maybe.. jemig zeg die testen werken ook niet echt mee he :O ..... ja hopen doen wij ook... tis heel dubbel allemaal.. bij de zws van mijn dochter had ik ook helemaal nergens last van en kon dus na 2 jaar ook niet geloven dat ik zwanger was... inmiddels 3 mk's verder en vooral bij de laatste had ik heeel veel kwaaltjes... en stomme is.. nu ga ik iedere x zoeken naar kwaaltjes terwijl ik weet dat het zonder kwaaltjes ook kan...agja.. morgen precies 1 jaar bezig voor brusje... zou toch wel leuke datum zijn hahaha...
@missiej: ja dat had ik ook.. vorige zwangerschap heel veel kwaaljes en de andere 3 heel weinig. Maar vergelijk ze automatisch met de laatste.. En inderdaad word best boos op die testen nu.. normaal moest ik die zwanger en kids echt draaien en doen om hem te zien en nu zie ik hem zonder hem op te pakken.. alleen loopt dat kut ding dus onderaan schuin af en moet ik hem weer als negatief beschouwen
Ik vroeg mij af of iemand nog iets van Ddg1981 gehoord heeft? Ze had voor NOD positief getest, ben benieuwd hoe het nu is? Maybe: Hoop snel op meer duidelijkheid voor jou. Dit is ook niets kan ik mij zo voorstellen. Vogeltje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Laat het kindje nu maar goed gaan groeien!
@volonta: ja ik heb inderdaad ook niks nog vernomen van DDG sinds die tijd.. En nee dit is inderdaad niks.. word zo gek van die onzekerheid.. gisteren 3 strepen:S nu weer een streep die schuin afloopt:S lijkt wel alsof ik niet meer mag testen en gewoon woensdag bij de gyn moet afwachten
Ik denk ook dat je dat het beste kunt doen! Tot die tijd veel afleiding zoeken haha, dan gaat de tijd wat sneller! Ik kon vanmorgen testen maar heb het niet gedaan. Ik durfde niet Toch bang voor de teleurstelling misschien, ik heb nog geen kwaaltjes namelijk. Ik wacht nog even af...
@lizy: ja ik weet dat dat het beste is maar als je al een halve week in die onzekerheid zit word je op een gegeven moment gewoon echt gek..
@ Dreams: ook al... misschien zat 't witvloed wel in de lucht? LOL @ Maybe: ja het was Ʃcht heel erg leuk... Joshua is er nog steeds moe van...huilerig enzo... Balen van die steeds maar kapotte testen zeg... @ Missiej: ow meid, wat vervelend dat jullie al weg moesten door een aantal waar jullie mee waren. Dat is zeker jammer voor de kids... Als je er meer over kwijt wilt, je weet me te vinden he? (helemaal niet nieuwsgierig hoor hahahaha) Ow meid, balen van die krampjes... Ik hoop niet dat 't vanavond door gaat zetten hoor... Ik heb vanmorgen getest, maar hij was negatief. Ik heb nu nog 3 testjes over, maar ik wil eigenlijk niet meer testen tot na 22 april... We zien 't nu allemaal wel... Ik vind 't alleen wel enorm irritant dat ik zo'n last van m'n borsten heb. Niet afgelopen nacht, maar die nacht ervoor kon ik niet eens in slaap komen, omdat ze in de weg lagen... Daarbij steeds die krampen onderin de buik en dat trekkende gevoel als ik me uitrek... Nou ja, we zien 't wel...
@mamvanjosh: Ja ik heb vanmorgen ook een traantje gelaten.. want heb nog nooit echt duidelijk een roze lijntje gehad op de ZW&K dipsticks en nu staat hij er maar is hij weer scheef dus weet ik nog niks.. Hij staat ook precies op de plek waar het lijntje hoort te komen maar loopt uit aan onderkant.. EN die onzekerheid word me nu gewoon teveel. Bloedverlies is weer gestopt.. dus ik snap het echt niet meer.. Ja ik snap dat je kleine man nog moe is. al die indrukken die ze daar op doen is niet niks
@mvj.. bij jou negatief balen zeg.. hopelijk gauw duidelijkheid... en wat betreft die mensen... dat zijn 2 wat oudere mensen die gewoon overal om kunnen zeuren.. ooh het is zo druk... ooh wat koud of warm.. we hebben geen geld ( maar ook geen eten en drinken meenemen) ga zo maar door... daardoor waren wij het gewoon zat... ik hoop ook niet dat het doorzet natuurlijk.. maar verwacht hem morgen wel hoor... @maybe... geen bloed meer.. rare testen.. pfff hopelijk woensdag toch wat duidelijkheid... straks ff na een vriendin toe en vanaaf lekker met ons 3tjes gourmetten... helaas is het niet echt weer om na buiten te gaan ... agja we verzinnen wel weer wat hahaha ...
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (5) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) buikje 88 (3e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (3) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) lizz01 (1e ronde, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 76 8 zwanger, 14 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
Balen veritas, op naar de volgende ronde. Hier voel ik mij vanochtend echt niet lekker, ben duizelig en beroerd op de maag blegh, trillerig. Denk dat ik ziek word, mijn oudste ligt ook al ziek op de bank en er lopen hier incl. mijzelf 3 te snotteren.
Ik heb vanochtend ook getest maar was ook helaas negatief. Ik heb sinds gisteravond wel wat kramp dus geef wel door als ik definitief op rood kan.
10 dpo getest, negatief. Verwacht mijn ongesteldheid ergens donderdag of vrijdag ofzo. Begin er een hard hoofd in te krijgen dat het raak is.
@missm, mompelientje, mamavand en andere dames die op rood zijn gegaan en die ik heb gemist: balen zeg, vol goede moed op naar de volgende ronde. De positieve testers: gefeliciteerd! @mayby3: wat een gedoe blijft het voor jou zeg. Overmorgen heb je een afspraak toch? Dan krijg je eindelijk duidelijkheid. Hier vandaag weer een test gedaan en nog steeds negatief. Snap er niks meer van, heb wel klachten. Aan de ene kant denk ik gewoon zwanger te zijn, maar ik wil niet te veel hopen dus hou ik mezelf voor dat het net zo goed niet zo kan zijn. Heb nu wel een beetje ongikrampjes maar of dat wat betekend weet ik niet. Echt balen die onzekerheid.
De dagen tel ik hier nog steeds af. Ik voel niets bijzonders in tegenstelling tot de vorige keer. Soms een krampje.. soms doen mijn tepels pijn. Normaal heb ik een dag of 2 voor de ongi hoofdpijn. Dat blijft wel weg. Waar ik wel ontzettend veel last van heb is afscheiding . Dat begint nu erg vervelend te worden. Maar daar doen we ook weinig aan. Ik houd mijzelf voor dat het gewoon gaat doorbreken omdat ik "niets" voel. Maar je weet wat ook vaak gezegd wordt: er zijn ook vrouwen die in de maanden waarin het niet raak is zoveel voelen en net in de maand dat het raak is niets voelen. Hihi Zo nu weer verder de keuken in. Ben al sinds 8u vanmorgen aan het koken voor vanavond.