Hoi allemaal! Weet iemand ook hoe je baarmoedermond voelt als je zwanger bent? Of als je ongi wordt? Ik heb zowat geen nagels meer over van de zenuwen... morgenvroeg kan ik een vroege test gaan doen!
Als je zwanger bent is je baarmoedermond laag, hard en gesloten zodra je ongesteld bent is hij is weker en trekt hij verder omhoog, let wel op mijn vk zei dat gedurende de dag je baarmoeder steeds lager komt te liggen (zwaartekracht) dus smorgens voelen, heb je al eerder een kind gehad dan kan de baarmoedermond altijd iets open staan. Je kan dit beter doen gedurende een hele cyclus want een paar keer voelen is niet genoeg om vruchtbaarheid of zwangerschap te herkennen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes!
@mamavnd: ik had die met indicatie maar bij mijn vorige zwangerschap had ik een licht 2e streepje ongeveer net als nu. 2 dagen later bloed laten prikken en daar kwam een hcg van 18 uit. dus ik denk nog steeds dat kruidvat gevoeliger is.
bij de testen van cb met indicator zitten geen streepjes die zegt gewoon zwanger 1 a 2 weken of niet zwanger! Succes!!! ik heb met een hcg waarde van 15 posi getets met de cb met indicator
@mamavand: ja die heb ik vanmorgen gedaan die heeft geloof ik 8 minuten na zitten denken en zei toen niet zwanger
mamavand... wat enorm balen zeg!! @hier ... inmiddels de hele avond weer wat ongiekrampjes maar nog niets te zien.. dus ben toch erg benieuwd wanneer ik nou wel ( of niet ) ongie word
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof Partiéle mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (5) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) buikje 88 (3e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (3) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) lizz01 (1e ronde, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 76 8 zwanger, 14 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven Lijst weer bijgewerkt. Balen dat er toch nog veel op rood moesten!!! Veel succes in de volgende ronde!
@ Maybe: irritant he al die kwaaltjes die je herkent, maar ook helemaal niets hoeven te betekenen? Balen dat je niet zo fijn hebt gegeten zeg... Hoe voel je je nu? @ Vogeltje: Gefeliciteerd meid!!! @ Dienares: Gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! @ Boomie: balen meid! Succes in de volgende ronde... @ Missm: ooow meid wat balen zeg... @ Sweetdreams: meid, niet meer testen nu! Je bent zwanger en daar doet een test niets meer aan. Daarmee ga je jezelf alleen nog maar gekmaken. Lekker gaan genieten nu meid! @ Missiej: neeeeee dat mag niet hoor... Ik hoop dat 't niet doorzet meid! Je houd 't wel spannend hoor! hihihihihi. Ik hoop dat je NIET ongi gaat worden hoor ... Hier de hele dag in Slagharen geweest bij het SBS6 paasfeest. Helemaal geweldig was 't. We waren er rond half 11 vanmorgen. Daar even naar de wc gegaan, wat gedronken en daarna gewacht op een vriendin van mij. Uiteindelijk haar maar even gebeld, want 't duurde toch wel lang. Ze kon ons niet vinden en ze waren dus al helemaal achterin 't park hahahaha. Dus toen zijn wij daar maar heen gelopen hahahaha. Wel optreden van Wesley Klein gezien, was erg leuk. Om 19.00 uur zaten we weer in de bus naar het station en om ongeveer kwart voor 9 vanavond waren weer thuis . Hier had ik vandaag een aantal keren best wel veel witvloed in mijn onderbroek zitten... Iemand enig idee of dit wat te betekenen kan hebben?
@ missiej; voor ons nog even wachten he! we hebben de langste tijd gehad haha! wanneer ga jij testen? ik zie dat we beiden de 10e onze NOD hebben.
@mamavanjoshua: hier ook veel witvloed gister. Geen idee wat het betekend. Temperatuur blijft hier lekker hoog dus ik ben beniewd wat de komende dagen voor mij brengt.
@mamavanjosh: het gaat nu weer goed hoor gelukkig.. en wat leuk zeg z,n dag naar slagharen. Iedereen een fijne 2e paasdag
lizy.. ik wil op zijn vroegst pas woensdag testen.. maar tot nu toe heb ik gewoon helemaal géén kwaaltjes dus verwacht gewoon ongie morgen... vorige maand kwam ongie ook in loop van de dag... mvj .. fijn dat jullie je zo goed vermaakt hebben... wij gaan voorlopig ff niet meer... maar kwam ook door een aantal waar wij mee waren.. vind het erg jammer voor de kids... maybe.. hoe is het nu bij jou? hier zijn ongiekrampjes weer verdwenen net zoals de rest van de kwaaltjes.. dus verwacht voor morgen aaf al wel ongie te zijn...
@missiej: ik heb vanmorgen het gehele scheldwoordenboek voer tafel gesmeten.. Ik had nog 1 dipstick in de la gevonden (netjes gesloten in verpakking) Normaal zag ik daarn helemaaal niks op en oop toen ik de streepjes op de KV test had eergisteren was hier niks op te zien. Vanmorgen gedaan. Netjes 5 seconden onder gedompeld.. een zonder turen zichbaar roze 2e streepje. alleen loopt ie aan de onderkant schuin af dus ook weer geen goede test..!!!