NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ja, dat is onhandig denisja....
    Ik heb ook geen knaller gezien, maar volgens mij gister toch eisprong gevoeld!
    Dus gewoon geklust en we zien wel.
    Straks nog even een testje doen.

Maambleueyes, dat is duidelijk! Was die van van gister dus?
    Ik heb 3 keer getest gister, maar geen enkel verschil meer gezien.

2. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ja we zien het wel, deze maand niet heel veel geklust tot nu toe, zoon ziek geweest, zelf niet lekker, zaterdag, woensdag en gister wel geklust dus hopelijk blijven de zaadjes wat langer leven

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier lekker druk :) Steeds meer richting of op het wachtbankje! Ik dacht dinsdag mijn ei gehad te hebben had die ochtend ook smiley op Cb en donkere streep op ovu test! En nu dan ineens trekkerig gevoel, steekjes en vruchtbaar slijm! Snap er niets van! Iemand een idee??? Kan het zijn dat ei toch niet geweest is ondanks die testjes? Heb alleen nog Cb geen gewone...Cb moet met ochtendurine gister geen smiley! Vandaag kan niet meer met ochtendurine zal ik dan toch nog testen?

4. Annelisje

Annelisje Lid

8 okt 2012
    36
    0
    0
    Ovutesten hoeft zo ver ik weet niet perse met ochtendurine. Teste wagen kan altijd maar kan natuurlijk van alles zijn. Succes meid!

5. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen een knaller van een ovu test...
    Mn man zal er aan moeten geloven dit weeken ;)

6. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn een knaller!!! Succes ;)

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    een Ovutest mag zoiezo niet met ochtend urine.. beste is tweede urine van de dag zonder nog wat gedronken te hebben.. En als dat ook niet meer kan ff een paar uurtjes niet drinken :)

Ik zit ook op het wachtbankje dames, me ovutesten worden lichter dus gister toch me ei gevoeld wat ik al dacht :D

8. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Mijn ovulijstje.. afwachten maar :D

9. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Als dat geen duidelijke test is Miranda, dan weet ik het ook niet meer :-D flink geklust!

10. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de gewone deed ik dat ook nooit met ochtendurine alleen in de gebruiksaanwijzing van Cb met smiley ovu staat in de gebruiksaanwijzing dat het bij die juist moet! Vond ik ook gek maarja! Net toch nog een gedaan en geen smiley! Morgenvroeg nog maar x doen!

11. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik nou ook haha, afgelopen dagen elke dag geklust.. nja meer kunnen we niet doen toch het is nu afwachten :)

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Oo vandaar ja met die cb heb ik geen ervaring... SOrrryyy hihi.. Hopen dat er gauw een smiley komt voor je ! :)

13. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik ben nog niet begonnen met ovulatietesten, heb ook nog maar weinig inzicht in m'n cyclus zie onderschrift,
    Dus dacht ik we klussen gewoon om de dag vanaf dag 8 en rondom dag 14 iedere dag geklust,
    Kan nou niet zeggen of ik m'n ei heb gevoelt voel van alles maar dat heeft denk ik iedere vrouw die bezig is zwanger te raken,
    We klussen gewoon door om de dag dan zien we wel of het lukt,
    Ik geloof dat ik nog nooit zo vaak heb geklust haha

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Haha lekker toch :D
    Ik voel me ei wel duidelijk.. bij me zoontje van de 10 maanden dat we bezig waren alleen de laatste maand en toen was het raak.. Ik heb ook nooit ovutesten gebruikt.. maar omdat ik nu net weer gestopt ben met de pil wouik graag weten wanneer ik mijn nod kan verwachten en of ik regelmatig ben.. Bij dani was ik heeeel onregelmatig pff..
    Maar als je het om de dag doet moet het ook goedkomen lijkt mij...

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik mis een 'vind ik leuk' knop hier..

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit joh! Fijn dat je me probeerde te helpen! Had afgelopen dinsdag smiley....alleen sinds gisteravond trekkerig gevoel en steekjes en vandaag ook vruchtbaar slijm....zo gek....begrijp er niets meer van:(

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    oo dat is wel vreemd ja.. waarschijnlijk heb je woensdag of donderdag je ei gehad.. dan is het wel raar wat je nu voelt.. nja voor de zekerheid maar verder klussen..

18. Annelisje

Annelisje Lid

8 okt 2012
    36
    0
    0
    haha Vind ik leuk! ;)

19. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er nog eens in gelezen en zat verkeerd in mijn geheugen het mag bij Cb ieder moment van de dag ook ochtendurine maar moet minstens 4 uur niet geplast hebben van te voren dus van daar dat ik de ochtend genomen heb! Dus die van net is niet echt goed te bepalen dan want had uur van te voren nog geplast! Pffff ff spannend nu doordat ik het niet meer snap en dus vandaag "gemist" heb met testen....baal ik van! Nou ja afwachten dan maar!

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hoii meiden,

Ben weer terug van ons weekje Disney/Parijs.
    Was echt een super weekje.
    Had donderdag ook in eens een knal ovu test en gisteren knalde die ook nog steeds en vandaag is hij ook nog steeds redelijk donker.
    We klussen dan nog maar ff door.

Heb niet terug gelezen, sorry!

Hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina