Nou girlz, ik baal want ik ben echt zwaar ziek (griep) en lig al dagen plat. Gister denk ik ei gehad en donderdag voor het laatst 'gezellig gedaan' Dat wordt m dus niet deze maand.....tenzij er cellen lang leven? pfffff kga maar weer naar bed. Volgende keer leuker berichtje hoor iedereen succes!!!!!!!!!! Liefs
Zonde dat je niet meer test! Bij mij is dat vruchtbare slijm dus ook al weg en toch nog een verlaat ei!
Spannend!!! Klinkt erg hoopgevend! Hoop voor je dat het komt omdat het raak is! Hoeveelste ronde is dit als ik vragen mag?
Kletserdekletserdeklets. Weer even bij gelezen. Hier met de ovu testen nog steeds geen ei gevonden. Ben van een gemiddelde van 29 dagen uitgegaan, maar dat klopt dan nu al weer niet meer volgens mij. We zien wel, blijven gezellig bezig zal ik maar zeggen. Weet alleen niet hoe ik nu moet rekenen als ik mn ei heb gehad. Dus weet niet of NOD nog klopt. Porkie, Gefeliciteerd met je huwelijk! Mooie dag gehad?
ik schuif ook weer gezellig bij op het wacht bankje. Wie wil er nog meer een kopje thee?? Had zaterdag een knaller van een ovutest. zaterdag en zondag druk geklust en het was vandaag eigelijk ook de bedoeling maar hadden eigenlijk allebei geen fut dus laten we het hier mar bij en hopelijk is dat voldoende
Hier ook zo debbie, wij wilden het zaterdag ook doen, maar mijn man was békaf.... Dan houdt t op hè? En we hebben iig de 2 dagen voor ei geklust.. Dus dat zou ook moete kunnen!!
Hmmm denisja.. Dat dat slijm weg is is voor mij een teken dat het zaad geen kans meer maakt eigenlijk! Zou t toch nog kunnen dan???
Ja ik weet t niet, neem aan dat een ovutest niet vals positief is toch? Wat zit een lichaam toch ingewikkeld om elkaar!
Wat een hoop gekletst zeg! Beterschap voor de zieke onder ons. Ik zag nog een knal ovu test. Vast flink geklust. Zo stil aan gaan er steeds meer dames op de wachtbank zitten. Hier sinds gisterenavond geen bloed verlies meer. W ongi gevoel en misselijk en veel honger! Joepie ik ben mijzelf weer eens gek aan het maken en ik moet nog 9 dagen. Ik ben in overweging om 2de paasdag te testen dit keer. Dat was de vorige zwangerschap ook mijn testdag. Verder geen bijgelovige hoor. Fijne dag allemaal! Ik mag weer een hele dag werken. Liefs
Hier een hoop onZekerheid. Sinds maandag allemaal roze vegen na plassen. En ontzettend zere borsten echt of ze bont en blauw zijn. Nooit gehad wel gevoelige tepels richting nod (zaterdag) maar nu ook niet. En sinds vanmorgen het gevoel dat ik moet menstrueren. Nooit gehad ook voor nod alleen op dag zelf. Dus weet het hier niet zo
Spannend tientje! Misschien toch een innesteling! As zaterdag heb je NOD? Zou dan een late innesteling kunnen zijn, of je ongie breekt eerder door dan gepland. Zere tepels had ik alleen heel erg toen ik zwanger was voordat ik de miskraam kreeg, pijnlijke borsten heb ik de ene maand wel, andere maand niet. Bijn de zwangerschap van mijn zoontje ook heel erg ongie krampen gehad voor NOD maar zeker ook nog 2 weken daarna!
Ja heb wel van meer dingen last hoor zoals met vlagen branderige ogen , gisteren na koffie kots misselijk en nog meer klachtjes gehad. Maar ben dan weer bang dat m'n lichaam ontspoort is dus hoop nergens op hihi. Vorige keer week voor nod wat bruinverlies maar nu roze. Lekker vaag haha. In al de 8 maanden nooit klachten gehad terwijl je er op hoop en nu zoveel dat je er onzeker van wordt hihi
@ mek, die knal ovutest was van mij! Haha Mijn vriend moest gister nog weg dus zei tegen hem, maak me nog maar een keer wakker als je thuis bent.... Nou dat is geen aanrader! Het was kwart voor 1 en ik was zo slap als een vaatdoek😊, je moet er wat voorover hebben hihi. Heb wel meteen geroepen als ik deze maand niet zwanger ben mag je me hier nooooooit meer voor wakker maken!
Ja gisteren was 10 dagen na ei: totaal geen zere tepels normaal wel. Alleen m'n borsten die zo ontzettend beurs aanvoelen ook met lopen enzo
Ik heb gisteren zw testen besteld via mp scheelde mij te veel haha 8 voor 10 van wondfu dus ben benieuwd. Kan je 2-3 dagen voor nod testen stond er. Ken de testen niet verder