Dit is idd wel veel. Maar rond de eisprong wordt dit wel veel gedaan. De sperma heeft ongeveer 36 uur nodig om een goede productie te hebben.
Gezellig druk hier meiden! Pfff iedere dag hou ik niet vol hoor! Wij proberen om de dag en rond de eisprong soms een keer extra. Gisteren waarschijnlijk mijn ei gehad. Vanavond nog een keer klussen voor de zekerheid en dan plof ik op t bankje. Zie er nu al tegenop! Vind dat wachten altijd zo verschrikkelijk!
Hier ook om de dag en met de eisprong een keertje extra. Maar nu dag 14 en ik heb al 3 spierwitte ovutestjes. Niet eens een minimaal streepje
Maddog: vorige 2 rondes kwam ie op dag 18. Dus voor mijn doen is dag 14 nog vroeg. Alleen normaal heb ik altijd een opbouw op mijn testjes en nu is omo wit. Gebruik jij ook ovutesten?
Hey Dames, ik ben weer bij gelezen. Ik ga morgen weer beginnen met ovu testen. Volgens mijn MBK app heb ik met mn gemiddelde van mn cyclus zaterdag mn vruchtbaarste dag. Maar zoals je hieronder ziet, varieert ie een klein beetje. Wij klussen nu ook om de dag en misschien van het weekend een keertje extra. Vorige maand had ik net een digitale clearblue binnen meteen getest en had ik met 1 test mn ei gevonden. Nu dus nog 19 testen over. Hoop dat ik m weer zo snel heb Al verwacht ik dus morgen niet al gelijk een smiley. Ik was er niet heel erg mee bezig, maar het word steeds erger. Goeie vriendin vertelde 2 weken geleden dat ze zwanger was en moest toen wel even een traantje wegpinken. Niemand weet dat wij 'bezig' zijn. Moet af en toe wel op mn tong bijten als ik de vraag krijg hoe wij tegen kinderen aan kijken en of het niet eens tijd word. ZO hatelijk!!!!! Denk eens na!!! Ook triggert dit forum ook wel hoor, elke dag even kijken, lezen en reageren. Succes dames, hoop dat deze maand ons bouwproject het hoogste punt bereikt. :-0
Hoi meiden ik wil ook bij op de lijst. Heb gisteren mijn eisprong gevoeld en op zaterdag had ik een positieve ovulatie test (clearblue digitaal) ... ik wacht nu nog op de bevestiging van mijn temperatuurkaartje (donderdag zal FF mijn kruis hopelijk aangeven) omdat ik vroeger een lf van 16 dagen had, ga ik nu ook maar uit van 16 dagen... NOD 4 april, 3e ronde, 2e kindje Hopelijk gaan de weken snel voorbij op het wachtbankje
Wat jij hebt heb ik ook. Neef en vrouw ook vertelden ook pas dat ze zwanger zijn. Dat is dan flink slikken even. Vind het leuk voor hun en gun het ze maar ik denk dan van dat wil ik ook. Ik leef verder goed gezond en hun totaal niet en lukt het eerder, gemeen En ook wij krijgen de vraag dan van wanneer bij jullie enzo en dat vind ik zeer vervelend. Ze moesten eens weten....die vrouw van m'n neef ook gaat ze berichtjes sturen naar me van hoe is het en blijft het stil maar ze verwacht dan dat ik continue naar haar zwangerschap vraag (is 13 weken ong) en zo ben ik gewoon niet en vind ik vervelend. Nu blijf ik positief en komt het bij ons ook vast en zeker dat wij een mooie test in onze handen hebben
Hallo dames, Het 'testen' van het cervixslijm heeft bij nog niet veel opgeleverd en het voelen van de baarmoedermond ook niet helaas Denk dat ik nog wat meer ervaring daarmee moet opdoen. Of misschien heb ik nog wel helemaal geen eisprong gehad na mijn curettage. Ik heb nl 7 februari, na een zwangerschap van 9,5 weken een curettage gehad. Vanaf 4 maart heb ik twee tot drie dagen menstruatiekrampen gehad en heel af en toe wat roze afscheiding. Dit leek dus in de verste verte niet op mijn normale menstruatie. Maar volgens de verloskundige zou het wel mijn menstruatie geweest kunnen zijn. Helaas kan niemand hier met zekerheid een antwoord op geven. Wanneer dit wel mijn menstruatie was, dan betekent dat in ieder geval dat mijn cyclus weer lekker normaal is Vooralsnog is het allemaal afwachten geblazen en klussen
Hoi meiden!!! Wat zijn jullie hier actief zeg...zal proberen het wat meer bij te houden allemaal en meer te reageren!!! Schaam.... Er zijn al best wat eitjes gespot en op korte termijn in aantocht volgens mij!!! Hier vanmorgen een positieve cb digitaal ovutest!!! Helemaal blij Wat ik dan wel gek vind is dat vandaag mijn gewone ovu test nog een iets lichtere teststreep had als de controlestreep en mijn vruchtbaarslijm gister voor het eerst een heel klein beetje had terwijl ik dit meestal een dag of 5 a 6 heb en dan best veel!!! Maar dan wel een smiley bij cb vandaag.... Er zijn hier dames die veel meer kennis/ervaring hebben van/met deze dingen als ik dus hoop dat iemand me er iets over kan zeggen...wat jullie denken/eigen ervaringen zijn??? Zou mijn ei nu toch ergens tussen vandaag en donderdagochtend zijn? KLopt mijn nod op 3 april nu???
