Ja voel me anders..al ruim een week steken krampen alsof ik op mn eerste dag ongi zit..daarom ga ik ook steeds naar de wc maar niks....Beetje humeurig..veel plassen...druk in onderbuik..pijn bij seks
Zo netjes hoor! Je naam komt me bekend voor, zaten wij samen in het NOD topic? Heel veel succes deze ronde! (pas de lijst vanavond weer aan)
Mijn man zei, moest je daar een test voor doen om te weten dat je zwanger bent?! Ik dacht echt WTF? Zegt ie: je bent al dagen niet te genieten, net als toen!
Haha, mannen!! Mijn humeur is niet wisselend tijdens mijn zwangerschap geweest! Gelukkig! Mijn man zei ook trots dat hij geen last had van zijn zwangere vrouw
hier komt een heeele uitgebreide reactie voor (bijna) iedereen waar ik wat mee kon en een stukje <ego> @negatieve testers, balen meiden!! @ rode dames, das ook flink balen, succes volgende ronde @ing, ik kijk naar je FF maar mij lijkt je eisprong eerder de 16e. je temp stijgt toch niet voorniks?? ik heb wel gelezen over thriphasic stijging(ofzoiets), een 2e tempstijging dat bij 20% ongeveer voorkomt bij fertility friend en dat 14% daarvan zwanger blijkt, en 6 % niet (totaal 20) in de innesteldagen NA nod komt het voor dus 5 tot 10 dpo) waarom die stijging er is weten ze nog niet!! hoop dat dat je goede moed geeft, en anders helaas van je ronde als ik ongelijk heb! @troelaa wauw, voorzichtig gefeliciteerd dan maar!! wel rekening houden dat het nog mis kan gaan voor je nod he! (ik duim voor je dat het goed gaat ofcourse!) ik zag de streep trouwens binnen 0.1 seconde!! en dat van een 10dpo test! geweldig awesome mag ik je test even lenen ^-^ ik wil ook 2 streepjes plassen morgen! de streep is wel roze vind ik want ik hou me camera ervoor in het Negatief en daar licht hij groenig op (de streep word groen in negatief als hij roze is) dus heb er wel vertrouwen in! wel anders roze inderdaad beetje grijzig op de foto maar wel met roze tinten erin, en in negatief is hij dezelfde kleur alleen dan wat vager als de controle streep! (ik ben zelf lekker vaag aan het beschrijven hier) laat je kleine jou goed vasthouden he!! liefsx @mij1 GEFELICITEERD!!!! GENIETEN MEID!! laat het kleintje plakken! liefsx @meesje84 welkom ik ook in ronde 5, hopelijk heb je 14 april een posi test!! @mama lucy hij word donkerder! nogmaals congratulations @ajeetje, ik had dat vorige ronde ook test angst (was de eerste keer) waardoor meiden heel erg gingen pushen om me te laten testen, en ik het uiteindelijk (zelf willend hoor) maar teste negatief, en was eigenlijk nog een opluchting van pffoee ik weet waar ik aan toe ben! tuurlijk is een witte test niet leuk en heb je liever positief maar dan ben je wel uit die onzekerheid! ik ga je niet pushen om te testen hoor dat moet je zelf bepalen. ik vond het niet erg dat meiden mij gingen aanzetten tot testen , ik ben ze er dankbaar voor dat ik het mede door hun wel durfde! hoe wou je er anders achterkomen of je zwanger bent of niet? (of was jij diegene met een echo vrijdag ofzo? dan zou je het ook kunnen zien denk ik) liefs, en succes met wat je doet ik duim gewoon voor je dat je zwanger bent!, @silly31, och meid dat ik echt zo heel heel veel heel erg balen! ronde 70? ik wist niet eens dat een mens zo oud werd of zowiezo zoveel rondes kon hebben in 1 leven!! ik wens je toch echt wel de volgende ronde een zwangerschap toe!!! 70 rondes (bijna 6 jaar??) is wel het langste wat ik ooit heb gezien geloof ik om bezig te zijn?? is er een reden voor dat het zolang duurt?