Jaa indd ik ook, Want als je een ovutest doet en die is positief is dat gunstig of niet? Ik denk dat ik 31 maart al 1tje probeer.. haha zal vast niet .. en dan daarna 2 april... met die kv2v5..
Las laatst een topic, dat een ovu test dus niet posi hoeft uit te slaan als je zwanger blijkt te zijn. Ik heb het zelf ook een keer geprobeerd en bij mij knalde hij bijna van mn testje af. Maar was ook iemand bij die twee zwangerschappen had ene keer wel posi ovu en andere keer niet. Ik ga proberen te wachten tot mijn NOD. Hopelijk hou ik het vol. Ik test op 10dpo al heel licht posi.
Ja, was mn eerste zwangerschap. Ik las het hier op het forum dacht ff testen en knalde echt kei erg. Was toen nog niet voor eerste echo geweest. Maar wist wel dat ik zwanger was.
Is het normaal om na je ei veel witvloei te hebben?? ik heb er sinds gister last van.. best veel.. valt me gewoon op...
Ik had rond mn ei en 1/2 dpo erg veel witvoed...maar ook voor mn ei..het is nu weer weg..weet ook niet zo goed of er wat uit kan afleiden hoor!
Ja ik had het ok voor mijn ei.. en zit nu op 4dpo.. vind het ook vreemd alsof het er soms gewoon uitloopt.. nja zal wel niks zijn dan hihi
Ja dat is lastig te zeggen ik zit nu ook op 4dpo..maar heb al 2 dagen geen slijm...! En daarvoor echt heel veel..toen liep het er ook gewoon uit..eigenlijk heel vies!! Ik probeer toch mn ongie af te wachten en dan testen..durf het niet eerder te doen ...
Heb het een beetje opgezocht maar er is geen peil op te trekken.. de ene zwangere heeft er geen last van en de andere zwangere juist wel... dus nog niks wijzer hihi...
Hier nu bijna tot geen afscheiding. In vruchtbare periode wel heel duidelijk. Merel, zijn jullie ook voor de 1e bezig en al vanaf 2008...lees ik dat goed? Jeetje, wat een respect heb ik dan voor je.
Kreeg bij ander topic reactie van iemand die precies hetzelfde had en die had een laat ei....daar ga ik dus ook gewoon vanuit vanaf nu dan maar Bekijk komende dagen even wat de ovu's doen ivm nod datum
Sluit ik me ook bij aan. Ovulatietest is voor ovulatie en een zwangerschapstest voor zwangerschap. Waarom zou je ze anders gaan gebruiken dan voor het juiste doel, het is dan nooit accuraat en je kunt er ook niks aan afleiden. Ik ga dit keer ook op 10/11 dpo testen.
Troelaa: je temp is dit keer mooi stabiel na je ei. Wil je even bij mij kijken? Wanneer denk je dat mijn ei was? Dag 16 was de ovutest bijna positief, dag 17 sochtends knaller en savonds ietsjes lichter, dag 18 was ie weer bijna positief.