Alle zwangeren: Gefeliciteerd !!! Alle rode dames: heel veel succes in mei! Ik denk dat ik me ook bij jullie mag gaan voegen... Ik voel nog niets komen, maar heb al 3 witte testen en als ik zo'n late eisprong heb gehad, dan is de kans nihil....
Ik denk dat m'n menstruatie deze week toch komt. Pijn in me borsten is elke ochtend afgezakt en smiddags heb ik er weer last van. Vanochtend rommelende buik.. Maar gek genoeg helemaal geen afscheiding gehad afgelopen dagen.. T is alleen zo waterig daar onder. Hebben andere daar ook last van? Dan komt je menstruatie toch?
Jaaa!!! 1 dag voor nod, 2 mooie streepjes. Ik mag op roze! Alle roze meiden, tot in het december topic En alle rode meiden, heel veel succes..... en aan de wachtenden..... tot in het decembertopic
Ik had mezelf hier al aangemeld als rood, maar ik denk dat dat toch vals alarm was. Vandaag namelijk een Kruidvattest (niet die 2v5) gedaan en die was positief. Weet iemand hoe betrouwbaar die testen zijn?
alle damens in het roze gefeliciteerd!!!!!! en de damens in het rode balen..maar succes voor de volgende ronde.. pff ik moet nog even wachten mijn nod is vrijdag of zaterdag weet niet precies omdat het vorige keer ook een dag later was... maar als het uitblijft maandag testen ik kan niet wachten.. maar ff vraagje voor iedereen hier?? mijn man wil ook super graag kinderen hij was er zelfs eerder aan toe dan mij ,maar ik heb het gevoel dat ik er niet echt met hem over kan hebben want dan zeg ik bijv. mijn borsten zijn wel heel gevoelig en dan zegt hij ja we zien het wel als je overtijd bent.. ik kan niet echt terrecht bij hem met mijn gevoel hij wil nu ook echt 3 dagen later testen.. herkennen jullie dit!?
Geen ervaring in (helaas). Maar ik neem aan dat dat gewoon correct is. Om een of andere rEden heb ik het meeste vertrouwen in cb testen. Die cb zou ik nog een halen voor de zekerheid. Met zo'n weken indicatie, das ook wel leuk om te weten hoever je bent. Toch??
Ik vind ze heel betrouwbaar. Hij is zeer gevoelig en ik heb nog nooit een indroogstreepje gezien. Wanneer hij negatief was, was hij ook echt witter dan wit. Dus een voorzichtige gefeliciteerd voor jou!!!
Nodje, ik denk dat mannen zo zijn omdat ze niet voelen wat jij voelt. De mijne is ook zo. Moet je voor de gein eens opzoeken valerio heeft in een programma een 'nep' bevalling meegemaakt. Zodat hij weet als man hoe een. Vrouw zich voelt. Heel grappig om te zien.
ja is ook wel zo met de vmk wist hij ook al niet mee om te gaan!! heb het gezien van Dennis en Valerio..!! hilarisch!!!!
Thanks, ga ook die digitale nog wel doen vandaag of morgen. Ben bang dat ik het tot die tijd toch niet geloof..
*breekt even in!* ik heb je blog wel eens gelezen en zag nu dit berichtje, ik neem aan dat de bloeding dan een innestelingsbloeding was en dat die kruitvat testen best bertrouwbaar zijn, doe anders nog een test van een ander merk, of de 2v5.. Spannend! Ik duim voor je! Het is je onwijs gegund!
Woehoeeee Viv!!! Gefeliciteerd schat!! En alle andere natuurlijk ook gefeliciteerd met posi test Dames op rood, balen en succes in de volgende ronde. Wachtende, ook succes en hopelijk ook een mooie test!!
Ik hoop inderdaad dat dat een innestelingsbloeding is geweest. Ga nu naar de winkel een nieuwe test halen. Zo'n digitale..