(onderzoeken hebben jullie vast wel gehad?) nou echt heel veel sterkte zeg!! kan me voorstellen hoe kl*te dat is!! hele dikke speciale cyber knuffel voor jou!! en je vriend/man! ik zou bijna zeggen dat je mijn baby in je buik zou mogen hebben als ik zwanger zou zijn!! alleen ben ik waarschijnlijk niet zwanger, en is het dan ook niet zo speciaal meer voor jullie. en weet niet eens of dat kan een baby "overplaatsen" @pharilla hee ik had net gereageerd bij jouw topic bij zwanger worden welkom!! @hier MIJN TEMP IS nog maar 36.8!! ohnee mijn hoop is weggevaren als hij morgen hooger word test ik morgen ochtend gelijk.. (denk ik) 12 dpo (mijn lf was12 vorige ronde mn andere LF in cyclussen weet ik niet) dus 1 dag voor nod) zal ik morgen testen en vanavond weinig drinken?? hij word vast negatief want alle kwaaltjes zijn ZGA weg. behalve lage rugpijn ik heb ook rare witte afscheiding waar heel licht een geurtje aan zit beetje korrelig. niet echt heel nat. wat is dat dan? (ik heb geen pijn bij plassen ofzo of jeuk) nouja zal ik morgenochtend testen meiden of als jullie zo me temp zien denken jullie van nou word negatief? dus jullie mening eventjes aub, zal ik testen morgen mits hij niet verder zakt? of stijgt? en niet testen als hij verder zakt? of al ongi ben geworden? ben ook zo bang (weer) om te testen maar ga mezelf er wel toe te zetten!! want vorige keer luchtte het me ook wel op ondanks dat hij negatief was!
Shy, die foto die ik geplaatst heb, komt door het licht. Die heb ik bij het raam gemaakt en daardoor kleurt de foto beetje blauwig ofzo. Maar in het echt gewoon roze hoor. Ik zou het anders niet laten zien/zeggen. Dat is mezelf blij maken met een dode mus Als ik niet zwanger ben dan test ik negatief op 10 dpo. Als ik jou was zou ik alleen testen als je temp hoog blijft. Of het zelfde. Maar als ie echt zakt dan zou ik wachten tot en met NOD.
Shy wat lief dat je zo op iedereen antwoord. En.... Je pendel voor mij was dus juist!!! Ik heb net bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag. Fijn als ik ietsje meer zekerheid heb. En nu ga ik duimen voor iedereen dat jullie ook snel op roze mogen!!!!
okeey mooi gefeliciflapstaart dan wil je wat tape hebben om de beeb goed vast te plakken en ik test dan wel alleen als hij niet lager gaat hopen dat ik ook zo'n test heb als jij maar ga er niet van uit! de mensen die LOV zoeken, ik was er ook al over aan het denken waar ze was!! maar misschien wou ze afstand nemen en er minder mee bezig zijn ofzo ze komt vanzelf wel weer terug en we hopen voor haar dat ze met een posi test terugkomt!! tenminste ik hoop dat wel voor haar (en jullie vast ook daar twijfel ik niet over) @hier (weer ego stukje sorry)nu misselijk. (vast en zeker door nicotine kauwgum (probeer te stoppen met roken nu pas dag 1 hoor en doe me hardste best! maar word nu toch wel moeilijk!)
yaay de eerste uitslag die ik terug krijg over pendels en de eerste klopt dus! dat maakt me blij! laat me weten of het geslacht juist was over ongeveer een week of 16? volgensmij had ik een jongetje voorspeld toch? (als ik me goed herinner) (ik heb uit privacy voor alle meiden de berichten gelijk na pendelen weer verwijderd)
Dank je! Ja we zaten in NOD topics samen en helaas ook bij een vmk topic. Dank voor het op de lijst zetten vanavond! X Phar
@shy, Wanneer ben je van plan te testen ? Ben de hele dag op pad geweest dus heb niet zoveel meegepraat.. En me zoontje is nu een beetje ziek dus beetje moeilijk allemaal.. Spannend allemaal hoor.. Meiden op rood: BALEN vol goede moed volgende ronde in dan maar.. Meiden met negatieve test: Hoop snel op een positieve, wat meer zekerheid. Meiden met een posi test: GEFELICITEEEEEEERD