Dat had ik dus van de week met uien snijden voor de hachee, en gister was mijn a.s. hubbie prei aan het snijden toen had ik het weer...
Man vind het altijd een topper haha... Hij had nog niet geslapen daarvoor dus dab is het beter te doen!
Klinkt wel als symptomen van....hoop niet dat je ongi eerder komt en je deze keer kortere cyclus hebt maar dat het roze betekend voor jou
Wachten duurt veel te lang..en als je iets graag wil dan is het heel begrijpelijk dat je jezelf er gek mee maakt Hier nog zo een
Allereerst: wat een gezelligheid, hier! En succes met al het geklus en gewacht Ik hoop op veel roze deze ronde! @ Tientje: ik heb de roze vegen ook. Het is nog te vroeg voor mij om ongesteld te worden, tenzij mijn cyclus ineens gehalveerd is... en eergister ook flinke steken in de buurt van baarmoeder.. Spannend he? Hoe is het nu met je?
Nou de menstruatie pijn is weer weg. Ik dacht nou het gaat beginnen normaal begint m'n menstruatiepijn ook zo maar anderhalf uur en weg. Lekker vaag haha maar gelukkig. Ook het roze niet gehad verder nog. Dus spannend haha al blijf ik negatief haha
Hallo, Mag ik mij hier ook melden? 4 april is mijn NOD - 5e ronde - (eind aug posi test) helaas okt 2012 missed abortion + curretage - Sinds mei 2012 hormoonloos. Oja ik ben 26 jaar! Deze ronde weer heel duidelijk mn eisprong gevoeld op 20 maart! Ben heel nieuwsgierig en moeilijk om t los te laten!
Weten jullie dit: Is het nou zo dat het per maand wisselt of je uit je linker of rechter eierstok een eisprong krijgt?? Ik voelde nml vorige maand rechts steekjes en nu links? Iemand daar ook ervaring mee?
Dankje Maria! Maddog, ja hoor dat is heel normaal. Dat heb ik ook! Voor ons wordt het trouwens ook het eerste kindje. We zijn in september getrouwd en mijn man is nu 31.
♥♥NOD April 2013♥♥ 1 (5) Lappie (37 jaar), 2e ronde na 2e miskraam, 2e kindje Pink (38 jaar), 20e ronde, 2e kindje Mij1 (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje ikkeook (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje Fien25 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje 2 (5) Mamalucy (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Manouk (21 jaar), 3e ronde na 2e miskraam, 1e kindje missds (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Snoepje88 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje silly31, (32 jaar), 70e ronde, 1e kindje 3 (4) Wondertjes (31 jaar), 4e ronde, 2e kindje Sabrina1986 (26 jaar), 1e ronde na bbz, 4e zwangerschap, 3e kindje Troelaa (26 jaar), 12e ronde, 1e kindje Nimme (32 jaar), 1e ronde na miskraam, 4e kindje 4 (5) Majtje (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mek11 (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mamavanmenno200 (29 jaar), 3e ronde, 2e kindje shy girl (19 jaar), 5e ronde, 1e kindje Mareintje86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 5 (11) Yasmin84 (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Mart (.. jaar), 8e ronde, 1e kindje Dimme (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje MamaBlueMamaBlueyez (27 jaar), 3e ronde, 2e kindje MamaEsther1986 (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje Butterfly84 (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 1e ronde na MK, 2e kindje Merel123 (22jaar) 4e ronde (PCO met menopur), 1e kindje MirandaV (20 jaar), 1e ronde, 2e kindje Adria27 (38 jaar), 2e ronde na mk, 3e kindje Daphnev85 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje 6 (6) Denisja (24 jaar), 4e ronde na vmk, 2e kindje Maddog13 (34 jaar), 3e ronde, 2e kindje Rockmade (27 jaar,) 2e ronde, 2e kindje Zwangels (30 jaar), 19e ronde (10e na vmk), 1e kindje Ajeetje (39 jaar), 7e ronde, 1e kindje LiLaa (25 jaar), 5e ronde, 2e kindje 7 (4) Tinkerbell26 (27 jaar), 15e ronde, 2e kindje Floortje1 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Debbie81 (31 jaar), 7e ronde, 2e kindje Ing49824 (28 jaar), 9e ronde, 1e kindje 8 (5) goudvis03 (33 jaar), 15e ronde, 1e kindje naliey (25 jaar), 65e ronde (17e na mk), 1e kindje 