♥♥NOD April 2013♥♥ 1 (6) Lappie (37 jaar), 2e ronde na 2e miskraam, 2e kindje Pink (38 jaar), 20e ronde, 2e kindje Mij1 (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje Sandy (33 jaar), 2e ronde, 1e kindje ikkeook (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Nimme (32 jaar), 1e ronde na miskraam, 4e kindje 2 (5) Mamalucy (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Manouk (21 jaar), 3e ronde na 2e miskraam, 1e kindje missds (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Snoepje88 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje silly31, (32 jaar), 70e ronde, 1e kindje 3 (3) shy girl (19 jaar), 5e ronde, 1e kindje Wondertjes (31 jaar), 4e ronde, 2e kindje Sabrina1986 (26 jaar), 1e ronde na bbz, 4e zwangerschap, 3e kindje 4 (3) Majtje (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mek11 (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mamavanmenno200 (.. jaar), 3e ronde, 2e kindje 5 (7) Yasmin84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Mart (.. jaar), 8e ronde, 1e kindje Dimme (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje MamaBlueMamaBlueyez (27 jaar), 3e ronde, 2e kindje MamaEsther1986 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Butterfly84 (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 1e ronde na MK, 2e kindje 6 (6) Troelaa (26 jaar), 12e ronde, 1e kindje Denisja (24 jaar), 4e ronde na vmk, 2e kindje Maddog13 (34 jaar), 3e ronde, 2e kindje Rockmade (27 jaar,) 2e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje Ajeetje (39 jaar), 7e ronde, 1e kindje 7 (5) Tinkerbell26 (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje Jezz (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje Floortje1 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Debbie81 (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Ing49824 (28 jaar), 9e ronde, 1e kindje 8 (5) goudvis03 (33 jaar), 15e ronde, 1e kindje naliey (25 jaar), 65e ronde (17e na mk), 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), 12e ronde, 1e kindje Kris81 (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Annelisje (30 jaar), 12e ronde, 2e kindje 9 (4) Truusje81 (31 jaar), 12e ronde, 2e kindje Channie32 (33 jaar), 25e ronde, 3e kindje flora01 (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Meg (29 jaar) 7e ronde, 1e kindje 10 (5) Porkie (23 jaar), 4e ronde, 1e kindje (?) Vivian (29 jaar), 6e ronde, 2e kindje Leetje25 (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje YvonnevtO (29 jaar), 13e ronde, 1e kindje Laura (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje 11 (1) Simone (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 12 (2) LiLaa (25 jaar), 5e ronde, 2e kindje Julia (28 jaar), 13e ronde, 1e kindje 13 (2) mama nic (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Cindii (25 jaar), 10e ronde, 1e kindje 14 (1) Lieflief (29 jaar), 5e ronde (4e na mk), 1e kindje 15 (1) Nataliiej (22 jaar), 4e ronde na MK, 1e kindje Datumloos (1) Yuna28 (27 jaar), 10e ronde (1e na ma), 1e kindje (?) TOTAAL: 57 Wil je ook op de lijst? Zet dan je gegevens IN KLEUR OF DIKGEDRUKT in je bericht en dan komt het goed! 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 5 MMM, 0 negatieve test , 2 cyclus van slag , 0 vlindertje
En wat mij nog meer pijn kan doen, is mensen die met 1 keer de pil vergeten, 1 keer sex zwanger zijn, Net verkering hebben, thuis wonen, onverantwoord zijn met drank, sigaretten en stappen. Dan denk ik, kunne we niet ruilen? Je moest eens weten. Ik zeg overigens niet dat die mensen er niet bli mee zijn of recht op hebben, maar soms voelt t zo oneerlijk.
Dat heb ik dus ook vriendin van mij bedenk van de ene op de andere dag dat ze wel n kind wil raakt meteen de eerste ronde zwanger en doet er nu zo makkelijk over net alsof alles maar normaal is, ik ben nou wel nog niet zo lang bezig maar toch, Gister met haar naar de echo geweest ik was helemaal ontroerd en get. Leek net of het haar weinig deed dat begrijp ik dan niet