@Maddog, Denisja, NieRo, Merel, Andastra gefeliciteerd wat fijn zo veel roze op 1 dag! @mama lucy wat erg voor je @balen hoor al dat rood, succes de volgende ronde! @ik heb mijn nod pas 14 april dus hier nog geen testdrang of 'klachten'
Ja tuurlijk blijf ik nog wel; een beetje hoop houden haha.. Ben nu al paar keer moeten plassen en steeds alleen beetje bij afvegen en niks in me inlegkruisje.. maar denk wel dat het door gaat zetten hoor zou niet weten wat t anders moet zijn
Ik heb dit al 4 dagen. Maar nog geen ongi te bekennen. Ga er toch ff een testje denk ik tegenaan gooien.
Even terug vanuit de volgende ronde (euh.. ja dat zeg ik goed ) Ohhh, mama lucy... heel veel sterkte Veel mooie testen en helaas ook het een en ander aan rood voorbij zien komen. Iedereen succes gewenst. Hier : Alles helemaal honkidory bij de gyn en er staat niets in de weg waarom het volgende ronde niet zou moeten kunnen lukken...
Hi meiden, herkent iemand dit van vlak voor een ongesteldheid... ik heb namelijk al paar dagen pijnlijke steekjes rond mn schaamheuvel en kleine steekjes van onder. Heb het normaal nooit als ik ongi moet worden....
We weten de oorzaak, maar de gyn hier helpt niet...we hebben 6 verschillende gyn's gehad...steeds weer dezelfde onderzoeken, en steeds weer te horen krijgen, kijk het maar een half jaar aan en kom dan maar weer terug, jaar in jaar uit...1x clomid gehad wat toen goed werkte maar helaas niet zwanger geraakt...en toen vonden ze het ineens niet meer nodig om clomid voor te schrijven en moesten we het maar weer elk half jaar aan kijken..
Ok Kreeg net een leuk complimentje, of ik afgevallen was, wel iets rond de 3 kilo, maar was goed te zien in mn gezicht zei men
Ben echt de hele dag ook al emo, zit nu alweer met tranen in de ogen en een brok in mn keel. Begon vanmorgen in de auto al... Gek word ik ervan
Ik vind het niet zo erg meiden Ik ben allang blij dat ik een cyclus van 28 dagen heb gehad en een lf van 14 En me ei gevoeld en gevonden .. terwijl we bij onze eerste 10 maanden lang een onregelmatige cyclus heb gehad..en nooit onder de 30 dagen vaak veeeel meer.. Dus ik heb goede hoop voor de maand mei.. heb 2 kansen.. eerste nod is 3 mei en tweede dan 31 mei.. We gaan er weer met goede moed tegenaan
Snap er niks van meiden! Verlies vandaag al bruin en bij vegen rood bloed. Nod pas maandag of zondag. Heb altijd 28 of 29 dagen... Is dit nu dag 1? Ff aankijken maar. Heb ook fikse griep gehad.... Echt raar dit.
Als je helderrood bloed verliest dan is het dag 1. Alleen volgens de gyn als het na 18:00u is moet je de volgende dag rekenen.