Ik heb afgelopen maandag op dag 25 mijn ei gehad. Meestal 10 dagen na mijn ei us dan mijn nod dus dat zou dan 4 april zijn. Eindelijk weer een normale cyclus van 35 dagen ipv steeds tegen of over de 50 aan.
Goede morgen dames, Ik ben een partij duizelig en moe, niet vooruit te branden. Vanmorgen ook weer een mooie hoge temp. Spannend! Ik zag dat er al dames op 5 dpo gingen testen. En ik maar denken dat ik ongeduldig ben. Ik ben ook een vroeg tester. Ik test meestal als ik rond de 10 dpo zit
zenuwslopend die wachtdagen je denkt van alles te voelen maar misschien neemt je lichaam je in de maling.. grrr.. haha xx
Goedemorgen dames! Werd vanochtend wakker met het gevoel van ik ga ongi worden. Lichte krampjes steeds maar ik moet nog 5/6 dagen. Weet mn lf nu niet maar die was voor mn zwangerschap 12/13 dagen
Dit heb ik dus ook al twee dagen. Zit nu op mijn werk en echt ongi krampen diep in mijn buik. Vorige maand was ik al vier dagen te vroeg. Lijkt wel of ik vandaag of morgen ongi ga worden maar dat zou dus 8/9 dagen te vroeg zijn! Ik zou het echt verschrikkelijk vinden
Speciaal voor Troelaa. Vindt je hem mooi. Ik weet niet hoe ik een linkje moet plaatsen dus dan maar even een foto.
Spannend! Bij een innesteling kan je een ongi gevoel hebben en bij een prille zwangerschap ook. Kan nog alle kanten op dus
Dat was ik inderdaad Ik was 's ochtends om 7 uur al een keer naar de wc geweest, dus dat van 8 uur was de 2e keer.. ik deed het ook iedere keer rond 16:00 's middags, maar ik was zoo spuugmisselijk, net zoals vorige maand, achteraf gerekend rond de eisprong.. Die van gisteravond was dus al veel lichter, zie foto. Maar kan het zijn dat het dus een 'valse' piek is, ook al was het de 2e urine van de dag..? is het dan nu het beste dat ik nog een paar dagen doortest..?
Voor de dames die tempen en ovulatietesten gebruiken. Zijn jullie niet bang dat jullie dan continue er mee bezig zijn en door die stress je menstruatie je voor de gek houdt? En dus later komt? Waardoor er nog meer stress om de hoek komt kijken? Ben ik wel benieuwd naar.