♥♥NOD April 2013♥♥ 1 (5) Lappie (37 jaar), 2e ronde na 2e miskraam, 2e kindje Pink (38 jaar), 20e ronde, 2e kindje Mij1 (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje ikkeook (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Fien25 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje 2 (6) Mamalucy (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Manouk (21 jaar), 3e ronde na 2e miskraam, 1e kindje missds (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Snoepje88 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje silly31, (32 jaar), 70e ronde, 1e kindje Sas (27 jaar), 24e ronde, 2e kindje 3 (5) Wondertjes (31 jaar), 4e ronde, 2e kindje Sabrina1986 (26 jaar), 1e ronde na bbz, 4e zwangerschap, 3e kindje Nimme (32 jaar), 1e ronde na miskraam, 4e kindje Nikaya (26 jaar), 8e ronde, 1e kindje Lov23 (29 jaar), 2e ronde na mk, 3e kindje 4 (7) Majtje (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mek11 (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mamavanmenno200 (29 jaar), 3e ronde, 2e kindje shy girl (19 jaar), 5e ronde, 1e kindje Mareintje86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Emma79 (34 jaar), 9e ronde, 1e kindje Eviiii (25 jaar) 10e ronde, 1e kindje 5 (13) Yasmin84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Mart (.. jaar), 8e ronde, 1e kindje Dimme (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje MamaBlueMamaBlueyez (27 jaar), 3e ronde, 2e kindje MamaEsther1986 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Butterfly84 (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 1e ronde na MK, 2e kindje Merel123 (22jaar) 4e ronde (PCO met menopur), 1e kindje MirandaV (20 jaar), 1e ronde, 2e kindje Adria27 (38 jaar), 2e ronde na mk, 3e kindje Daphnev85 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Troelaa (26 jaar), 12e ronde, 1e kindje Saartje5 (31 jaar), 5e ronde, 1e kindje 6 (5) Maddog13 (34 jaar), 3e ronde, 2e kindje Rockmade (27 jaar,) 2e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje Ajeetje (39 jaar), 7e ronde, 1e kindje Zonnetje2013 (..), 1e ronde, 3e kindje 7 (4) Floortje1 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Debbie81 (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Rachster (.. jaar), 3e ronde, .. kindje BellaNoa (.. Jaar), .. ronde, 3e kindje 8 (5) goudvis03 (33 jaar), 15e ronde, 1e kindje naliey (25 jaar), 65e ronde (17e na mk), 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), 12e ronde, 1e kindje Kris81 (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Annelisje (30 jaar), 12e ronde, 2e kindje 9 (12) Truusje81 (31 jaar), 12e ronde, 2e kindje Channie32 (33 jaar), 25e ronde, 3e kindje Meg (29 jaar) 7e ronde, 1e kindje nikky82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Jezz (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje justme29 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje Tinkerbell26 (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje Denisja (24 jaar), 4e ronde na vmk, 2e kindje Knufje79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje Andastra (26 jaar), 1e ronde (Clomid + pregnyl), 2e kindje NieRo (33 jaar), 2e ronde clomid, 1e kindje Ing49824 (28 jaar), 9e ronde, 1e kindje 10 (9) Vivian (29 jaar), 6e ronde, 2e kindje Leetje25 (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje YvonnevtO (29 jaar), 13e ronde, 1e kindje Laura (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje Wannebemommy (21 jaar), 25e maand/14e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar), 5e ronde, 2e kindje Nataliiej (22 jaar), 4e ronde na MK, 1e kindje Cindii (25 jaar), 10e ronde, 1e kindje Pharilla (34 jaar), 11e ronde (7e ronde na vmk), 1e kindje 11 (1) Simone (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 12 (2) Julia (28 jaar), 13e ronde, 1e kindje Aloha (26 jaa), 3e ronde, 2e kindje 13 (2) mama nic (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje DeesjeDees (.. Jaar), 1e ronde, 2e kindje 14 (2) Annemieke (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje Meesje84 (28 jaar), 5de ronde, 1e kindje 15 (1) Maria87 (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje Datumloos (3) Porkie (23 jaar), 4e ronde, .. kindje Ana Leigh (25 jaar), ronde 5, 1e kindje. Sanne (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje TOTAAL: 81 Wil je ook op de lijst? Zet dan je gegevens IN KLEUR OF DIKGEDRUKT in je bericht en dan komt het goed! 8 ♥ zwanger ♥, 17 ongesteld , 6 MMM, 4 negatieve test , 2 cyclus van slag , 0 vlindertje
Dames willen jullie voortaan alles wat gewijzigd moet worden op de lijst in kleur of dikgedrukt zetten Dank u
Ben blij voor jullie Hopen dat het binnenkort een knaller is Hier minder dagje, net naar Enschede geweest, moest mn ID verlengen, ga ik terug ga ik keihard onderuit over een stoeptegel... hele knie dik en kapot. Niemand die ook even stopt om te vragen hoe het gaat ofzo... Laarzen ook kapot dus zo de stad in voor andere schoenen, heb zaterdag ook al laarzen weg moeten gooien, rits was kapot en maken was duurder dan de hele laars...
