en toch is je naam wel een bestaande naam hoor. is zelfs een plaats in india die zo heet je hebt ook nog de schrijfwijze gaia.
nou meiden ik ben er nu echt vantussen denk ik probeer maar te slapen zo. succes testers voor morgen!! en weer een dag dichterbij nod of weer eendag meer over tijd! en voor de rode dames, weer een dag dichter bij je eisprong! slaaplekker dames en dikke knuf x Gaya
ja dat ken ik. nooit iemand zo ontmoet ik ben kwart indonesisch (nee ik lijk 100% nederlands, me zusje niet die is echt aziaat) echt vreemd! we lijken voor geen ene meter op elkaar. maar me mams wou er iets origineels van maken en er een Y van maken je spreekt het trouwens niet nederlands uit maar meer zoals je GUY zegt in t engels GUY-A engelse G zegmaar niet belgisch niet die gekke gggggg van nederland alsof we stikken klinkt dat voor andere talen (heb australische familie die lachen zich rot om onze G) het betekend geloof ik "moeder aarde" of godin van de aarde maareh nu echt fijne nachtrust toegewenst
ik ga morgen weer testen, ben benieuwd! of positieve test en dan kan mijn weekendje weg daarna niet beter beginnen, of negatieve test en dan ga ik genieten van een goede fles wijn... hoewel ik hou van een goed glas wijn, hoop ik natuurlijk toch meer op het eerste
Slaap lekker allemaal! Hier meer en meer roze slijm. Heb soort steken net boven me lies onder botje dat daar zit... Geen idee wat daar zit maar het is erg vervelend. Als ik donderdag ongi wordt heb ik mijn nod 2 mei... Lekker weer vroeg in de maand.
wat is er weer veel geschreven, probeer altijd de namen te onthouden maar aan het eind ben ik het meeste al weer kwijt. meiden die op rood komen te staan. sterkte, wat een rot iets is het als je zo naar een kleine verlangt. duim voor jullie dat het de volgende ronde is. voor de meiden die morgen gaan testen. duimen gekruist. ik had toch nog even een vraagje volgens mij ook eerder al neergezet maar volgens mij nog geen reactie. als ik 12 maart de eerst ongesteldheidsdag had en een cyclus van 28 dagen heb hoeveel dpo zit ik dan? slaap lekker allemaal
He gezellig weer, je kijkt even een avondje niet en je kan meteen weer 10 pagina's bij lezen. Voor de dames die morgen gaan testen, ik kan niet wachten om jullie testen te zien!! En natuurlijk wil ik wel dubbel zien!!! Ik ga echt nog een volle week wachten en niet eerder testen dan volgende week woensdag. Dan is het 1 dag na mn NOD. Hoop dat ik het volhou natuurlijk, want dit roep ik nu dapper maar heb nog een stuk of 6 vroege testen liggen. Weltrusten, lekker nachtje slapen en dan zijn we weer een dag dichter bij NOD en eisprong!! Sweet dreams!!
Hiii, Jaa ik twijfel best wel ja. Mn vriend wil vanavond, maar avond urine is ook niet je van het. Dus denk morgen ochtend... Zenuwachtiggg xxxx Nog steeds geen rood btw... yeahhh (afgelopen maanden is 10 uur in de avond het laatste in tijd dat ongesteldheid door kwam... daar zijn we nu al voorbij... maar ik juig nog niet echt...)
Nou meiden ik heb toch net een testje gedaan.. geen ochtend urine en ook niet nagedacht over me drinken.. dacht doe em gewoon.. En ik zag een heeeeeeeeeeel licht streepje binnen paar minuten.. maar zo licht dat ik hem bijna tot niet op de foto krijg.. balen :S
Ik voeg me ook graag bij jullie! We zijn hard aan het oefenen voor een tweede kindje. Spannend toch deze periode tot aan nod...fijn dat je dat kan delen met meiden in hetzelfde schuitje
Ja nja ik zie het niet zo als een begin.. omdat ik hem haast niet op de foto krijg en zelf in het echt ook heeeel goed moet kijken.. Maar dat me man hem ziet is al heel wat haha.. Heb 10000 pogingen gedaan om hem op de foto te krijgen.. dit is het resultaat en dan nog moet je heeel goed kijken haha