NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Misschien een stomme vraag maar gaat je lh ook stijgen als je geen eisprong krijgt? Soms denk ik wel is dat ik misschien geen eisprong meer heb gehad na me mk. Al zou ik dan ook niet ongesteld geworden zijn denk ik.

Voel me op dit moment ontzettend beroerd en durf alleen maar paracetamol in t nemen want stel dat....

Hopelijk knap ik snel weer op! Heeft griep invloed op je eisprong? Nee toch?

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Geloof niet dat een griep daar invloed op kan hebben.. verder weet ik geen antwoord op je vragen.. sorry..

Hoe gaat het hier met de meiden die op het wachtbankje zitten?

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Denisja: Griepje kan zeker invloed hebben op je cyclus. Ik had een tijdje terug ineens een cyclus die wat langer duurde en de gyn vroeg als eerste of ik ziek was geweest in de afgelopen weken. En dat was inderdaad zo, 3 dagen buikvirus gehad toen. Verder weet ik niet of lh ook stijgt zonder eisprong. En doorgaans krijg je zonder eisprong ook geen menstruatie. Maar t kan wel geloof ik. Dat zal misschien per persoon verschillend zijn.

4. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    @ Miranda, zie dat jij ook nog jong bent, kreeg jij ook zulke rare reacties toen je vertelde dat je zwanger was?

Ik was 22 toen ik zwanger werd en net 1 maand 23 toen ik van me zoontje beviel, vele vroegen, is t wel gepland? Ben je er blij mee?

En wachten... Wachten.... Wachten.... Ik hb n hekel aan wachten, een maand vind ik echt te lang!!!!

5. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Bedankt voor je reactie mama Lucy! We wachten het maar gewoon af, al heb ik over deze maand geen goed gevoel, de vorige 2 maanden wel en toen was ik niet zwanger dus wie weet wordt ik t nu wel!!!

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb vorige cyclus met de griep gewoon een eisprong gehad maar het is wel misgelopen dat wel.
    Denk dat je gewoon minder fut hebt en het moeilijker is om dan je temperatuur bij te houden als je sowieso geen idee hebt hoe je temp is boor of na je eisprong.

7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ook zonder eisprong kun je gewoon ongesteld worden.

Hier ben ik me een partij misselijk, blegh!

De keren dat ik zwanger was had ik veel last van witte afscheiding.

Ben net terug van me nagels doen, dus duik nu lekker me bedje in. Truste!!

8. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ooo ja die reacties ken ik! Ik was 19 toen ik zwanger was.. Iedereen zei indd was het gepland?! Nooit leuk om te horen als je 10 maanden bezig geweest bent.. En iedereen vroeg nadat ik bevallen was, ben je nog samen mwt de vader.. Ben notabene al getrouwd.. Maar tsja zie er ook best jong uit ook en krijg nog steeds wel vreemde blikken als k alleen met me zoon op straat loop.. Maar goed boeit me niet maar het is niet leuk.. Dusnzullen ook wel reacties komen als k zwanger ben van nr 2 maar goed is onze keus:)

En indd wachten duuuurt zo lang al denk ik steeds kan toch niet na de pilstop al zwanger zijn?! Ook omdat ik bij me zoon langer over deed en onregelmatig was.. Daarom was k ook zo blij dat ik op dag 14 me posi ovutest had zodat k weet dat ik een 'normale' cyclus heb :)

9. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    de leeftijd maakt niks uit vind ik ik ben zelf 19! en we hebben het gepland!
    als je er klaar voor bent en het geld ervoor hebt en de ruimte je eigen huisje
    dan moet het helemaal goed komen vind ik!!

ik denk dat ikook zulke vragen naar me hoofd ga krijgen ikzie er ook jonger uit dan ik ben!!

