Hoi dames, ik had vanmorgen een negatieve test (maar het is nog wel heel vroeg). Heb sinds gisteren een heel klein beetje bloedverlies bij mijn afscheiding. Wie weet is dat gewoon het voorteken van mijn menstruatie. Die zou dan wel erg vroeg zijn deze maand. (overigens klopt mijn banner niet helemaal, heb deze maand eerder geovuleerd dan gepland )
Dames op roze, gefeliciteeeerd!! Dames op rood, balen en succes in de volgende ronde! Wachtende, nog even geduld Ik werk de lijst straks bij.. Ga nu ff van het lekkere weer genieten
wat is het rustig hier! Zitten allemaal zeker lekker buiten van de zon te genieten.. Heb ik ook net eff gedaan. Heerlijk...
Annelisje en nathaliiej efeliciteerd Ik heb gisteren krampen in mijn buik gehad, op een gegeven zo heftig keer dat ik er gelijk misselijk van werd. Het voelt alsof ik ongesteld zou moeten worden alleen duurt dat het nog een week tot aan nod. Dus ben benieuwd, hopelijk iets anders
ja zeker rustig hier, normaal moet ik pagina na pagina lezen haha lekker genieten van het zonnetje. Ben net ook ff naar buiten geweest met me dochtertje en manlief was gezellig en heerlijk buiten!! wens iedereen een fijne avond en hou de moed erin voor diegene die nog wachten op een positieve test. Alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd, lekker genieten van het mooie wonder! Ik zelf zit te wachten op een positieve test of een menstruatie. Even een paar dagen aankijken wat mijn lichaam doet, al haat ik wachten!!:x
Oh ik heb zo'n spijt.. Heb veelste veel gegeten vandaag. En dat terwijl ik geen eens honger heb.. Heb gewoon ongelofelijk veel trek in lekkere dingen. Maar vooral in boterhammen pindakaas.. 😊 Zo erg dit.
Lovieyou en mamanic ik loop dus ook gelijk met jullie! Hier helemaal geen symptomen, niks bijzonders eigenlijk. Annelisje gefeliciteerd!! ing49824 jammer dat je ongi is gekomen, op naar de volgende ronde. Denisja hahahah niet best! Mannen en bier... Nathalie ik zie ook wat. Spannend... Debbie81 hahaha die redenatie heb ik ook. Ik wil alleen maar testen als ik vrij ben, anders loop ik natuurlijk de hele dag te lachen. Het is idd heerlijk weer! Hier heb ik dus donderdag mijn nod, dus eventueel zou ik woensdag kunnen testen. Maar aangezien ik mij had voorgenomen om niet voor mijn nod te testen wil ik eigenlijk pas zondag testen als ik nog niet ongi ben. Gister en eergister wel iets bruin slijm gehad, maar nu is het weer over... Dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt donderdag. Verder een bizar stabiele temp.
1612 - leuk! 😇 Ik voel me vandaag ook beter dan gister en nu ga ik weer twijfelen.. Ene moment denk ik JA!! Heb t gevoel dat t raak is, andere moment denk ik naahhh t zal wel niet. Behalve pijnlijke tepels en chagrijnig en lekkere trek voel ik niks bijzonders. Niet de bekende steekjes etc. Dussss al met al, ik zal moeten wachten maar wachten duurt zooooo lang
nog steeds geen ongi te bekennen hier dus dacht ik net, ik gooi er nu toch maar weer een testje tegenaan. Maar helaas nog steeds omo wit Afwachten maar....
terug van een paar dagen Londen, dus ik heb nog het nodige bij te lezen. Zag hier en daar al wel wat meiden met negatieve testen of op rood: wat ontzettend jammer!! Hopelijk voor de meiden op rood in de volgende ronde meer geluk en voor de negatieve testers binnenkort alsnog positief nieuws!! Hier dag 46 van de cyclus en nog niks nieuw te melden...
Vanochtend getest, maar bleef wit, normaal nooit overtijd alleen door stress op het werk een keer (sept/okt). Ben benieuwd hoelang ik het volhoud om niet te testen en af te wachten... Ik sta nog niet op het bijgewerkte lijstje. Nod 5-4 leeftijd 32 5e ronde voor eerste kind.
Spannend annemoon! Je hoort wel vaker dat mensen later pas positief testen.. Dus geef de moed nog niet op!
HALLO wat fijn er zijn weer positieve testers erbij! super nieuws! gefeliciteerd, hier op 11 dpo een test gedaan maar negatief? dus nu aan het duimen dat het te vroeg was, ben wel moe met vlaagjes moe, en rare en moeilijke ontlastging maar goed. denk niet dat het was is al hoop ik dat wel. wat denken jullie? voor iedereen die op rood staat. balen! altijd zo @&*^&*^@
Hallo dames, Gefeli posi testers! Geniet ervan! Balen meiden op rood Hier alweer spotting op 10/11 dpo dus neem aan dat de rode duivels me weer komen plagen een deze dagen. Helaas.. Woensdag uitslagen van alle onderzoeken (eisprong/zaad ed) bij gyn.. hopelijk komt er niets uit en kunnen we verder nu mn cyclus een normale lengte heeft door t afvallen. X Phar
hier 3 dagen voor nod.. ga pas donderdag denk ik testen 1dag na nod.. tot nu toe hou ik het vol.. voel me niet echt anders.. alleen zijn me steekjes die ik tot 7/8 dpo had weer terug van weg geweest.. en heb nog steeds al vanaf 7dpo een pindakaas tik haha.. Meiden op rzoe gefeliciteerd.. Meiden op rood balen! Meid op het wachtbankje net als mij.. succes nog! hope op een posi testje!
Vanmorgen test gedaan en negatief. Dus ik ga ervan uit dat ik inderdaad morgen ongi word, gezien het dan 2 weken geleden is dat ik het witte slijm verloor. En ik ga kijken of ik eindelijk een dieet kan vinden om vol te houden. Ik heb namelijk overgewicht en ik ben een beetje bang dat dit een obstakel kan gaan vormen ondanks dat dit (nog maar) de tweede ronde was. Ik lees er zoveel nare dingen over...