NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Wauw!!!! Gefeliciteerd! Die hoop ik donderdag ook te zien :-D

2. zonnetje2013

23 mrt 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag helaas op rood
    had ook niet anders verwacht na de eerste ronde
    op naar de tweede ronde !!!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Mooi denisja! Denk dat de normale midstream een gevoeligheid van 50 heeft ofzo.. de digitale cb met indicator heeft een gevoeligheid van 25 dus reageert eerder. de cb zonder indicator heeft ook gevoeligheid 50.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefiliciteerd denisja.

morgen is mijn nod en heb er gisteravond toch maar een tesje tegenaan gegooid. begon namelijk erg gevoelige borsten te kijgen dus toen kon ik de verleiding niet weerstaan.
    Maar helaas negatief.
    Misschien test ik morgenochtend nog een keer maar het kan ook zijn dat ik gewoon eff wacht todat ik ongi word of echt goed overtijd ben.

5. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Aha vandaar dat ie dan negatief was... Maar dit zegt wel genoeg. Ben helaas nu alweer erg draaierig als ik snel op sta of buk en overeind kom... Bij mijn zoontje ook extreem lage bloeddruk gehad in het begin (100/55) dus zal nu wel weer t geval zijn. Maar ben er blij mee, had ik bij die mk niet dus geeft me een goed gevoel!

6. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Balen vrouwtje, zonnetje en debbie! Hopelijk snel een zw voor jullie!

Spannend simoontje! Ik hoop het ook voor je! Duim duim!

7. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    gefeliciteerd Denisja! Wat heerlijk dat die test je gewoon vertelt "Zwanger"! Geen twijfel over mogelijk. Geniet er lekker van.
    Ik had vanmorgen een sensitest gedaan (ook de niet super gevoelige), hartstikke wit. Maar dacht al niet te veel van deze ronde. Maar ik lees dat jij deze ook hebt gedaan en een witte test in handen had Denisja??

8. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    #2968 Denisja, 6 apr 2013
    Laatst bewerkt: 6 apr 2013
    Ja klopt, die was vandaag met ochtend urine negatief en deze clear blue met middagurine hartstikke positief!

9. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

2 mrt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Haha, stiekem wel fijn om te weten. Hoewel ik niet echt denk dat ik positief zal testen. Heb namelijk geen echte kwaaltjes behalve zere boobs, maar dat komt denk ik eerder dat mijn ongi eraan zit te komen. Toch blijf ik hoop houden.. even afwachten.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Denisja

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Aloha hahaha nee niet besloten om het niet te doen en ook niet besloten om het wel te doen......

Net een test gedaan, ik heb een echter tuurder, aan de ene kant denk ik niks te zien aan de andere kant wel, morgenvroeg weer als ik niet ongi ben....vervelend want weet echt niet wanneer mijn eisprong was.

Iemand ervaring met een iphone en melding op pc...(als nieuwe iphone configureren?)

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hierbij mijn test van vanmorgen..

Bijgevoegde bestanden:

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Zal straks weer de lijst bijwerken.

Dames op rood, succes in de volgende ronde.
    Welkom nieuwe.

Hier nu ff eten en bijkomen van een dagje shoppen :-D

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Troelaa

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Gefeliciteerd!!!!!

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Bah bah bah heb echt mijn week niet, ben net alweer onderuit gegaan, op mn zelfde knie als donderdag :( Heb nu last van mn pink, spiertje verrekt ofzo... Zo dom :(

Had ook nieuwe schoenen gekocht, even aangehad en hele hakken kapot. Heb geen zin meer in vandaag haha. Ga zo even eten en dan lui op de bank. Ben ook niet helemaal fit, misselijk en hoofdpijn dus lekker relaxen!

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch

pfff ING, je hebt je week niet echt he?? Balen zeg. Hopelijk ga jeje snel beter voelen.

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje, inderdaad. Mn hele jaar begint gewoon echt slecht bah! Ga dus zo lekker op de bank onder een deken, een boek of film en niks doen haha!

19. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ja dat is een goed idee. Lekker warm onder een dekentje op de bank. Wij gaan bij vrienden op bezoek. Zij heeft vorige week haar 20 weken echo gehad (jaloerssss!!!!) ik gun het haar ook zo... Ze zijn in een nieuwbouw woning gaan wonen en in het begin van het jaar d88 ze laten we vast stoppen met de pil. Je weet nooit hoelang het duurt. Gewoon meteen aangetelt, he! Leuk voor ze konden ze meteen de kinderkamer inrichten enzo.

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dank je.
    Jij zit/zat toch ook bij zo'n vast groepje van nod?
    Ik kwam net op het forum en toen las ik altijd bij jullie mee. Ben pas echt mee gaab kletsen na mijn eerste mk. Je naam kwam me bekend voor ;)

Deel Deze Pagina