Ik moet eigelijk gewoon niet meer testen en gewoon een beetje vertrouwen hebben. Sommige krijgen nooit een knaltest en de streep is mooi en dik genoeg, maar toch wil ik elke dag bevestiging.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Genieten!! Ik zit vandaag op 15 dpo, maar mijn vraag is of je luteale fase altijd 14 dagen is of dat dit ook langer kan zijn . Ik had op zondag 25 maart een positieve ovutest (die dag erop was het 2e streepje alweer een stuk vager). Wij geklust op 24, 25 en 26 maart . Normaal gesproken is mijn cyclus rond de 27-29 dagen. Dit zou betekenen dat ik a.s. vrijdag mijn nod pas heb...heb ik dan nu een lange luteale fase? Of ben ik nu al overtijd? Ik voel namelijk helemaal niks, behalve af en toe wat steken en krampjes onderin mijn buik, that's all. Of zou ik dan nu al positief moeten kunnen testen als ik zwanger ben? Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is
ik weet niet of je regelmatig bent?? als je altijd een lf heb gehad van 14 dagen zou ik er nu ook vanuit gaan!! maar het kan idd soms zijn dat je lf langer is dat die later is gesprongen maar als jij een ovutest heb gebruikt dan weet je dus dat je nu idd op 15dpo zit dus lijkt me dan dat je nu 1 dag overtijd bent!
dan moet je dus voor de zekeheid 29 dagen aanhouden dus afwachten tot vrijdag je kan het nu niet uitrekenen omdat je niet eerder ovutestjes heb gedaan!! dus ik weet ook niet hoelang jou lf is !! ik zou voor de zekerheid afwachten tot vrijdag en als je het niet vertrouwd gewoon even een testje doen!! je hoeft ook nog niks te voelen he als je zwanger bent
Hier is in de verste verte geen tweede roze streep te bekennen. Ga er vanuit dat de boel toch deze week opgang gaat komen.
@gesina: al twee testen gedaan en die zijn negatief. Dus ik hoop dat ik één van die mensen ben die laat positief test, maar ik durf er niet meer op te hopen. Toch helemaal geen idee dat mijn ongi gaat komen. @sweetdreams: stoppen met testen hoor! Het kan zo zijn dat je hcg gehalte schommelt, dit zegt zeker niet dat er iets aan de hand is. Je maakt jezelf alleen maar gek zo
Ik weet van me zelf door middel van tempraturen en ovutestjes dat ik een lf heb van 14 dagen !! ik heb 1x een cyclus gehad van 31 dagen doormiddel van kijkoperatie en 1x een cyclus gehad van 30 dagen door middel van etos multizwanger worden capsules Daarom weet ik dus dat ik een regelmatige cyclus heb met een lf van 14 dagen als je steeds vaker temp of ovutestjes gebruikt kan je daar achter komen!! Succes
@ molly waar ben je nou vanuit gegaan van de lengte van je cyclus hoeveel dagen?? want ik zie dat je onregelmatig bent?
nee dat kan geen kwaad is gewoon puur dat je eitje misschien later is gesprongen t zijn gewoon de dagen dat het eitje zijn weg baant naar je baarmoeder het kan alleen kwaad als hij korter is dan 11 dagen want dan heeft het niet genoeg tijd om zich te kunnen innestelen als het bevrucht is !
Nou maar ff een reep chocola opgegeten, doet wonderen Zo ff heerlijk een paar km door het bos met de honden, heerlijk door de regen en modder, gedachten op 0!
Ik ben uitgegaan van 29 dagen. Maar klopt inderdaad dat ik wel eens langer gehad heb. Heb vaak een korte lf gehad van 10 a 11 dagen en nu juist het idee dat ik mijn ei dit keer vroeg had waardoor ik eindelijk een langere lf zou hebben.