Ooo spannend! Nou dan kun je dat best doen als hij dat zegt toch?? Snap dat het heel spannend is!! Dat gevoel heb ik dus ook sinds gister maar dat komt en gaat steeds! Ook al eerder gehad dat gevoel deze cyclus! Komt en gaat het bij jou ook??
Verhuizende dames balen, maar geel veel succes! En troelaa spannend ik ben wel heel benieuwd naar je testje hoor hihi Xxxx
Ik test als ik positief test al op 10dpo Heb er ook een test van een ander merk gedaan en ook daar licht streepje op. Maar idd ff NOD afwachten.. En dan zien we weer verder..
Ja voelde gister echt super ongi krampen en gisteravond/nacht ook en ik dacht opeens ik word morgen ongi en ging vanmrgen nar de wc met idee snel tampon erin...maar nee! Tis ook mn eerste eisprong in mn hele leven dus zou heel mooi zijn als het meteen raak is
Merel ook spannend. 12 dpo toch morgen? Ik zou als het voor jezelf goed voelt het gewoon proberen. Kan me voorstellen dat je zoon eerste ronde menopur extra hoop hebt en hoop van harte dat je op roze kan vd week!
Ik zie hem niet op de foto als ik hem op de lap zet Maar op mijn gsm wel.. Ik zal hem wel plaatsen maar weinig te zien zo..
Ik zie best duidelijk wat, maar ik vind het niet roze.. niet lullig bedoeld. . Hoop heeel hart dat ik het verkeerd zie meis.. ik heb ook weinig vertrouwen in kv testen meer dus wellicht ben ik bevooroordeeld.
Wil er nog ff aan toevoegen dat je controle streep ook niet roze is op de foto dus wellicht is gewoon de foto donker en beide streepjes roze
In het echt zijn ze wel roze. Maar wacht toch even af. Vrijdag is pas mijn nod. Maar voel me ook zo anders als anders. Ik let normaal niet op 'kwaaltjes'. Maar hier kan ik niet omheen. Of het moet tussen mn oren zitten
Ik voel ook echt wat gebeuren hoor!! Mijn buik is heel gevoelig. Had ik trouwens vorige zwangerschap niet Mijn NOD is ook vrijdag troela!
Heb je nog een keer getest? Ik heb er ook een van zwanger en kids gedaan en ook daar stond een streepje op