maar ik trek me in dat geval dan maar niets aan van andere hoor:)

en denisja, een ontsteking of griep heeft inderdaad invloed op je eisprong, kan daardoor later komen geloof ik!!
    (hoeft niet altijd maar kan wel!)
    heb ik ook deze cyclus gehad waarschijnlijk was 3 dagen ziek en me eisprong een dag later gehad! kan ook nog doorontpillen zijn maar dat zal ik nooit weten
    had wel gelezen dat het invloed kan hebben
    maar sommige meiden bracht ziek zijn rond de eisprong geluk en was het raak!
    denk alleen dat de kans wel kleiner is omdat je je eisprong die dag verwacht en komt het later!

ik ben officieel op t wachtbankje geploft.
    gister weer negatieve ovulatie test dus me ei is gesprongen en vandaag een temperatuurstijging van 0.2 graden en hij was de laatste dagen stabiel 36.5!
    dus over paar dagen lekker een streep op fertilityfriend en wachten geblazen maar

zit nu op feestje van me zusje is 18 geworden iedereen straal bezopen en ik geen druppel! maar ik drink zowiezo bijna nooit

liefs shy girl:D

10. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Het wachten is hier ook begonnen....

11. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Nog een week wachten pffff:p

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik ook..... wat gaat de tijd zooo traag !

13. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ja erg he! Wel klachten of niks?

14. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    helaas kan je wel ms krijgen zonder dat er eisprong is geweest... heb ik in mijn vorige cyclus gehad... had maar cyclus van 22 dagen, geen eisprong, maar toch ongesteld geworden

moet wel zeggen dat dit niet zo vaak voorkomt, maar het gebeurt

ik heb mijn spiraal laten verwijderen en dan kwam cyclus niet onmiddellijk op gang, op zich niet zo erg... maar dan ging ik langs bij gyn en bleek ik eisprong te hebben gehad alleen is die op cyste uitgedraaid (hoe dat komt weet ik eigenlijk niet)... en dan na cyste had ik die rare cyclus van maar 22 dagen dus ja...

15. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik heb hetzelfde gevoel; ik heb ook zo lang moeten wachten vooraleer ik zwanger was van Menno (14 maanden) dus kan het ook bijna niet geloven dat ik nu zwanger zou zijn... mijn gevoel zegt dat het veel te snel zou zijn en dat kan niet ;) mijn man daarentegen is ervan overtuigd dat we snel zwanger gaan zijn... we zien wel wie gelijk krijgt zeker :)

16. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,
    Lekker geslapen of uit bed gewaaid? Hopelijk heeft de wind alle ei en zaadcellen de goede kant opgeduwd ;)

Wachten is naar hè meiden?! Eigenlijk wil je na je eisprong direct weten of je bevrucht bent ;)

Maddog, ben benieuwd naar je testrijtje!

Hier hebben we ons suf geklust de afgelopen dagen. Ik denk, aan de pijn te voelen, dat m'n eisprong ondertussen geweest is. Vanmiddag weer even controleren met een ovu testje.

Nu dan weer wachten, wachten, wachten en hopelijk over twee weekjes een mega positieve zwangerschapstest :) Daar wacht ik graag op ;)

17. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Twee weken wachten, pfffffff ;)

Goeiemorgen meiden!

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ja dat wachten is een drama he.... Ik tel ook echt per dag af hier. Succes allemaal!

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!

Wachten wachten wachten.. Nog twee hele weken!!
    Hoelang voor nod kun je een testje wagen?
    En hoelang duurt de innesteling mocht het eitje bevrucht zijn??

Xxx

20. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    @ de jonge dames.
    Ik heb het altijd andersom gehad. Ik ben nu 39 en zal 40+ zijn als ik mijn eerste kindje op de wereld zet. Jaren lang heb ik me een soort van moeten "verdedigen" waarom ik nog geen kinderen had, terwijl er niets aan mij mankeerde. Dat is ook de reden dat alleen mijn moeder weet dat we "bezig" zijn en zelfs haar eerste reactie was "weet je wel zeker dat je er op jouw leeftijd nog aan wil beginnen?" Zelf was ze 38 toen ze mij kreeg (hoewel ik wel de jongste ben van 4) en ze steunt me wel op alle fronten die je maar in kunt denken, maar er zullen om mij heen, naar verwachting, wel mensen zijn die minder positief reageren.

Deel Deze Pagina