Ff een vraagje tussendoor is er al zo iets als een December mama forum, want over drie dagen sluit dit forom en ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen maar er zijn natuurlijk toch wat meiden zwanger, dan kunnen we verder kletsen. Maar ik blijf natuurlijk wel op het NOD forum mee lezen he!
@lein er is al een december mama ( zie zwangerschaps clubs of bevalings lijst topic) @gesina wil je roze zien? wil wel even over een testje pissen voor je hoor... o nee ik weet het beter... pis zelf een 2e roze streep vandaag of morgen (L)
Hoi meiden, Zoals ik gister al doorgaf mag ik helaas op rood. Ik ga er weer met frisse moed tegenaan deze ronde. Nu even een paar daagjes afzien en dan begint de leuke tijd weer! Ik heb vanochtend weer een doosje ovu testjes gekocht en we gaan bij deze dan maar voor een 2013 baby Ik wens de meiden die ik niet meer "zie" het beste toe en de andere meiden misschien tot ziens in het NOD forum van begin Mei?!
Hier vanochtend negatief getest, zit nu op dag 29 van mijn cyclus. Verwacht er niks meer van, hoop dat ik snel ongesteld word!
Wat een hoop spannende eindes zeg zo aan het eind van deze NOD periode..!! Nou de gyn had goed nieuws. He t HCG is inderdaad uit m,n lijf.. Ik heb een eisprong gehad en wel 2 namelijk links EN rechts. Ook heeft ze me verteld dat ondanks dat m,n baarmoederslijmvlies niet helemaal perfect is nu en ik nog licht bloedverlies heb het toch mogelijk is dat de eisprong tot een zwangerschap zal lijden. Dus nog even afwachten. Ik moet over 2 weken weer terug. Want ik ga er ook vanuit dat deze ronde niet gelukt is, ik dan m,n "echte"menstruatie zou moeten hebben gehad en m,n baarmoederslijmvlies dan ook mooier zou moeten zijn.
@ maybe dat is opzich wel goed nieuws afwachten dus @ Thea haha ja ga ik doen Hier nog niks te spotten maar kan vandaag nog de hele dag !! heb ook niet echt krampen ofzo heel raar
@gesina: inderdaad eindelijk weer een beetje goed nieuws..!! En je maakt het wel steeds spannender he hihi..
@sweet: bedankt voor je reactie meid.. Ja en die bloeding van nu is gewoon een tussentijdse bloeding.. Dus kan nu m,n echte menstruatie afwachten ze verwacht die over een dag of 8 a 10 mits er een wonder is gebeurd en dat pre paasei nog gevuld is ook.. maar daar ga ik absoluut niet van uit
Alle dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood: Succes allemaal in de volgende ronde! Misschien dat ik jullie nog ga treffen in een ander NOD. Maar ik wacht na 48 dagen nog steeds op mijn menstruatie, ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren..:x
jaa ik weet het maar ik kan er ook niks aan doen ik ga denk ik morgen testen als ik nog niet ongesteld ben en anders over morgen kijk het fftjes aan !!
Ook hier nog geen ongie.. vandaag eerste werkdag gehad en onverwachts "moet" ik nu 5 dagen achter elkaar werken.. goed teken dus.. maar voorlopig zit testen er dus niet in... ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen dus moet voor zaterdag wel ongie zijn... anders maandag of dinsdag testen indien nodig.. maar hier totaal geen tekenen van een zwangerschap...
Jullie kletsen wel veel hoor haha Ik ga niet alle pagina's terug lezen dus bij deze; Iedereen die overtijd is, Ik duim voor jullie!
@ Biancs: balen meid... Succes in de volgende ronde. @ RHR: je makat het wel spannend hoor... @ Maybe: hahahaha, zo stom is 't niet hoor meid...Nu kun je ten minste weer verder... Wat fijn dat de gyn je zekerheid heeft gegeven met betrekking tot je ei . En zelfs 2!!! @ Sweetdreams: ik ben nog steeds niet ongesteld. Getest heb ik nog niet... Morgen weer tempen. Ben 't vanmorgen vergeten, omdat ik door de wekker heen had geslapen... Ooow wat leuk meid! Alvast een fijne vakantie toegewenst (al duurt 't nog ffies dan). Wooooow dat is zeker een KNALTEST zeg!!! @ Molly: jij houd 't ook wel spannend hoor hihihihi. @ Missiej: super dat je meteen meer mag/moet werken meid! Goed gedaan! En uiteraard hoop ik voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt hoor. Hier nog steeds geen ongi. Vanavond mag hubbie ff checken of ik niet gek ben wat betreft mijn borsten. En dat trekkerige gevoel onderin heb ik ook nog steeds af en toe... Maar testen ga ik écht nog niet doen hoor...
@mamavanjoshua Haha maak ik het spannend!? jij niet dan.. wanneer ben je van plan om te gaan testen? Hier is nog niks door gebroken, heb af en toe nog wel wat krampen maar niet meer zo als gisteren! het trekt nu meer als dat het krampen zijn!?!