shy girl, ik bedoelde het absoluut niet vervelend hoor! Haha was maar een flauwe opmerking, gewoon lekker veel blijven posten als jij daar behoefte aan hebt meid!
nou ben nog steeds niet ongesteld geworden. als ik zaterdag geen rood ziet, nog een testje wagen. Geen last van buikpijn, rugpijn....alleen vanmiddag een oprisping van brandend maagzuur!!
Jammer, nieuwe ronde nieuwe kansen! @Hier: Enorm testdrang Maar ik wil nog niet testen.. (Vandaag 9dpo)
Dames is mag helaas op rood. Alle zwangeren gefeliciteerd! Dames die nog moeten testen heeel veel succes!
Haha! Morgenochtend! Dan test ik met mijn man samen! Ik weet niet of ik snel kan posten, want ik ga altijd vroeg zwemmen met mijn zoontje. Als ik niet te misselijk ben......:s
Pff ahaha, ik ga morgen 10u naar de kapper, kijk ik tussendoor el op gsm ahahaha. Ik ga morgen ook CBtje doen.. heb er nu al buikpijn van... ben zo zenuwachtig.
Vreemd, ik heb totaal geen testdrang deze keer en zit nu op 9dpo. Stiekem gezegd heb ik over deze maand wel een positief gevoel. En ik hoop dat mijn gevoel mij deze keer niet fopt. Leuk idee trouwens van dat fopspeentje. Maar idd, misschien zaterdagmorgen voor de zekerheid nog even testen. Ik hoop op 2 mooie dikke vette strepen voor je! (En voor iedereen natuurlijk!)
Ben een beetje onzeker. Wie van de zwangeren herkent de steken en/of zeurende kramp in de onderbuik (in mijn geval vooral links)? Geen bloed maar die pijntjes blijven bestaan vooral bij grote inspanning.
Heb ik ook, maar dat had ik de vorige keer ook. Vooral onderbuik naar beneden doet pijn/gevoelig en als ik heel hard nies dan krijg ik links soort steekjes.
Ja dat klopt! Ik heb al mijn kruidvattestjes (8!!) stuks op een rij gelegd. Ik zal ze zo uploaden. Die CB was ook positief.
Dat komt dus door dat stomme vroege testen van mij. VOor NOD kan het nog best vaak misgaan en dat besefte ik me maar al te goed dus wat deed ik, 8 dagen lang elke ochtend een test......en een keer een CB....