Op sorry, maar lappie doet die lijst meestal, weet niet zo goed hoe dat werkt, als je je naam, leeftijd, NOD en hoeveelste kindje en ronde in kleur zet komt het goed!
Hahah ja maar wil ook graag meekletsen niet alleen op het lijstje staan Lov23 ..derde kindje...2e ronde na mk...29 jaar...nod 3 april. Kleurtjes werkt niet op de ipad.
Sorry heb gemist dat jou testen in n ander topic stonden, hoever zit je nu in je cyclus? Heb je al een zw test gedaan?
Meisjesnaam en jongensnaam zijn wij al over uit over de meisjes naam is een hele rel geweest in het namen tropic
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a.html ergens begin pagina 80 volgens mij.
Hoii, ja was de eerste test die ik deed.. we waren op dat moment in ronde 10 beland.. en best onregelmatig geweest.. van 24 tot 63 varieerde mijn cyclus.. ook nooit een eisprong gevoeld pas in de laatste ronde duidelijk gevoeld toen raakte ik zwanger.. (alleen had ik op dat moment niet door dat dat me ei kon zijn) Op gegeven moment zei me gevoel dat ik een test moest doen dus gedaan en de test streep stond er nog eerder dan de controle streep dus was ff verbaasd haha.. bleek toen een cyclus van 27 te hebben..en 1 week overtijd de test gedaan te hebben ..
@ Lov ik heb ook ff je test bekeken.. vind het moeilijk.. ik ben niet heel erg te spreken meer over deze testen nadat ze vernieuwd zijn.. Maar toch zie ik wel wat.. over paar dagen zou t wel donkerder moeten zijn mocht je zwanger zijn Spannend ik duim voor je xx
Lov, ik doe ook wel is aan testontleding, dan kan je op t stripje goed zien of het t voorgedrukte streepje is of dat het echt een licht roze streepje is!
Haha gewoon die huls van de test openmaken, gaat heel makkelijk met een mesje en in die huls zit gewoon een simpel stripje, net zoals die goedkope testen, dus eigenlijk betaal je meer voor die huls haha
ja dat snap ik haha maar hoe kan je daaraan dan zien of het indroger is of niet .. blijft dezelfde streep toch ??