Waarom testen sommige eigelijk door nadat de test posi is geweest en weer licht is. Hier word je denk ik nog onzekerder van Als ik een knaller heb gehad stop ik nadat hij weer negatief is. Of miss zou je als het nodig is de volgende ronde erbij moeten tempen dan heb je ook meer zekerheid.
maddog, ik snap dat dat moeilijk is, ik zou het ook niet kunnen denk ik, maar ga het deze maand wel vol proberen te houden! hahaha
Pff, ik weet niet wanneer ik zou gaan testen, mijn cyclus wordt elke keer langer. Nu geeft FF mijn lf aan als 17 dagen en mijn ei was op dag 27 dus dan zou mijn cyclus al oplopen tot 44 dagen!
Haha door dit forum krijg je toch wel een bepaald beeld van iemand in je hoofd, grappig dat we zoveel delen en elkaar niet eens kennen, ben soms best benieuwd welk gezicht zich achter welke naam schuilt! En toch vind ik het fijn om lekker anoniem te zijn haha
Zitten jullie ook al over namen na te denken? Meisjes naam hebben we al, maar nog een jongensnaam? Ppfff, voor mijn zoontje hadden er die ook pas net 37 weken.... Gelukkig heb ik nog ff haha
ja ik ben ook wel is benieuwd wie er achter een naam schuilt gek is dat he.. je gaat je een voorstelling maken inderdaad.. Ja wij zijn ook al over namen gaan denken.. Bij onze eerste hadden we de naam al meteen toen we wisten dat we een zoon kregen.. Nu hebben we ook al 2 namen in ons hoofd voor een meisje en een jongen haha...
Ik probeer toch ook nog een paar dagen te wachten met testen. Iedere dag is mooi meegenomen Babynamen: onze jongens naam staat al best lang vast. Meisjes naam hadden we ook maar een kennis van ons heeft een dochtertje gekregen en haar onze naam gegeven dus moeten we opzoek naar een andere.
Ik heb trouwens foto's in me album staan van me eerste zwangerschap.. voor degene die benieuwd zijn naar t gezicht ...
Had je me heel anders voorgesteld, haha. En wat een knal test had je bij je zoontje. Was dat de eerste test die je deed?
Leuk Miranda! Heb ik een beetje beeld hihi. Ons zoontje heet trouwens Jack. We hadden eerst een andere naam en die vonden we met 37 weken toch niet zo leuk meer haha.