Gezellig weekend was leuk, maar erg koud. Je hoge stabiele kaartje was trouwens een goed voorteken. Mijn cyclus is heel regelmatig met 31 dagen, dus ik kijk niet meer zo veel. Heb ook niet meer getempt vanmorgen, ben er voor nu een beetje klaar mee. Was even een domper. Shy: ik zit inmiddels 12 DPO en ik ben al een negatieve test verder. Dus mijn hoop is weg.
Ja hij lijkt een klein beetje vanaf eisprong op mn eerdere FF kaart waar ik zwanger was. Maar ben nog niet zo blij hoor. Ben pas blij als ik de 12 weken door kom. Dus wachten maar weer af.
Joepie ik zie weer roze! Helaas ook al wat rood. Hier denk ook binnenkort op rood. Heb al af en toe licht roze gespot al is het normaal bruin... Maar ik ben klaar met mezelf voor de gek houden. Helaas geen 2013 beeb voor ons!
oh maar, is dat mooie stabiele hoge tempkaartje, nogwel veel belovend voor me als hij vandaag een 0.3 daling had? gister avond was me temp 37.9! en zoveel gezakt in 1 nacht niet normaal! nu erg rommelende darmen en echt misselijkheid (misselijkheid hoogstwaarschijnlijk door stoppen met roken , de nicotine kauwgum) en rare steekjes in me buik ik maak mezelf vast weer gek zal morgen of overmorgen toch wel ongi worden denk door me tempdaling van vandaag. als hij morgen weer daalt denkik dat het wel game over is voor deze ronde voor mij
okay dames... ff off topic... Ik heb al sinds het weekend last van een pijnlijke navel en gaf eigenlijk mijn navelpiercing de schuld, maar hij is niet ontstoken ofzo... nu heb ik hem er dan vanmorgen weer eens uitgehaald (doe ik 1x per maan ongeveer) en heb hem een half uurtje in een beetje lauw water met zeezout gelegd. Toen ik hem weer in wilde doen viel me op dat mijn navel ineens veel kleiner is?!?! Normaal was mijn navel zo groot dat mijn pink er makkelijk inpaste, maar nu kom ik er nog niet met een wattestaafje in... het rare is als ik er op google kom je alleen zwangere vrouwen buiken of navelbreuken tegen... nu ben ik van de winter wel 5 kg aan gekomen, (van 65kg> 70 kg en ben 1.70mtr) wat denken jullie zou het daar door kunnen komen??
ikzie duidelijk roze streep hoor meid! heb je al digitaal gedaan van CB? dan heb je gelijk zekerheid en blijf jij doortesten? kijken of de streepjes donkerder worden en donker blijven? (ik zie nogal wat in je verleden heelaas... paar sterretjes) liefs x
eerst even dit <SORRY dat ik zoveel berichten achter elkaar post ik moet even beter lezen voor ik iets post of ik wat moet toevoegen> troela heb je dat kaartje nog? kan je die dan met me delen als je die nog hebt? ik zie dat jij in deze kaart ook een triphasic shift hebt (2e tempstijging NA ovulatie) dat komt bij 20% van alle tempkaartjes voor 14% van alle kaartjes met een triphasic shift is zwanger en 6 procent word gewoon ongi, ze weten niet waar het vandaan komt. maar ook ik heb zo'n 2e tempstijging of niet? ?
voor de zwangeren gefeliciteerd voor de rode dames balen meiden hier ga ik donderdag testen dat is de dag dat ik mag testen van de gyn
Voor veel dames word t spannend hier! Ik moet helaas nog even wachten, kon ik de tijd maar anderhalf week verder spoelen..
Druk hier! Even jullie goede raad nodig... Morgen komt de cb digital binnen..( online besteld) Maar wanneer zal ik m doen.? Het liefst meteen eigenlijk Maar ik twijfel.. Toch maar op nod doen? Help!!
Ik zou je ochtendurine bewaren en daarmee testen, als je test beetje optijd komt. Of niet zoveel drinken. Ik ga vrijdag een CB doen