ik kom morgen bij je ploffen op de wachtbank met Thee! en een muffin/brownie! had vandaag een positieve ovulatie test! handig die dingen heb er 3 gebruikt de derde was positief eergister heel licht streepje gister licht streepje vandaag 2 even donkere streepjes! ik upload zometeen een foto van de 3 testen als dat mag? (en lukt)
Hoii shygirl, Ik had vandaag ook een knaller dus denk ook morgen me ei, dan is mijn nod 5 april maar indd ik kan me denk ik ook niet inhouden om eerder te testen ook omdat die kv2v5 ook zo lekker goedkoop zijn.. Denk dat het wel kan is bij elke vrouw anders, de een maakt sneller hormoon aan dan de ander, maar je kan het altijd proberen!!
Ben benieuwd naar je testen.. deze waren van mij.. Eergister heeeel licht gister normaal.. vanmorgen donkerder en vanmiddag half 5 knaller..
@Adria, welkom. @ShyGirl, ik heb je verplaatst naar de 4e oké? @Mij1, ik zit al een aantal dagen. Gezellig dat je erbij komt. @MirandaV, wat een knaltest! Klusze!
@MirandaV; je laatste ovulatie-test is een hele mooie knaltest zeg! Welk merk ovu-testen gebruik je trouwens? Het is de eerste keer dat ik 'roze' testen voorbij zie komen. Ik heb een beetje een dubbel gevoel met het gebruik van ovu-testen. In het begin waren mijn testen omo-wit, en daarna heb ik heel wat dagen een licht streepje gehad. Mijn knaltest was maandag, en rond die dagen is ergens m'n ei gesprongen. Ik vind het fijn om wat meer duidelijkheid in mijn cyclus te krijgen. Maar door mijn vage testen in het begin, maakte me dit toch ook wel onzeker. Ik hoop ook op een positieve test met Pasen! Hoewel ik dan niet thuis ben, zou ik het wel een heel leuk Paascadeau'tje vinden.
Bij mij waren ze op het begin ook licht zoals je ziet maar in eens knallen ze.. is trouwens eerste keer dat ik ze gebruik.. bij me zoontje niet gebruikt.. Ik gebruik de ovu testen van sensitest.. maar die zijn nu op en heb nu nog wat liggen van babyboomshop.. dus daar ga k mee doortesten hopen dat streepje weer lichter word..
Ik gebruik al 8 maanden de ovutesten van sensitest en ben super tevreden. Geen streepjes turen, iedere maand een echte knaller ertussen. En ze zijn goedkoop dus wat wil je nog meer!
ik heb de fotos!! en bedankt voor het verplaatsen naar de 4e! de bovenste is van eergisteren de middelste van gister en de onderste van vanmiddag! de negatieve kleur is die vanmiddag maar dan apart! (ik vind het dan duidelijker te zien) liefs shy
oh we zitten in het zelfde nod topic haha je reageerde net op mijn ovulatie test vraag in dat forum ja handig he ze zijn lekker goedkoop dus ik denk testen kan geen kwaad maar toch wil ik mezelf ook wel weer beschermen tegen de teleurstelling van een nega test weetje! dus wil proberen te wachten tot 5 april tot ik test (1dag NA nod) als ik dus overtijd ben! vorige cyclus voor het eerst getempt en daar kwam uit dat me LF 12 is. dus zou me nod 4 april zijn, als hij nu 14 zou zijn(ik heb geen idee) dan zou me nod 6 april zijn, dus weet niet wanneer ik wil testen 5 of 6 april denk ik!! maarja nog genoeg tijd om daarover te stressen (2 weken dus) de LF is altijd wel de ergste wachtbank hoor!(vind ik) je gaat van alles voelen enzo en houd je lichaam je gewoon voor de gek zoals ik vorige ronde had! @alle meiden die al zijn geploft op de wachtbank iemand nog thee met een koekje heb de thee al op staan!
Jaa k snap je helemaal ik zou als ik jou was 5 april gewoon testen om indd teleurstelling te voorkomen! Als je het zo lang vol kunt houden haha.. Jij bent ook een jonge mama he?? Xx
Ik heb net weer een ovulatietest gedaan, maar nog niet positief! Even afwachten nog! ( wel lekker aan de klus al) Mooie testen shy!! Go go girl!
Heeeee klusmeiden en wachters, Ik heb al mooie testen voorbij zien komen, zeg! Spannend! Ik gebruik deze maand voor het eerst de ovu testen, bij mijn eerste nooit gebruikt... Ik heb wel heel lichte streepjes gezien, maar zeker nog geen knaller, dus wacht nog even af. Klopt op zich ook wel met m'n cyclus. Veel plezier met klussen iedereen!!!! En wachters, succes!
Hoi hoi, is er nog een plaatsje voor mij? Ik denk dat mijn NOD 5 april is. Heb positieve ovutesten gehad en deze morgen was mijn temperatuur 0.3 hoger. 28 jaar, 3de ronde, 1ste kindje, NOD 5 april ik duim voor veel roze!!!
Jeeej, vanochtend een posi ovutest. Ook mijn Persona ovulatiecomp (werkt het zelfde als CB met smile) gaf een ei aan, altijd fijn. Dit weekend nog even ons best doen en dan schuif ik aan op het wachtbankje. Hier ook nog een foto van persona en rijtje ovutesten. Bij het rijtje is de 2e van onder van gister avond ± 18.00 en de onderste van vanochtend ± 11.00. Zo snel kan het dus gaan
Duidelijk vrouwtje!! Gebruiken jullie de persona als anticonceptie? Ik verwacht vanavond een knaller!