spannend hoor dames! hier nog geen duivel te bekennen.. gisteraaf hele tijd overtuigt geweest dat ze ieder moment konden doorbreken.. nu geen buipijn oid meer maar goed vorige maand werd ik ook in loop van de dag zonder pijntje of krampje verrast... dus we wachten nog geduldig af... ook ga ik twijfelen of ik ondanks bruinverlies 14dagen geleden niet weer een lange cyclus heb... dan zou ik het aankomende zaterdag pas verwachten.. agja we wachten nog ff af
Gisteravond teste ik nog lachend, wetende dat ie toch nog niet kon maar moest gewoon testen en ben net thuis van testen halen en gewoon kotsmisselijk van de zenuwen! Wou ook de vroege test halen maar die was 10 euro! Nou heb ik er 4 van het kruidvat van! Dus die maar weer meegenomen. Jeetje op de parkeerplaats nog ruzie met een duivelswijf. Stond te wachten op een plekkie van een meneer die eruit reed wou ze er snel indraaien dus ik zette dr klem Nouuuu woest ramen open en scheeuwen. Nou denk maar niet dat ik met zo'n gek in gesprek ga met dr grote lease auto van scheeuwen rij er dan tegenaan hahaha. Was al zenuwachtig genoeg voor mezelf, dan ontploft de bom en wou ze dat ik nooit mn raampje had opengedaan Gekke mensen !
Test gedaan en blijft spierwit... Hoelang duurde het bij jullie voor het 2e streepje kwam? was dat direct of echt na de 5 min?? Morgen nog een keer proberen maar denk dat het deze maand niet gelukt is
@Evie: vorige maand (klinkt echt zo raar) duurde het bij mij een minuut of 2 voor het 2e streepje verscheen. Zou als ik jou was gewoon een dag of 2 a 3 wachten voor je opnieuw test, want je zit nog voor NOD en bovendien verdubbeld Hcg elke 2 dagen.
Waren jullie testen van een spierwitte test de ene dag een streep de volgende dag?? Ik ben geen wachter hihi, ik draai vanacht nastdienst, ga erna lekker paar uurtjes slapen morgen en dan test ik als ik morgenmiddag wakker word weer. Heb er nu nog 3 liggen dus gewoon elke dag tot NOD . Anders volgende maand de volgende ronde!! Het is ook nog maar de eerste ronde!
@evie: bij mijn vorige zwangerschap had ik zaterdag middag getest.. deze was omo wit... 'snachts half 3 werd mijn jongste tussendoor wakker dus kon niet meer slapen, ik dacht laat ik voor de grap en test doen.. Terwijl ik hem net had gedaan dacht ik "wat verwacht ik nou eigelijk dat ik ineens een streep zie?" dus ben weer naar m,n bed gegaan.. toen ik net ging liggen ging manlief z,n bed uit.. toen keek ik voor de grap even naar de test en zag ik ineens wel een licht 2e streepje.. het is dus mogelijk..!!
@evie 4,3,2,1 dag voor nod teste ik nog negatief pas met nod Positief.. @dreames hoop dat het voor jou snel weer raak is
Ik test pas als ik overtijd en dat weet je Hier alleen zere borsten soort van steekjes dat heb ik nog niet eerder gehad moet ik zeggen dus weer een nieuwe kwaal Vanacht klote geslapen steeds om de 2 uur wakker en was misselijk !! heb een heel raar gevoel in mn lighaam klinkt misschien raar maar ik heb gewoon het gevoel dat het raak is maar durf het niet zker te denken want als het daarlijk weer niet raak is is het weer een domper. dus ik denk ff lekker niks we zien het wel!! deze week zoieso ff naar het ziekenhuis om bloed te prikken voor onze feriliteits onderzoek!
Hier nog steeds niet ongesteld en ook helemaal niet het gevoel dat het nog gaat komen. @maybe3: gelukkig heb je nu wel zekerheid, ookal is het niet degene die je wilde. Ja kan nu wel lekker door naar de volgende ronde. Succes
Ik stond vanochtend op om dus een zwangerschapstest te gaan halen, zie ik een paar iniminie bruine stolseltjes. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ik alsnog ongi wordt vandaag... Als ik ongi wordt dan haal ik gewoon weer een nieuwe set ovu-tests... en zo niet, dan waag ik nog een zwangerschapstestje morgen. Wat een gedoe zo'n vrouwenlichaam!
Meiden...ik ben zoooo superonzeker. Normaal niet echt mijn aardje, maar nu...pff wordt helemaal gek van mezelf. Zondagochtend voor het laatst getest, gewoon een mooie dikke roze streep, gister niet getest en vanochtend wel weer met hele lichte urine en niet de 1e maar 2e (niet gedronken tussendoor) en ik verwachtte nu gewoon een knaller, maar hij was gewoon hetzelfde als zondag. Nu zit ik weer in de stress. Dit was mn rijtje, de onderste is van zondag en die van vandaag is hetzelfde als van zondag... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/236585d1333873540t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-14-2012-04-08-10.05.05.jpg
@molly: inderdaad en we gaan nu gewoon weer aan de ovu testen want ben de hele weg van m,n cyclus kwijt.. @sweet: hij is wel iets donkerder geworden hoor..!!!
@ sweetdreams 2e streepje is 2e streepje wacht gewoon nog 2 dagen en doe dan weer een test bij sommige vrouwen gaat het nou eenmaal niet zo snel met hcg niet onzeker zijn hij staat er dus gewoon Positief!