♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (5) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) buikje 88 (3e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 75 8 zwanger, 14 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven heb mezelf even op roze gezet! het is hier nog stteds niet helemaal doorgedrongen... bedankt voor de felicitaties!
Dat is nog helemaal niet zo'n slecht idee!! Zag weer een paar roze voorbij komen: gefeliciteerd!!! Rode dames: Balennnnn!!! knuf voor jullie.... @ maybe, voor jou wordt het gewoon roze! Voor alle wachtende, twijfeltesten en de dames waar het allemaal nog niet duidelijk is.... succes!! Ik wacht ongeduldig mee....
@ Maybe: hahahah toch wel fijn dat ik niet de enige ben met meerdere NOD-data @ RHR: jij ook succes meid!
@mamavanjosh: ja m.n cyclus was 30.. maar F heeft hem gezet op 26.. snap er niks meer van allemaal hahaha
Hahaha, irritant he? FF doet bij mij niet aan kruisjes geven... Al vanaf januari niet... Steeds heel even een vermoedelijke eisprong, maar na een aantal dagen (zo'n 6) dan verdwijnt dat kruisje weer... Ik heb wel geloof ik op dag 12/13 of 14 een nagenoeg posi ovulatietest gehad. Veel donkerder dan ik gewend was, maar volgens de gegevens van de testen is deze nog steeds niet positief, dus ja... ik weet 't niet hoor... Als je wilt weten hoe dat rijtje eruit zag, zet ik 'm wel ff in een van mijn albums...
@mamavanjosh: ik ben wel benieuwd hoe je ovu testen er dan uitgezien hebben.. en wat vervelend dat FF heleemaal geen kruis geeft zeg
@mamavanjosh: erg apart.. en donkerder is die niet geworden? want inderdaad als hij echt positief zou zijn horen ze volgens de handleiding toh donkerder te zijn
@ Maybe: ja ik ben toen gestopt met testen, omdat hij niet meer donkerder werd en ik aan 't bloeden was...
Okee ja terwijl je inderdaad ook bij je eisprong wat bloedverlies kan hebben dus dan kan inderdaad toen je eisprong geweest zijn
Ja, maar als je bij de maand ervoor gaat kijken, heb ik echt (heb 't nu ook weer even op spotting laten staan) een tussentijdse menstruatie gehad...
Ja dat is inderdaad wel heel apart.. waar kwam trouwens jou cyclus van 299 dagen vandaan als ik vragen mag.. ik zag het van de week ineens staan en dacht echt wow
@ Maybe: ik heb geen idee... Ik heb de prikpil gehad, dus zou daar vandaan kunnen komen, maar had de prikpil ook voor ik J.oshua kreeg en toen was 't "maar" 6 maanden dat ik nergens last van had zeg maar... Nu had ik ook constant 't gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar er kwam maar niets (dat had ik toen niet). Provera al geprobeerd, maar zelfs dat hielp niet. Bij de gyn geweest, moest toen wachten tot eind augustus, dan zou er toch al wat moeten zijn. Toen nog steeds niets. De gyn vond 't toch te lang duren en omdat we met J.oshua ook 2,5 jaar bezig zijn geweest en hulp hebben gehad, heeft ze me meteen doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling. Maar omdat ik nu te zwaar ben, willen ze me daar nu niet helpen. Er bleek toen wel iets te zitten wat op een ei leek en deze wilde ze volgen. Bijna een week later bleek na bloedonderzoek (omdat hij nog steeds niet gesprongen was) dat 't een cyste was. Op 7 december had ik een afspraak met haar weer en toen moest ik voor een maandje weer aan de pil (microginon 50) en daarna kijken of ik ongesteld werd. Tijdens deze maand pilgebruik had ik enorm last van hartkloppingen en duizeligheid. Dus deze pil komt er bij mij nooit meer in... Op 3 januari (op dag 28 was dat) werd ik voor het eerst ongesteld met behulp van de pil dus... Hierna niets meer gebruikt. Toen werd ik 31 januari voor het eerst weer uit mezelf ongesteld en vanaf toen ging m'n lichaam dus heeeeel erg raar doen... Ze gooien nu dus alles op m'n gewicht, terwijl ik dit gezeik en gezeur al van kinds af aan heb en toen was ik écht niet te zwaar...Maargoed... als ik niet zwanger ben en ook niet zwanger word voor 23 mei, word ik 23 mei geopereerd. Dan gaat m'n maagbandje eruit en krijg ik een Gastric Bypass. Wat ook weer betekend dat ik het zwanger worden eventjes moet uitstellen :s
@mamavanjosh: jeetje zeg.. en wat stom dat ze je wegens je gewicht niet willen helpen.. En wat raar dat je lichaam ineens zo raar gaat doen. Nu gebruik ik zelf ook nooit de pil omdat ik odra ik aan de pil ben 45 van de 52 weken in het jaar ongi ben:S Ik hoop dat het echt heel erg snel raak voor je is en je het dus niet uit hoeft te stellen.. Echt nu gaan m,n duimen nog harden draaien voor je..!! Wanneer was je van plan om te gaan testen ?
Ik ga misschien maandag (als morgenavond nog niets te zien is) testen in de ochtend met ochtendurine. Mocht ik er toch niet aan denken, dan word 't dinsdagochtend... Ow ja en ik ben nu wel onder behandeling bij de FEM-poli in Zwolle. Dat is buiten het ziekenhuis om. Daar is gebleken in februari dat ik aan de andere kant weer een cyste heb. Nu moet ik daar 4 juni weer terugkomen... Dus (mocht ik niet zwanger zijn) vlak na de operatie... Maarja, dan gaat ze wel weer kijken of de cyste nu weg is of niet... Zo niet zal ik waarschijnlijk wéér onder het mes moeten om de cyste te verwijderen en dan zou ze waarschijnlijk ook nog verder gaan kijken, naar de dingen die m'n rare cyclus van kinds af aan vandaan kunnen komen... Toen bij J.oshua heb ik een HSG onderzoek gehad en toen testte ik de maand erop positief...
Okee ik ben heel erg benieuwd. want heb je al meer kwaaltjes die je herkent van je zwangerschap van joshua?
Nou had bij Joshua afgezien van m'n borsten eigenlijk geen kwaaltjes whahahaha... Ja de vermoedheid... Maar dat heb ik nu ook wel, maar niet zo extreem als toen. En voor de rest had ik vanaf 14 weken enorm last van m'n bekken (en dat heb ik sindsdien altijd gehouden)
dit is niet van je mk meer hoor!!! Jij bent gewoonn zwanger!!!!! En ik hoop dat het bloedverlies stopt, en dat je gewoon harstikke zwanger ben! Maar het kan zijn dat het een vmk word. Mocht het nu echt door gaan zetten het vloeien, dan zou ik daar wel van uitgaan van een vmk! Want je testen worden donkerder dus dit is wel een heel goed teken!