@gesina: Ik hoop dat de pendel voor jezelf ook uitkomt..!! en dat je over een paar dagene en mooie test in je handen hebt..!!
Hey meiden, deze keer geen reacties van mij helaas. Ben hele dag druk bezig geweest met m'n huis. Vanmorgen de gehele benedenverdieping gedaan. Opruimen, schoonmaken, noem het maar op! Daarna gelunched en toen de logeerkamer nog even aangepakt. Dingen uitgezocht, weggegooid en klaargelegd voor de zolder. Dit mag manlief zaterdag even op zolder zetten . Hierna nog even naar de winkel voor 't avondeten vanavond en nu: ben ik er klaar mee voor vandaag hahahaha. Nog steeds geen ongi hier, maar de zere borsten zijn nu ook weg... Dat trekkerige gevoel onderin bij m'n baarmoeder heb ik wel nog steeds...
@gesina bedankt voor het pendelen, al hoop ik dat mijn test vandaag wel echt positief is en niet vals positief, in het echt vind ik hem redelijk dun namelijk...afwachten dus. Maar anders in mei, volgens je pendel en dat schiet ook al wel weer mooi op. Bij mijn dochters was ik allebeide keren rond mei/juni in verwachting dus misschien wel een vruchtbare maand voor mij
Wat ontzettend erg zeg Heel veel sterkte. En natuurlijk alvast heel veel geluk voor de volgende ronde gewenst...
Hey meiden, Gisteren mijn NOD. Wilde eigenlijk pas dit weekend testen maar kon me niet inhouden. Dit is het resultaat:
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 april 2012 ♥ 1. (8) Chikah (4e ronde, 2e kindje) Boomie2012 (2e ronde na MK, 2e kindje) Vogeltje85 (2e ronde, 1e kindje) Mompelientje (11e ronde, 1e kindje) Roosje24 (1e ronde, 1e kindje) Sanne 152 (?ronde, ? kindje) Amlie (1e ronde, 1e kindje) Kaka (3e ronde, 1e kindje) 2. (3) Danssie (3e ronde, 1e kindje) Misspiggy83 (2e ronde, 2e kindje) Wondertjenr2 (1e ronde, 2e kindje) 3. (8) Shiva1986 (4e ronde, 1e kindje) Nance89 (3e ronde, 1e kindje) Volonta (5e ronde na mk, 2e kindje) Sterre21 (9e ronde, 1e kindje) Ddg1981 cindii (7e ronde, 1e kindje) dienares (1e ronde, 2e kindje) j87 (?ronde, 2e kindje) 4. (2) Vlinder14 (10e ronde, 1e kindje) 2012ukkie (1e ronde na mk, 1e kindje) 5. (4) Lein79 (2e ronde na MK, 2e kindje) Linnepinna (2e ronde) lilotje (7e ronde, 1e kinde) Noami86 6. (4) lief26 (2e ronde, 1e kindje) Sarah84 (1e ronde, 2e kindje) JustMe31 (5e ronde, 2e kindje) annadre (1e ronde, 1e kindje) 7. (3) missm (7e rondje, 1e kindje) MayD (3e ronde, 2e kindje) Molly27 (11e ronde, 1e kindje) 8. (8) mamavand ( 8e ronde na 2MK laatste mk betrof PartiĆ©le mola zwangerschap, 2e kindje) Jolan0 (3e ronde na MK, 2e kindje) Lievemamatrix (1e ronde, ?kindje) moppie1 (2e ronde, 2e kindje) xDanielle. (1e ronde, 2e kindje) sandana (3e ronde, 1e kindje, 1e ronde na vmk) sweetdreams (3e ronde, 2e kindje) 9. (8) mamavanjoshua5109 (4e ronde, 2e kindje) nathalias (6e rondje, 1e kindje) toekan (5e ronde, 1e kindje) riantje1987 (2e ronde, 1e kindje) sam86 (? ronde, 2e kindje) maybe3 (2e ronde na MK, 3e kindje) Ploetertje (1e ronde, 4e kindje) Famke35 (? ronde 14, kindje?) 10. (4) Dreames (1e ronde na MK, 2e kindje) Missiej (10e ronde na 3 MK, 2e kindje) wendiiy (2e ronde, 2e kindje) Lizy, (10e ronde, 1e kindje) 11. (7) chadee (2e ronde, 2e kindje) mamavansimone (2e ronde na mk, 2e kindje) susyq (9e ronde, 1e kindje) kwebbelsnoes (2e ronde, 2e kindje) spes bona (4e ronde, 1e kindje) veritas87 (1e ronde, 1e kindje) dolfijntje1985 (9e ronde, ? kindje) 12. (5) Gesina (13e ronde, 1e kindje) Biancs (3e ronde, 1e kindje) Loon28 (5e ronde, 1e kindje) Noli (4e ronde, 1e kindje) Denise (7e ronde, 2e kindje) 13. (5) Manon77 (4e ronde, 3e kindje) RHR1985 (7e ronde, 1e kindje) Moontje (6e ronde, 5e kindje) deejee83 (1e ronde, 1e kindje) buikje 88 (3e ronde, 1e kindje) 14. (3) Masami (9e ronde, 3e kindje) chickie (1e ronde na mk, 1e kindje) Evie10 (1e ronde, 1e kindje) 15. (3) mukje (13e ronde, 2e kindje) enjoyce (2e ronde na 2 mk, 1e kindje) lizz01 (1e ronde, 1e kindje) Datumloos (1) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk) Totaal: 76 9 zwanger, 14 ongesteld, vlindertje, MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag (1), niets doorgegeven
Dreams gefeliciteerd!!! Dienaar wat vreselijk balen!! Ik weet het niet hier, ik heb zulke krampen in mn liezen, kan haast niet staan of bukken. Net thuis van mn werk, even de honden uitlaten en douchen, dan lekker naar bed. Misschien nog een testje wagen als ik wakker word over een paar uurtjes. Borsten doen onwijs zeer en voelen extreem zwaar. Het lijkt allemaal zo op ongi dingen maar heb ik nooit de dagen ervoor maar pas als ik ongi ben en houdt een dag of 3 aan en stopt alles weer. Ben ook zo onwijze treuzel en ben misselijk van de spanning, die spanning doet ook onwijs veel met je lijf natuurlijk. Nou eerst ff slaapie doen en zien we straks wel verder!
hier nog geen ongie aanwezig maar vanmorgen helaas ook een witte test hopelijk duurd ongie niet lang meer...
@dreams wou toch ook even hier reageren LIEVERD WAT BEN IK BLIJ VOOR JE!! ik hoop dat je dit keer een mooie voldragen zwangerschap krijgt met uitkomst een prachtig kindje! geniet ervan @gesina nog 1 dagje en dan mag je testen ... spannend!!!Love you!!!ik wil een nichtje jaja ik heb eisen whahahahaha