NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zolief, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    niets kan ook iets betekenen ;)

2. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik twijfel of ik vanavond zou testen of morgen....

Heb nooit een week van te voren ongi dingen, maar altijd pas 2 dagen van de te voren. Maargoed ga hier nog van niks uit. Wou dat ik kon slapen en over 3 dagen wakker worden voor een goede test hihi

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Nou ik heb wel weer een hele vage test, kon niet wachten :D

Haal morgen wel weer eventjes nieuwe , de lichtroze streep staat verkeerd hihi

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    als goed is trekt dat weg toch? heb dat ook wel eens gehad... en volgens mij staat in de bijsluiter dat dit ook kan maar niet de uitslag beïnvloed toch?

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dit was na 5 minuten. De vorige werd ook eerst bijna helemaal roze en trok toen weg en werd super wit, maar deze bleef staan.

Ga hier ook helemaaaaal niet uithalen dat het wel gelukt kan zijn hoor! Morgen haal ik gewoon nieuwe en testen we verder. Dan zitten we ook officieel 4 dagen voor NOD

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben inmiddels twee dagen 'overtijd'... Gisteren dacht ik echt dat ik ongesteld moest worden... Ik had krampen in mijn onderbuik en lies en verschrikkelijke rugpijn ( ter hoogte van mijn nieren, wat uitstraalde naar beneden ).

Meestal wordt ik dan binnen een uur ongesteld, maar nu bleef dat uit... en zelfs vandaag nog geen druppel bloed gezien...

Ik heb bij vlagen pijnlijke borsten, zo nu en dan misselijk, maar vooral veel gedoe in mijn onderbuik ( krampen, steken, gerommel etc. ).

Ik haal morgen weer kv2v5- tests en kijk of die me wat duidelijkheid geven...

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Spannend!!

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Misschien een hele gekke vraag, maar... kan je je ochtendurine even in de koelkast bewaren om een uur later ermee te testen?

Ik wil morgen dus tests gaan kopen, maar ik kan denk ik echt niet mijn eerste plasje op houden tot ik in de winkel die dingen heb gehaald...
    Of kan ik dan beter mijn tweede plasje gebruiken i.p.v. mijn bewaarde ochtendurine?

9. Kaka

Kaka Lid

20 mrt 2012
    32
    0
    6
    Leeuwarden
    Cyclusdag 45 en niet ongesteld , gisteren test gedaan en ook niet zwanger...snap er niets van! :( Ik wil gewoon door naar de volgende ronde! :(

10. Kaka

Kaka Lid

20 mrt 2012
    32
    0
    6
    Leeuwarden
    @lievemamatrix Ik weet niet of dat kan... Ik zou het zelf niet doen. Afhankelijk van hoe duur je test is met je tweede plasje doen en niet teveel drinken en zo lang mogelijk ophouden? Geduld bewaren tot de volgende dag is vaak wel lastig ;). Succes!

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @lLeveMamaTrix: ja dat kan gewoon hoor. Blijft een paar uur goed in de koelkast.

Succes morgen!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maybe: kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten. Het word je niet makkelijk gemaakt met die rottesten...
    J.oshua is idd erg moe. Hij ligt nu al vanaf 15.00 uur in bed (eerst bij mijn ouders geweest) en slaapt nog steeds. Ik ga hem er zo wel uithalen, anders word om 19.00 uur naar bed helemaal niets...
    Jep, hier nog steeds spannend... Had vanmiddag toen ik van de fiets afstapte ook ineens een flinke kramp onderin, bij m'n baarmoeder... écht zo'n trekkramp zeg maar...

@ Missiej: ow jeetje, bah daar word je ook wel gauw flauw van zeg. Dan kan ik me voorstellen dat je al zo vroeg weg bent gegaan. Maar leuk voor die kids is anders idd... Ik hoop niet dat er morgen nog een menstruatie komt voor je hahaha. Ik ga gewoon duimen hoor... Hier idd negatief, witter dan wit kan niet volgens mij hahahaha.
    We zien 't wel... heb wel allemaal dingen die ik normaal niet heb...

@ Veritas: balen meid! Succes bij de volgende ronde!

@ Masami: beterschap meid!

@ Nathalias: balen meid... ook al negatief...

@ Deejee: geen bloed geeft moed hoor!

@ Molly: jou gevoel is voor mij nu enorm herkenbaar... Ik wil ook niet teveel hopen (ondanks de klachtjes)...

@ Biancs: het word spannend bij jou dus hihihihi. Ben benieuwd hoor...Ga je nou morgen ook testen?

@ Evi: hahahaha ja dit is niet helemaal een goede test idd LOL.

@ LieveMamaTrix: oooow spannend meid!!! Ja hoor, dat kan :D. Maar je kan 't ook met een tweede plasje doen, dat maakt tegenwoordig niet zo heel veel meer uit ;)

@ Kaka: ik herken je gevoel...Succes meid!

13. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    @ Evi: mijn test vanochtend had ook eerst een horizontale streep. Dit trok daarna weg en toen was die helaas omo wit....

Jij test wel heel vroeg dus de kans dat je in de loop van de week nog 2 strepen hebt is aanwezig. Ik teste op mijn NOD dus mijn hoop is weg ;)

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@veritas: oh wat jammer zeg.. veel succes de volgende ronde

@lievemamatrix: ik hoop dat het raak is voor je...!!

@mamavanjosh: jij maakt het ook aardig spannend hoor..!!Ik denk echt dat het raak is bij jou..!!

@hier: eindelijk duidelijkheid.. joepiejjj.. net getest met k3v5 (speciaal voor naar rotterdam geweest) en deze was negatief.. nu kunnen we dit hele gedoe eindelijk achter ons laten en met een glimlach door naar de volgende ronde..!!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maybe: ja ach... we zien 't wel... ik heb besloten me nu even niet meer zo druk te maken erom en 't vanzelf wel te zien...
    Ooow meid, dat is balen zeg! Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Nu kun je in iedergeval wachten tot je ongi gaat worden (of heb je dat al gehad? hahahaha) en op naar de volgende ronde...

16. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... negatief??!!!!! HU?!!!... dat meen je niet... wat ontzettend vaag... ik blijf erbij dat er toch iets is geweest hoor...

hier net giga pijn in onderrug en onderbuik... ben bang dat ongie niet lang op zich laat wachten.. wel is het nu wat minder alleen wat zeurderig.. mja wat niet is kan altijd komen he...

17. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Maybe wat gek dat er wel goede testen bij zaten, wat vreselijke rottijd! Nu heb je iig zekerheid. Hopen dat je snel ongi bent en door kan naar de volgende ronde!!

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@meiden: ja inmiddels weer licht bloedverlies (echt grappig vanaf 21:00 niks tot de volgende ochtend en dan gaat het verder).
    Vanaf nu gewoon elke dag een ovu test.. en wachten tot ze positief zijn.. En misschien dat dit alsnog de laatste restjes HCG zijn geweest die wat vertraging hadden. ik weet het niet.. Maar geeft meteen al weer rust voor de volgende ronde.

Blijf hier nog wel even meelezen want ben bij veel dames echt heel erg benieuwd..!!!

op naar mooie ROZE testen voor jullie..!!

19. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    *geeft dikke cyber hug aan maybe*

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: heel erg bedankt meid..!! Hoe is het bij jou..?? Morgen is je NOD toch..??

Deel Deze Pagina