Dreams: van harte gefeliciteerd! Een prachtige test! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed mag gaan! Dinares:sterkte... Wachtende meiden: succes en hopelijk nog meer rolze erbij! groetjes!
Dreames van harte gefeliciteerd! Ik heb zelf vamorgen ook licht positief getest. Ik durf eigenlijk nog niet al te blij te zijn maar ik kan mezelf moeilijk bedwingen!
@dreames van harte gefeliciteerd. @buikje alvast voorzichtig gefeliciteerd. @hier vanochtend weer een test gedaan maar in tegenstelling tot die van gisteren helemaal wit, dus waarschijnlijk toch een pennestreep geweest. Ik wacht nu op nod op te zien of ik ongesteld word of niet om weer te testen.
@dreames: gefeliciteerd! @buikje: klinkt goed! @masami: het kan nog best he, je bent pas 3 dagen voor NOD. Ik denk dat ik ongi begin te worden. Gister in de middag krampen en gisteravond een drupje bloed. Het heeft verder nog niet doorgezet, maar aangezien ik maandag ook een negatieve test had denk ik dat het einde oefening is voor mij deze maand. Moet het nog wel even verwerken en dan met frisse moed de volgende ronde in en langs de dokter voor wat testjes
Gefeli voor de roze dames! Ik heb zelf het idee dat ik ongi ga worden en dat terwijl ik vermoed dat mijn nod is opgeschoven net als de vorige keer. Mijn ei was tussen 29-3 en 1-4. De 29e kreeg ik echt ineens uit het niets een rare pijnlijke kramp en dat hield een uur aan. Ik sluit dus nog niets uit. Maar ga van het ergste uit.. Dan valt het altijd mee . Verder ben ik er gelukkig niet veel mee bezig, heb genoeg om het van mij af te zetten.. Sta er deze keer wel erg nuchter in. Gisteren was ik overigens uber-sjaggo. Manlief was wel zielig, hij was lekker eerder thuis en ik was niet te genieten.. Hij's fijn!
@ DREAMES JEEEEEEY gefeliciteerd had mn pendel het al een deel goed nu nog het geslacht ik blij hahah @ THEA jaaa zou het graag willen meis maar ik weet het echt niet hoor ik begin nu te twijfelen heb krampjes ik wacht het wel af! @ BUIKJE Spannend !!
He dames! Gefeliciteerd alle zwangeren! Ik hoop dat ik me bij jullie kan aansluiten. Gisteren en eergisteren heel iets bruinige afscheiding en gevoel van ongesteld worden. Vandaag weer nergens last van.. Hoop dat het niet doorzet! Balen voor alle rode dames... En alle wachtende... Weet hoe het voelt... x Manon
misschien heb je wel je innesteling gehad Manon77 spannend hoor!! @ THEA je bent me beste vriendin meid ben blij dat je er altijd voor me bent kan altijd lekker mn tranen laten vloeien bij je als ik er eventjes doorheen zit kwa zwanger worden ik moest dit even kwijt tis gewoon nu spannend al die ziekenhuis onderzoeken en mn nod die er aan zit te komen Hou van je
Hee dames ik kom weer even kijken. Mijn menstruatie is echt vreemd.. Dan wel dan niet, normaal als ik menstrueer is het heel erg.. En nu amper wat. Wel vreselijk moe en hoofdpijn balen! @Gesina en andere dames die bijna kunnen testen suc6! Duim voor jullie
Nou dames. Net bij de gyn geweest. Bij mijn MK dachten ze aan een mola. Dit was gelukkig niet zo. Ze heeft een echo gemaalt en zag weer een rommelig echo beeld. Maar mn baarmoederslijmvlies was wel mooi dik. Mn eisprong is waarschijnlijk vrijdag geweest. Ook omdat mn eierstok groot en gevoelig was. Gezien het echo beeld dacht ze eerst toch weer aan een mola. Ze heeft glijk een test gwdaan maar was negatief. Ik vroeg of mn baarmoederslijmvlies dik kon zijn door een. Eventuele nieuwe zwangerschap gezien mn isprong. Ze zei dat dat mogijk was maar kon er niks zinnigs over zeggen omdat het zo rommelig was in mn baarmoeder.. nu weet ik dus nog steeds niks en moet morgen weer terug... hoelang gaat dit nog durenn.?!?!
@meaby; wat een onzekerheid zeg! hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid. gaan ze dan weer een echo maken? hier alles nog rustig. dag 34 van cyclus. verwacht elk moment mn ongie. maar voel op dit moment niets. heb vanmiddag maar wat afspraakjes gepland voor afleiding. bleh als ik thuis ben, ben ik er alleen maar mee bezig!
@lizy: spannend voor jou..!! Ja morgen wilt ze weer een echo maken.. pff word er niet goed van.. wil gewoon weer door kunnen gaan maar dat lijkt onmogelijk te worden gemaakt.
@maybe.. dat doorgaan komt me nu heel bekend voor... vanmorgen nega test gehad dus ongie mag nu wel heel snel komen... ook ga ik ontzettend aan mijzelf twijfelen.. heb ik wel goed gerekend bla bla bla.. 27mrt bruine afscheiding.. 4,5,6dpo ongie krampen.. 8dpo roze veegje.. 11,12,13,14 dpo ongiekrampen en 11 dpo ook bloedverlies gehad.. sinds de laatste mk had ik steeds cyclus van 24 en 27 maart was dag 10 van cyclus dus dacht toen ook eisprong te hebben gehad.. ik wacht zoiezo tot zaterdag... als ik dan niet ongie ben doe ik zondag nog een testje.. heb nu overigens geen krampen oid meer.. helemaal niets.. en 28 is echt mijn langste en normale cyclus...
@dreames kwam ff kijken en hier en ik zag je mooie test !! gefeliciteerd meis !! En mijn duimen draaien voor de rest !!!
@missiej: irritant is dat hé..!! Ik maak me nu best wel zorgen. Eerst wou z me over 8 a 10 weken terugzien en ineens na de echo wilt ze me morgen al terug zien
@maybe3: wat en gedoe zeg. en nu weet je eigenlijk nog niks meer. Gelukkig mag je morgen weer terugkomen. Ik denk dat ze je morgen weer wilt zien zodat ze wil bekijken of ze er achter kan komen waar je nu zit in je cyclus.
wat ik me dan afvraag is wat er zo ineens moet veranderen tussen vandaag en morgen bij jou maybe... hebben ze ook bloedgeprikt? hopelijk gauw duidelijkheid..
@molly: ja dat. hoop. ik wel.. maar het echo beeld was heel rommelig. leek een soort grote witte wolk