Ja inderdaad.. maar zie hem alleen zo duidelijk als ik dus me scherm kantel.. nja ik wacht t wel af .. morgen misschien testje doen maar dan in de ochtend
Ja inderdaad, waarschijnlijk maak jij sneller hormoon aan ofzo hihi.. Ik hoop echt dat die wat donkerder word.. Alleen ik vind het gewoon een beetje eng, ik durf ook niet zo te hopen eigenlijk ookal zien de meeste wel wat...
Dank je dames! Hoop jullie natuurlijk eigenlijk NIET te zien in het volgende NOD topic, maar ergens anders op het forum... Veel succues allemaal en kleur hem roze he!!!
Jeeetje dames haha Ik dacht dat ik fanatiek was! Maar jullie kunnen er ook wat van! Even bijlezen vanaf vannacht 00.15.. ( maar 3 pagina's ofzo erbij terwijl me instellingen op 40 berichten per pagina staan.. ) lulijzers!
Ja inderdaad, maar jij kon je testje nog mooi op de foto krijgen.. ik niet zo goed.. en omdat je ook steeds meer slechte verhalen hoort over de testen vind ik het een beetje eng.. alleen op de laatste foto vind ik hem wel roze.. Maar moeten gewoon afwachten he haha..Denk dat het bij jou wel goedkomt hoor !
mijn nod is helaas morgen (als me lf weer 12 is) 4 april anders is me nod 6 april. als me lf 14 zou zijn
Als je lf 14 is, kan het nog alle kanten op.. maar als die 12 is ook hoor.. sommige testen pas positief na hun nod
paracetamol met coFFeine niet nemen, mag niet van de gyn en vk, normale paracetamol mag wel, als het echt niet anders kan.. ik duim voor je meid!
ik wou net zeggen tegen mirandav naast die dikke zwarte zie ik een een heele lichte maar ook dikke zwarte lijn precies waar jij die bolletjes hebt gezet!!! mirandav is gewoon zwanger <daar gaat ons dokters afspraakje voor in oktober samen (haha dat was jij toch? die dat zei als we in oktober nog niet zwanger zijn dat we beide naar dokter gaan?)> maar gelukkig vervalt die afspraak hoor nu zeg ik MirandaV gefeliciteerd ik post zo ook wel even foto van mijn lelijke negatieve test dan heb ik bevestiging van jullie en weet mirandaV hoe een negatieve test er uit ziet want die van haar is niet negatief maar positief (licht) die test ga ik Na de foto waarschijnlijk wel weg gooien, heb me negatieve test van vorige maand ook ineens teruggevonden (die zou vriendlief weggooien.... is heel goed gelukt geloof ik) zat hij nog onderin me Skate-tas...... vond ik net ineens weer..
vorige maand was me LF 12 en testte ik 12dpo negatief 13dpo ongi. (logisch als je LF 12 is dat je 13 dpo ongi word) dus verwacht morgen ook wel me ongesteldheid. als het morgen niet gekomen is voor ik ga slapen, dan heb ik wel weer wat hoop!! liefs
Haha ja maar het streepje is alleen zo goed te zien als ik me laptop kantel enz.. in het echt is het ook moeilijk te zien.. alleen als ik kantel enz.. dus ik ga er nog steeds van uit dat ik niet zwanger ben haha.. En ik was het niet hoor die in oktober naar de dokter zou gaan haha pff moeilijk/eng allemaal ..
Heey meiden, ik moet Potverdorrie op rood! Baal er best van omdat het waarschijnlijk even onze laatste kans is tot aan de zomervakantie... Waarom ging het bij de eerste zo makkelijk Iedereen heel veel succes!!!