@ denise ja zeker je kan het proberen bij mij had het zker effect alleen was het niet de bedoeling dat het ging veranderen voor mij
@masami spannend hoor.. @gesina.. kheb net je pb terug gehad... hopelijk zit je "ernaast" augustus vind ik nog wel heel ver weg klinken hoor hahaha hier tot op heden nog geen ongie.. maar ook twijfels of ik morgen wel wil gaan testen.. hoezo lekker dubbel hahaha
@ missiej hoop het ook voor je meis maar het is maar voor de fun he een pendel kan er ook voorkomen naast zitten heb bv mezelf nu gependel ik zou nu zwanger zijn van een meisje nou eerst zien dan geloven
@gesina.. i know.. neem het ook niet TE serieus... het blijft altijd leuk natuurlijk... VL is het vooral eens het geslacht hahaha
hahah we zullen het zien misschien ben je wel eerder zwanger maar heb ik het geslacht wel goed you never know!
@gesina.. ben nog niet overtijd hoor... vandaag nod.. afgelopen weekend al flinke ongie krampen enzo gehad maar niets gekomen... maar nog geen teken dat ik misschien wel zwanger ben hoor.. maar zou het toch raar vinden als ik morgen vroeg nog niet ongie ben aangezien ik op 27 maart duidelijk een eisprong heb gehad...
Oooh okeej spannend dus Duim voor je!! ik heb vandaag ook al krampen terwijl ik dat ook pas heb als ik echt Ongesteld ben heel raar dit - krampen - zere borsten andere steken dan normaal - veel puistjes
@gesina: veel puistjes was bij mij vorige maand een van de tekenen dat ik zwanger was. Deze maand al een week ongikrampen terwijl ik dat normaal pas krijg als ik echt ongi ben of een uurtje ervoor of zo.
ja dat heb ik dus normaal ook ach we zien het wel we zitten nu in ronde 13 dus zou wel mogen nu van mij
Ik hoop het ook voor je. Zou mooi zijn dat je nog voor je echt de hele MMM in moet toch uit jezelf een mooie plakbeeb hebt.
ik hoop het zo voor je meis dat het raak is! meiden in het rood balen zeg en suc6 voor de volgende ronde de roze dames gefeliciteerd de wachtende heel veel suc6 met wachten. ik mag denk ik door naar de volgende ronde heb vanmiddag bloed gespot we hebben het op een laag pitje gezet we zien het wel wanneer en of het raak is,dat is de rede waarom ik er niet zoveel ben.
Morgen eindelijk mijn NOD, maar moet bekennen dat de CB digital vanochtend negatief was. Ik moet dus toch nog even geduld hebben voor het betrouwbare resultaat ..... Arghhhhhhh!
@gesina bedankt voor het pendelen Ik hoop dat je gelijk heb Dat zou betekenen dat mijn visioen uitkomt (mijn visioen was dat ik op vakantie in zoon aphotheek ging vraage voor een zwangerschaps test en dat ik daar dan een positieve zwangerschaps test in handen heb)