keer dat ik zwanger was ook op 10dpo en anders heb ik nu de kortste cyclus ooit van ehh 25 dagen.... Dit wordt een spannend weekend dus haha!
ik heb dit ook een kleer gehad en toen gebeld met kv ze zeiden tegen mij dat zo'n test als fout bestempeld kan worden en dat ik een nieuwe moest doen! Waarschijnlijk te veel urine gebruikt!
Ahhh wat balen @maybe3! Maar misschien dat er toch nog wel een kans is.... Ik hoop het voor je! Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar afscheiding is vandaag veranderd van waterig naar meer yoghurtachtig...en onderbuik is gevoelig als ik erop druk + beetje pijnlijke borsten aan de zijkant. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld word! Kan ik tenminste eindelijk weer aan de nieuwe ronde beginnen! Deze ronde geen goede eisprong gehad denk ik :x. Heb enkele PCOS symptomen, dus daar vrees ik wel een beetje voor..
Ik baal wel enorm.. Maarja hoe groot is de kans dat je de 1ste ronde raak bent.. Volgende ronde beterr.. Duurt nog wel lang haha
Nou ben rijp voor de sloop, drukke dag achter de rug morgen verjaardag van mijn prinses ze word twee! Verder klein beetje gevoelige boobs maar meer niet! Jammer dat ik nog geen goed nieuws heb gezien
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (4) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 74 6 zwanger, 9 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven ********************************* dames, ik ga op rood, keurig op NOD mijn CD 1. Hopelijk nog veel roze erbij hier! Succes dames!
@rood: dames echt super balen dit..!!! had het jullie allemaal zo gegunt..!! Hier is om misterieuze wijze het bloeden WEER gestopt
Het word spannend hier lees ik. @maybe echt super balen meid dat hij niet donkerder word maar je hcg verdubbeld elke 2 dagen dus misschien over 2 dagen nog ff een tekstje doen. @lein alvast gefeliciteerd met je meisje. Verder alle meiden op rood echt flink balen hopelijk volgende ronde wel 2 mooie rosé streepjes En alle meiden die nog moeten wachten succes met het lange wachten ik moet nog tot woensdag wachten. En weet dat dat heel lang kan duren.
Ik had het al gemeld, maar is denk ik over het hoofd gezien. Ik mag ook op rood helaas. Maar ben minder teleurgesteld dan ik dacht.. We hebben nog iets anders leuks op de planning: we gaan verhuizen. Dus dat verschuift mijn aandacht een beetje. Hopelijk ten goede!