Hoer vanochtend al hevige krampen en bloed gespot! Helaas restje net daarvoor gedaan, grrrrr!!! Balend op naar de volgende ronde.
Kleurt inderdaad mooi, maar zie helaas nog veel rood! Hopelijk gaan jullie snel wel op roze en krijgen jullie een mooie 2014 baby!!!
@He wat vervelend simoontje @ ik heb gisteren veel te ver voor nod en met teveel drinken getest dus die was wit maar nu ben ik wel van de testdrang af en wil ik pas zaterdag testen, 1 dag voor nod. Zat me gisteren pas te realiseren dat het zondag pas de 14de is, dacht dat het zaterdag al de 14de was. Lekker slim hoor
Vandaag nod volgens FF. Temp ia omhoog maar ik ven ook echt beroerd dus zal daar door komen. Hooikoorts pfff hele nacht liggen niezen en snotteren en hoofdpijn en bleggghhhh
Ja getest haha maar wit misschien heel in de verte een schaduwiets maar ver na afleestijd dus is niets. En ik ben er vrijwel zeker van dat me temp hoog is door verkoudheid/hooikoorts/griep zoontje begon dinsdag ineens met buikgriep en luchtweginfectie en ik heb de luchtweginfectie vast ook nu. ( we zijn beide slap op de luchtwegen hij wegens geboorte ik wegens astma dus hebben direct iets te pakken altijd) Wel irritant dat het nu is want ik kan meestal aan mijn temp goed zien hoe en wat en nu durf ik er geen waarde aan te hechten. Maar goed!
Hier vandaag ook nog niks.. afwachten tot vanavond.. Temp vanmorgen nog wel 37.1 maar zal wel niks zijn. En zal vanavond wel me eerste rood gaan spotte..
Succes meiden die nog wachten, zenuwslopend soms he Meiden op rood: balen veel geluk de volgende ronde! Hier gaat het weer stukken beter, op een beetje hoofdpijn na hahaha. Ook beetje slecht geslapen!
Ja maar niet dat het over hoop licht.. eerder dat het gelijk loopt.. heb al 2 maande 29 dagen gehad.. en gebruik ovutesten.. de 27ste had ik me eerste posi ovutest en de 28ste me piek.. Dus als ik van de 28ste uit ga zal vandaag me nod zijn.. en ga ik van de 27ste uit zou me nod gister zijn... dus zou ik vandaag 1 dag overtijd zijn.. anders morgen 1 dag over tijd.
aaah kijk, dat wist ik niet dat je ovutesten deed. dan zal je nod kloppen ja idd met die speling eromheen die je al noemt. spannend allemaal weer voor je, zou toch geweldig zijn als het voor de ivf raak mag zijn en blijven bij je. Duim voor je!
Ja ik vind het ook spannend hoor! Maar durf niet te testen haha en ga het proberen vol te houden tot zondag.. Dan zou ik 3 of 4 dagen overtijd zijn.. Heb nog niet echt klachtjes.. Niet van me ongi maar ook niet van een zwangerschap.. Dusja.. Pff beetje eng haha
Ik kom nog even spammen en dan kom ik alleen nog maar mee gluren bij jullie in dit topic. Ik ga even op m'n roze wolk zitten @Shy zou jij de lijst over willen nemen dan? Ik hou jullie in de gaten hoor! En ik hoop voor jullie ook snel mooie positieve testen!! Love u all!
Van harte Jezz! Ook hier is het nu met zekerheid, zal niet meer testjes spammen, zijn te zien in album. Meiden die hier nog wachten ik hoop dat jullie ons snel volgen! Blijf jullie nog wel een beetje volgen hoor! P.s= Is er eigenlijk een 15-31 december topic al dat iemand weet? X Phar
Hmm zag alleen 1-15 december.. zal later nog eens goed mn ogen open doen en kijken Dank Nathaliiej Edit: erm al gevonden... 3 keer overheen gekeken, nogmaals dank !