Dankje Denisja, ja best wel he?! Maar ja, zal er wel bijhoren ofzo... geen idee! Ben zelf in ieder geval niet zo!
achh, dat klinkt erg pijnlijk!! en wat raar dat niemand inderdaad even vraagt of het wel gaat (ik heb wel vaker iemand zien vallen en vraag ik altijd uit respect even of het goed gaat en of ik iets moet doen als het niet goed gaat) maar ik skate ook veel en op de skatebaan vallen mensen wel vaker! maar 1 keer was er een kind waarvan zn bot uit zn arm stak dus toen moest ik maar even een ambu bellen, dat was niet goed zeg!! sterkte hopen dat je knie snel geneest! en niet gaat ontsteken (ontstekingen kunnen invloed hebben op je cyclus geloof ik) maar hoop dat het snel geen pijn meer doet!! dikke cyber knuf x
Thanks Shy Inderdaad, zou ook altijd even stoppen. Maar ja, ben allang blij dat mn pols niet gebroken is ofzo, ben daar namelijk opgevallen en was wel ff gevoelig. Ook spierpijn nu... in mn been van de val. Maar goed, gaat wel weer over! Ga nu ff stad in, nieuwe schoenen kopen Das dan wel weer leuk haha! Foto van mn knie, in het echie is het dikker... https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/521966_10151537196099901_557024216_n.jpg
Zo, ik heb nu even de tijd dus zal eens een keer wat uitgebreider reageren op de laatste pagina´s.. Ventlief is nog niet thuis, dus lekker rustig zo. Laatste 6 paginas vond ik wel weer even genoeg haha, sorry als ik dames overgeslagen heb! @ Denisja, op je eerste test zie ik niks, maar op deze lijk ik toch een heeeel vaag lijntje te zien, je bent nog ontzettend vroeg natuurlijk, ik duim dattie de komende tijd duidelijker word! @ Nikaya, balen meid, ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt! @ Shygirl, damn meid wat ben je aan het posten vandaag! Haha grapje, niet erg hoor! Ik ben benieuwd, wanneer ga je weer testen? @ Andastra, ik heb geen ervaring met pregnyl dus durf hier niks over te zeggen, ik hoop voor je dattie posi is van een zwangerschap ipv pregnyl! @ Zwangels, balen!! Ik hoop dat je de volgende ronde succes hebt! @Willemientje, spannend, al last van kwaaltjes? Je staat nog niet op de lijst ofwel? Moet je anders even in kleur zetten, valt het meer op voor de lijstbijhouder @ Yuna28, laat ei gehad? Succes in ieder geval. @Ing49824, balen! Heb je je niet te veel pijn gedaan? Mensen tegenwoordig zijn maar vreemd, niemand kijkt meer naar iemand anders om.. Hoop dat je een beetje leuke laarzen kunt vinden haha! Oei, ik zie je nieuwe post al, auwtsj! Ik hoop dat t gauw minder word! @ hier, vage krampjes, af en toe steekjes, verder niets.. Ik wil nog minstens een week wachten met testen, en mocht ik niet ongesteld worden, wil ik volgend weekend pas testen, ik ben benieuwd of ik het uithou haha. Wel misselijk, maar dat ben ik wel vaker.. wat wel héél vreemd is.. Vanmiddag ben ik zomaar op de bank ik slaap gevallen, dat had ik de vorige keer ook toen ik zwanger was, en normaal kan ik absoluut niet slapen overdags.. Ik werd nog nét op tijd wakker voor de rijles haha
@iedereen, sorry dat ik veel post is een beetje egoistisch van me, maar vroeg me vandaag gewoon af wat die gekke buik gevoelens waren gelukkig vinden jullie het (hopelijk allemaal) niet erg @ing, aau hij is inderdaad wel dik en schaafwondje. misschien ook even ontsmettings middel opdoen tegen bacteriën @ wanneer ik ga testen, als ik de 14 dpo ook gepasseerd ben, mijn lf is (waarschijnlijk altijd 12 geweest) maar vorige ronde pas voor t eerst getempt dus weet het ook niet of hij eerst wel 14 was! dus als ik 14 dpo voorbij ben test ik waarschijnlijk 15/16 dpo weer hopen dat me regels wegblijven dan maar! dat grappige gevoel ook in me (onder)buik @NOD dames van morgen!! gaan jullie testen? ik ben benieuwd??? @nod dames van vandaag?? Waar zijn jullie nou ben ik vandaag alleen hier? @voor iedereen een dikke cyber knufff! (vandaag ook veel gepost omdat ik vrij heb genomen deze middag (ochtend meost ik naar SFG (ziekenhuis) voor KNO me amandelen, denk neem gelijk de hele dag vrij stel ik word ongi dan zit ik niet te balen op me werk maar lekker thuis)
