Pffff is dat ff vervelend... hoor net dat mijn stiefdochter fulltime bij het kruidvat is gaan werken... wordt lastig daar nog ingezien mijn 2v5 testen te kopen.....
Nee hoor. Voor mij is het juist een geruststelling. Je kunt zo'n testje immers niet voor de gek houden daarna begin ik pas te stressen en bij ieder lijntje te denk zou het zou het zouhet?!?! Haha ik volgende week dus.
Ik ben de ovu testen gaan gebruiken omdat na mijn MK mijn cyclus van slag is, en wanneer ik ongesteld word breekt het ook in 1 keer los, zonder enige waarschuwing vaak. Verder over een te late menstruatie enz. weet ik niet, aangezien dit pas mijn 1e ronde met testen is.. Ik doe de testen wel, maar ben er niet constant mee bezig, soms vergeet ik zelf mn test tijdstip, waardoor ik dus wat later test..
Mij geeft het juist heel veel rust. Ik weet precies wanneer mijn ei eraan komt en kunnen we nog een x extra vrijen. Aan mijn temp kan ik zien of mijn ei ook echt gesprongen is en weet ik precies wanneer mijn NOD is. Ik heb dus geen stress over timing en wanneer mijn ongi komt of niet. Of het je cyclus beïnvloed als je er continu mee bezig bent geloof ik niet zo. Mijn cyclus is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden toen ik nog helemaal niet bezig was met testen en tempen.
Meiden, ik zit op het wachtbankje. FF heeft mijn ei gespot op maandag 25 maart. Spannend. Hebben toen goed geklust, ook 2 dagen ervoor en 2 dagen erna (dus er voor en erna 1 dag ertussen). Spannend, succes voor iedereen!
Nikaya, ik vind het juist ook fijn om te weten wanneer ik een eisprong heb. n mijn testen komen altijd hetzelfde uit met mijn temp. Word ook altijd binnen 2 weken erna ongi Ik word pas zenuwachtig als ik dat allemaal niet doe. Dan weet ik niet hoe ver ik in mijn cyclus zit.
Vreemd, weer een bijna posi.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/430396-ovutesten-laag-hoog-laag-wie-snapt.html#post14786732 Nu snap ik er helemaal niets meer van..! Voor sommige dames komt de testdatum al dichtbij he! Spannend!
Ik geloof niet dat je en valse piek kan hebben hoor met 2e urine, ik deed altijd een test met 2e urine en nog een test na het eten. Bij mij heeft de piek 2 volle dagen aangehouden, nu is de test veel lichter als 7 dagen voor mijn piek, ook met 2e urine
Whhaaa ik wil nu al een test doen! En ik zit pas op 2 of 3 dpo😜 Weet iemand eigenlijk hoe snel lh afneemt nadat het ei is gesprongen?
Haha ik ken het.... haha.. Geloof dat het al best snel uit je lichaam is hoor.. weet het niet precies..