@shy je kan m ook wel bijhouden, maar voor het overzichtelijk houden van de lijst is het denk ik steeds door 1 persoon gedaan. @Ilse. Ik kon over jou verder geen info vinden. Zal het morgen wel weer aanpassen. Im nou 2 lange lijsten na elkaar te plaatsen vind ik ook irritant. T is best wel wat gedoe namelijk, als je m kopieert zie je alleen maar zwarte letters en tekentjes. Dus je moet even goed zoeken wat en hoe je het moet veranderen.
Nou Noa ik zie een streep hoor en duidelijk ook!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Maria.. Ja idd testdranggg, zo erg is dat!! Hier nog steeds gevoelige opgezwolle borsten, maargoed dat heb ik wel vaker..
Ik denk dat er bij,mij een menstruatie aan zit te komen. Heb onder in mijn buik op een bepaalde plek buikpijn lichte kramp..weet het niet zeker want normaal heb ik over mn hele buik pijntjes...nu specifiek links in schaamstreek.
Dit is mijn test van vanmorgen. Nu geloof ik het echt! En nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ik verlaat dit forum nu ook.
Ik moet ik rood. Heb echt helse pijnen dus als het voorbij is nu dan echt naar de dokter Is echt niet oké en elke maand wordt erger...
Op mijn test was niets te zien vanochtend Nu kan t nog wel, zit twee dagen voor nod, maar zelf geloof ik het niet hard meer, omdat ik iedereen hier voor nod positief zie testen...
Ik kon me niet inhouden vanmorgen en heb toch een testje gewaagd...helaas niets te zien...Maar misschien te vroeg, zit pas 4 dagen voor nod...maar aangezien er hier al veel positief testen voor nod zie ik het donker in voor deze maand...
Nicky. Gefeliciteerd!! Rockmade en de anders dames op rood, balen ik blijf voor jullie hopen op snel een vruchtbare maand!