Hm als je hem 's avonds ook gedaan heb en nega was is ook vaag als je toch last heb. Dan heb je hem waarschijnlijk zondag/maandag gekregen laat op avond of on de nacht. Weet niet of je maandag in de avond getest heb? Ik heb vrijdag m'n piek gehad en liep af m'n ovu testen maar vanavond weer een hele duidelijke dus bij mij snap ik er helemaal niks meer van haha
Volgens mijn berekening zou ik ongeveer gisteren eergisteren mijn eisprong hebben gehad maar nu heb ik sinds gister een beetje vage onderbuikpijn gister niet geklust eergisteren wel dus vanavond voor de zekerheid toch maar klussen pff ik ben echt ongeduldig respect voor alle dames die al veel langer wachten als ik wij zitten pas in ronde 3 spannend!! Als het goed is 1 april mijn NOD
Haha, ik begrijp wat je bedoeld! Leuk he, dat vrouwelijk lichaam! Ik dacht zelf een piek te hebben op zaterdag, maar ik had zo'n idee dat hij nog meer kon knallen. Zondag dus lichter, en maandag knalde die echt. Ik denk dat er niet echt een peil is op te trekken. Gewoon doorklussen zou ik zeggen! Enne, als je vanavond zo'n knaller hebt gehad, zou ik het toch maar even gezellig maken. Ik doe mijn ovu-testen altijd 's middags, rond een uur of 13.00. Maandag heb ik dus die knaltest om 13.00 gtehad. Tja, vandaag dat ik echt geen idee heb wanneer m'n ei-sprong heeft plaatsgevonden. Het maakt ook niet zo heel veel uit, omdat we toch veel geklust hebben. Maar ik zou het zo graag precies willen weten.
ik zit met het zelfde probleem zou ei vandaag hebben als ik gemiddelde bereken. maar vorige week vruchtbaarslijm de vrijdag sliert aan wc papier gehad en last van mijn buik denk zaterdag ei te hebben gehad. want heb zins gisteren dikke witte vloed niet echt zaad doordringbaar.
Ik vind trouwens, dat mijn cyclus raar loopt.. Ook weinig cervixslijm. Later dan anders ook.. Zou het ook kunnen dat ik een maand geen eisprong krijg? Mijn cyclus is heel regelmatig altijd! 28/29 dagen
Dat kan denk ik wel dat je er keer geen hebt....maar dat je cyclus anders is dan normaal zegt niet altijd iets....die van mij was altijd hetzelfde en juist de maand dat ik zwanger bleek te zijn van ons zoontje was hij anders met op later vruchtbaar slijm dan normaal....dus you never know....frustrerend hè geen controle hebben!
Ik had vroeger ook altijd 28 dagen , Bij de 1 cyclus had ik pas op cd18 mijn positieve ovutest en echt weg 3 dagen daarna. Nu zit ik al nog later... Als er maar iets moois uit voorkomt!
Ben blij dat wij geen ovutesten gebruiken. Als ik dit allemaal lees... Zou er zelf stress van krijgen denk ik. Hier gezellie geklust. We zijn er veel meer mee bezig dan bij de eerste. Morgen nog en zaterdag 'klussen' en dan weer gewoon hoe het uitkomt! En dan na Pasen testen! 2 jaar geleden had ik na Pasen een positieve test... Wie weet! Dames succes met de ovutesten, klussen en wachten! Op naar allemaal prachtige decemberkindjes!
Dit artikel over ovulatie kwam ik tegen op internet. Vruchtbare vrouw varieert hieruit zou je op kunnen maken dat een ovatie na 14 dagen bijeen cyclus van 28 dagen eerder uitzondering als regel is....
Sluit me hier bij aan ovutesten geven mij stress, ik had er een geprobeerd en die was negatief en toen bleek de hele tijd dat "wat als.." door mijn hoofd gaan.. Dus die pakken we er niet meer bij. Gisteren geklust, en dan gaan we er morgen weer voor en verder als we er zin aan hebben haha. Succes iedereen!!
Interressant onderwerp joh!! Dat bewijst maar weer dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden.
Het zal zeker wisselen die vruchtbare dagen! Ik merk nu wel dat er wat aan komt! Vanmorgen rekbaar slijm, dus ben erg benieuwd naar mijn test vanmiddag!
Zou best kunnen dat je hem dan toch eerder gehad heb. Hier weet ik hetzelf ook niet meer. Snap niks van m'n ovu testen en heb kramp in m'n liezen en menstruatiepijn. Gisterenavond toch nog geprobeerd te klussen omdat ik vrijdag m'n piek had en het afliep maar gisteren liep de test weer op. Maar kreeg zulke steken in m'n buik net of er iemand met een Mes in zat te steken snap niks meer van m'n lichaam het is ook wat met het lichaam hihi
heel interesant ajeetje! ben blij dat mijn twijfel van deze maand is wegenomen geloof nu zeker dat mijn ei 4a 5 dagen eerder is geweest.
Hmm mijn banner geeft aan dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is! Werk aan de winkel.. Komt mijn man gister thuis, zegt ie dat hij pijn in zijn rug heeft! Oh nee!!! :s
Hoe het er nu naar uit ziet heb ik een vroeg ei gehad! Dag 11 begonnen met klussen en nu geeft FF dag 12 aan als eisprong. Had verwacht dat ei op z'n vroegst op dag 14/15 zou zijn gezien. Nu afwachten wat m'n temp de komende dagen gaat doen. Kan zijn dat kruis alsnog verplaatst wordt
Ik had zelf het idee dat ik mijn ei al op dag 8 had, maar dacht zelf dat dat veel te vroeg was, echter door dit artikel geloof ik er weer (een beetje) in...