4dogs82 (31 jaar), 12e ronde, 1e kindje Kris81 (32 jaar), 2e ronde, 1e kindje Annelisje (30 jaar), 12e ronde, 2e kindje 9 (6) Truusje81 (31 jaar), 12e ronde, 2e kindje Channie32 (33 jaar), 25e ronde, 3e kindje flora01 (24 jaar), 7e ronde, 1e kindje Meg (29 jaar) 7e ronde, 1e kindje nikky82 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Jezz (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje 10 (5) Porkie (23 jaar), 4e ronde, .. kindje Vivian (29 jaar), 6e ronde, 2e kindje Leetje25 (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje YvonnevtO (29 jaar), 13e ronde, 1e kindje Laura (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje 11 (1) Simone (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 12 (1) Julia (28 jaar), 13e ronde, 1e kindje 13 (2) mama nic (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Cindii (25 jaar), 10e ronde, 1e kindje 14 (2) Lieflief (29 jaar), 5e ronde (4e na mk), 1e kindje Annemieke (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje 15 (1) Nataliiej (22 jaar), 4e ronde na MK, 1e kindje Datumloos (2) Yuna28 (27 jaar), 10e ronde (1e na ma), .. kindje Maria87 (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje TOTAAL: 65 Wil je ook op de lijst? Zet dan je gegevens IN KLEUR OF DIKGEDRUKT in je bericht en dan komt het goed! 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 6 MMM, 0 negatieve test , 2 cyclus van slag , 0 vlindertje
Mareintje, welkom. Ik heb je op de lijst gezet. Is het goed zo? Of wil je dat er staat: 5e ronde na ma? Zeg het maar.
Goedemorgen dames, Mek, ik doe dat ook altijd, er een goede reden voor zoeken, haha! Tientje, vervelend als het niiet gaat zoals het normaal gaat. Maar misschien heeft het zijn redenen wel Ik heb nu juist echt al dagen zo'n pijn aan mn borsten. En tepels vooral. Mareintje, welkom! Maddog, dat vroeg ik me dus ook af. Hier, Nou vanmorgen getempt en mijn kruis is verplaatst. Ben van 5dpo naar 3dpo gegaan. Ik vond het eigelijk al zo raar dat FF mijn kruis op de dag van mijn eerste posi ovutest aangaf. Terwijl ik de dag erna nog een knaller had. Nu geeft hij hem mooi op de dag dat ie gesprongen was aan Dus ik mag van 3 april naar 5 april verplaatst worden
Dankje wel lappie! Ik had t ff in kleur moeten zetten, zie ik nu! Hebben jullie al symptomen? Ik eigenlijk niet op af en toe wat drukkend gevoel in mn onderbuik na met wat steekjes richting de liezen. Maar dat herken ik ook van eerdere cyclussen.
Meiden ik roep HELP Ik weet dat afwachten het alleen het juiste antwoord kan geven maar hoop toch dat iemand hier me kan helpen! Zal voor de zekerheid ook nog onder ander topic posten of iemand daar ook iets weet! Een aantal dingen zullen jullie al eerder bij me gelezen hebben maar typ hier even het hele verhaal voor volledig beeld! Nou hier komt het: Vorige week dinsdag smiley op cb ovutest en donkere teststreep op gewone ovutest geen knaller maar wel donker. Voor de zekerheid doorgetest omdat ik niet echt vruchtbaar slijm had en het geen echte knaller was met streepjes! Manlief zei nog waarvoor doen we dan die dure smileys...tja eigenlijk heeft hij gelijk En toen kwamen 4/5/6 dpo (na 1ste smiley dan) ongeveer de gekke dingen...vruchtbaar slijm maar dan wat witter als normaal + gevoelige borsten die wat melk druppelen (ben wel niet zo heel lang gestopt met bv geven) steekjes (messteekjes)/kriebellig en trekkerig gevoel in baarmoederstreek + troebele sterk ruikende urine + puistjes op rug dat heb ik echt nooit en vaker plassen (misschien drink ik meer of komt door de kou???)....begon al echt te denken zou het....???? Nod is 3 april! En toen deze ochtend wederom een smiley met cb en met een gewone ovu test een echte donkere knaller!!!! Weet dat je 2 pieken per cyclus kan hebben maar dan is ei 1ste piek en moet de tweede lichter zijn als de eerste en duurt langer.. (volgens site sensitest) Hoe kan dit nou???? Toch laat ei? Is lf dan niet te kort 7 of 8? zijn mijn symptomen ook symptomen van een ei? Hoe merken jullie ei aan je lichaam?