Hoi dames, Ik was hier gisteren al iets komen zeggen dat ik zo een buikkrampen had enzo nu vandaag een testje gedaan en ja hoor ik ben zwanger! Ik kan het niet geloven.! Ik mag dus op ROOS Groetjes
Morgen mijn nod dag.. Pfff wat duurt het toch lang als je op het wachtbankje zit... En pas maandag testen mits ik niet ongi wordt voor die tijd..! Iedereen die posi test had gefeliciteerd..! De gene met de rode duivels op bezoek balen.. Dat ze volgende ronde maar weg mogen blijven., en de gene die net als mij op het wachtbankje zitten succes en hopen op blij nieuws voor ons allen..!
Roze: Gefeliciteerd! Rood: Balen, hopelijk volgende ronde meer geluk. Testers: Mijn duimen draaien! @Hier: Ik mag op rood. Liefs, LiLaa
waaa help! ik moest vanmiddag met mijn zoontje terugkomen bij dokter even controle ivm dat hij ziek is ook. Maar toen hoorde ze mij ademen en wou ze mij even luisteren, zit er iets in me longen grr maar ik heb astma en puffers enz neem ik niet als ik zwanger ben of misschien en ik heb allergieen tegen bijna elke penci en antibiotica dus ze wouden even crp prikken( ontstekingwaarde ) om te zien of ze toch iets moesten starten ja of nee, me longen klonken als longontsteking ennnn nu heeft ze hcg meegeprikt... ik hoor het vandaag! sta stijf vd zenuwen!
had vanmorgen nog een tweede testje gedaan. ( had ik nog niet gemeld bedenk ik me nu) een ouderwetse kv2v5 oude verpakking deze gaf tuur tuur streepje maar dat zegt mij niets meer, alhoewel oude verpakking... zal als ik de hcg uitslag heb even een foto plaatsen of misschien eerder haha nu eerst zenuwen!!
Morgenochtend doe ik er denk ik 1... Eigenlijk zaterdag NOD maar heb dan de hele dag een vrijgezellenfeest dus als ik dan zwanger blijk kan ik het tegen niemand zeggen Voel me ook zwanger (zelfde als bij eerste kindje) , moest vd week huilen omdat manlief geen broodje wilde smeren om 11 uur 's avonds. *schaam Maar idd..hier ook bang voor teleurstelling! Wanneer test jij?
Oeee spanned!!! Maar even over de puffertjes voor je astma.. die mag je gewoon innemen, kunnen geen kwaad voor eventueele zwangerschap.. heb zelf ook astma en dat is me verteld door de ivf verpleeg kundigen
Hier tot nu toch nog steeds niks.. net alleen een kramp in me buik met het hoeste.. terhoogte van me navel aan de rechter kant. dat is het eigenlijk wel.. maar we zitten nog steeds op donderdag.. dus kan nog alle kansen op..
@Aloha?????? Meiden ik ga jullie weer verlaten, ik heb een vmk gehad maandag. Wellicht nog tot een andere keer of hopelijk niet zodat jullie allemaal zwanger zijn. Succes.
ik mag de mijne niet cindii. tijdens zwangerschap ook niet mogen gebruiken. en eerlijk gezegd durf ik ook niets te gebruiken ik heb 1var en airomir en voor situatie's al deze prednisolon. nog geen uitslag gehad.. maar mijn ha kan zo savonds ineens bellen of op de stoep staan. nog even door zenuwen dus.
oo oke dat is dan wel kut.. pff.. blij dat ik me medicijnen wel mag gebruiken! En inmiddels wel al de uitslag gehad? wel zenuwslopend zeg! Hier ook nog steeds aan het wachten op de rode duivels.. maar nog niks te bekennen.. als het niet raak mag zijn.. dan mag het van mij nu wel door komen!
Ja. Uitslag zal voor half 5 doorgefaxt worden vanuit het zkhs naar de ha. En dan Al ze bellen. Mijn ha zou normaal gesproken ook bellen als het nog niet binnen zou zijn of savonds nog bellen. Ik denk dus dat er iets mis gegaan is of ze weggeroepen is voor een spoed of iets dergelijks. Baal wel want had ook wel graag uitslag gehad over de ontstekingswaarde ivm dat er iets in me longen vastzat. Maar goed voel me te beroerd om me er erg over op te winden haha
Super..gefeliciteerd! Ik heb er net ook een testje tegen aan gegooid maar helaas spier wit Ik wacht even af.. maar verwacht zaterdag gewoon mn ongi. Ach nieuwe ronde nieuwe kansen!
@porkie Van Harte Gefeliciteerd meis x hopen op het beste Ik wacht nog even af.. al bijna twee dagen overtijd.. Spannend!! Weet iemand misschien een goede test, want ik lees allemaal negatieve verhalen over predictor..