Hier vanmiddag wat licht roze en bruin verlies gehad.... Dit in combinatie met de lage hcg waarde geeft me weinig hoop meer. @aloha... Heb er nog na gevraagd en hcg was dinsdag 20. Heb hier verder geen verstand van maar dacht zeg t nog even omdat je er na vroeg
veel vrouwen hebben ook onschuldig bloed verlies! ik hoop dat alles goed zit ik zou het zo erg vinden als het mis gaat bij je ik duim heel hard voor je!! dit mag echt niet mis gaan hoor!! zullen we wisselen dan ? ik bloedverlies en jij geen ongi?? (ik zoek me menstruatie vandaag is nod maar nog geen enkele drup verloren) 20 hcg moet je ongeveer op je NOD hebben (geloof ik) want normale testen zijn geloof ik 20 - 25 hcg (NOD dag testen)
Hoi meiden, Ik vroeg me af met welke testen van zwanger en kids jullie testen ? (wie met dat merk test) zijn de dipsticks goed? of casette of midstream??
Ik heb ultra gevoelige dipsticks (6 dagen voor NOD) En midstreams, (6 en 4 dagen voor NOD) Heb nog geen voorkeur, heb bij geen van alle nog positief getest. (Hopelijk volgende week)
Hi dames, helaas geen leuke schoenen/laarzen kunnen vinden. Enige leuke beetje betaalbare liepen voor geen meter... Helaas. Volgende keer beter. Pijn zakt al af gelukkig. Heb het idee dat ongi er aan zit te komen, hoofdpijn, misselijk en weinig eetlust (dat laatste heb ik al 2 weken ofzo). Wat wel weer heel raar is, had net tosti met kaas en snijworst en die worst smaakte heel zoet, normaal nooit....
Oh, mama lucy, hopelijk een late innestellingsbloeding! Ik duim! Ik ben trouwens weer keihard aan het dromen he, als ik morgen nog altijd positief test dan denk ik er over om de afspraak van mijn man voor zaterdag om 8u voor zijn sperma-onderzoek af te bellen en hem niets te zeggen, maar om in dat potje voor ik ga slapen een tutje met liefste papa op ofzo te steken zodat hij dat dan vindt en genoeg weet (want ik ga nog in bed liggen) Wat denken jullie? Zouden jullie een test van 10dpo voldoende vertrouwen daarvoor? Of zou ik om 6u 's morgens de zaterdag nog eens testen voor ik het tutje in het potje steek? En dan moet hij zijn afspraak zelf maar afbellen?
zou zaterdag weer even testen (voor de zekerheid of het donkerderword) want voor nod kan het misgaan. dus als hij positiever is dan is dat idee wel heel leuk voor je man maar eerder afbellen zou ik dan ook niet doen (voor het geval DAT het misgaat ik hoop het niet!!!) anders moet je weer lang wachten op een nieuwe afspraak liefs! en een heel leuk origineel idee trouwens!!
Vorigjaar in de winter met de sneeuw, glee er een meisje uit (best pijnlijke val) denk ergens in de 20 en mijn man stopte en stapte uit de auto om te helpen en vragen of het ging en ze keek heel verbaast alsof ie iets heel raars deed
@ shy girl: hier in België gaat het allemaal wat makkelijker denk ik, als ik die afspraak afzeg, kan die gewoon voor de week erna opnieuw gemaakt worden En ik denk niet dat er iets mis is met mijn man zijn kwakje, ons dochter is er zonder problemen gekomen, 't is enkel moeilijk om mijn ei te vinden, waardoor ik nu dus clomid neem Ik denk dat ik vanmorgen vroeg mijn bed inkruip zodat het gauw morgen is en ik weer kan testen