Zo heb weer een beetje bijgelezen maar helaas kan ik de naam en reactie niet allema bijhouden... Vreemd van je test lilaa! Misschien is t wel raak deze ronde! Dames, hoe lang houden de positieve testen aan bij jullie? De mijne is nu 2 hele dag knallend positief, betekend dit dat mijn ei nu nog niet is gesprongen? Net nog een extra testje gedaan(normaal rond half 9 sochtends en half 7 savonds) en nog steeds knallend??
bij mij heeft ie ongeveer 1 dag aangehouden. Zaterdagochtend een knaller zaterdag avond was ie iets minder knallend maar dan moest je echt goed kijken om verschil te zien. zondagochtend was ie al aan het afzwakken.
Wachten... Wachten bah! Hier minder klachten! Geen bloed meer alleen wat krampjes en steekjes en lage rugpijn. Soms denk ik misselijk te zijn en vond dingen anders ruiken en smaken... Zit tussen me oren denk ik hihi ik waag 1 april een test DENK... Als ml akkoord gaat!
Gisterenmiddag een ovutest gedaan, knaller van een test. Nu vanmiddag nog een keer getest en vanavond ook nog een keer. En die waren iets lichter maar nog steeds wel heel duidelijk. Wanneer heb ik dan mijn eisprong gehad? Gisteren of vandaag?
Je hebt gistermiddag dan je piek gehad en vanaf je piek springt je ei binnen 24-48 uur dus aan de klus haha xxx
Hey dames, Sorry dat ik niet veel mee klets maar wil een beetje afstand bewaren.. Maar momenteel word ik gek.. Als ik het goed heb gevoeld heb ik ongeveer 5 dagen geleden een eisprong gehad. We hebben daar voor en dan om de dag goed geklust. Maar dit is al de 3e nacht dat ik op tijd naar bed ga omdat ik gesloopt ben en gewoon niet in slaap kom. Dan probeer ik een paar uur in slaap te komen en elke keer als ik half slaap "droom" ik over dat ik zwanger raak, rond me nod posi test, met de 3 maanden iedereen het leuke nieuws vertel, me buik dikker word en zodra ik dan moet "bevallen" word ik wakker en kom ik weer niet in slaap. Dan ga ik naar beneden om wat te drinken en dan weer naar bed... Dan kan ik wel slapen.. Ik heb dit nog nooit zo gehad Wel dat ik met me 1e zwangerschap droomde over een zoontje maar toen sliep ik gewoon. Herkent iemand dit rond de eisprong (of na de eisprong)?? Ik word hier echt gek van, ik wil gewoon kunnen slapen, zeker omdat ik echt gesloopt ben.. Mss een teken dat ik nu zwanger raak?? Hm mss denk ik te ver vooruit Whaaaaaaaaaaaaaa ik wil slapen!!
Ik hoop voor jou dat het een teken is! Maar ze zeggen ook vaak dat je bepaalde dingen verwerkt in je dromen, maargoed, t blijft afwachten! Zou je wel zo gegunt zijn na al die tijd een fijne zwangerschap en een prachtige baby!
Ja dat klopt in je dromen verwerk je dingen het kan ook zo zijn dat je er dus onbewust toch veel mee bezig bent hopelijk is het een goed teken en ben je zwanger
Ik heb ook dromen gehad vorige ronde maar helaas was ik niet zwanger. Ze zeggen wel dat wanneer je zo extreem droomt het kan zijn dat je zwanger bent/wordt. We gaan gewoon voor je hopen!!
Mijn testjes zijn weer negatief, dus gister me ei sprong gehad denk ik. ik mag van 6 naar 9 april verplaatst worden, bedankt alvast!
Ik heb het ook gehad 2 nachten lang dromen dat ik zwanger was. Heb gisteren ook getest in de middag en zag een streepje maar vanmorgen was die lichter. Ze zeggen dat het kan schommelen je hcg in het begon. Hoop ik dan maar. Maar stel dat ik toch zwanger zou zijn kunnen de dromen toch wat betekenen. Zal testen even erbij zetten.
Ja maar twijfelde over dat hij vandaag lichter was. Zaterdag is m'n nod. Volgens mijn banner zondag maar klopt niet omdat ik gemiddelde genomen heb. Heb zondag tm gisterochtend wat vegen roze bloed gehad en even iets lichtbruin maar is helemaal gestopt.
Als je niet zwanger bent of bent geweest recent hoor je volgens mij helemaal niks te zien. Heb vaak negatief getest en dan zie je niks. Ik had zelfs geen indrooglijntje haha. Spannend, ik duim voor je dat ke snel een knaller van een test vasthoudt!
Ja zelf vorige week getest omdat ik dacht dat m'n ei eerder was geweest maar was niet zo. Heb toch echt normaal m'n ei gehad. En vorige week was knalwit haha. Zou wel onwijs blij zijn als lukt nu. Dan werkt het foliumzuur slikken voor de man dan toch haha
Ik kwam eigenlijk even vertellen dat ik vanmorgen mijn ei heb gevonden. 2 dikke strepen maar dan een ovu-test haha. Ben blij met mijn stabiele cyclus. Pfiew