Hahaha geweldig meiden, het testen van Troela. Ben ook stiekem wel erg benieuwd. LOV, ik denk op de 3e foto die je plaatste zeker wel een streep te zien, spannend hoor Hoop het voor je! Hier ook best testdrang, heb maandag mn ei gehad, zit nu op 3dpo, vorige maand was LF 9 dagen, maar kan dus verschillend zijn las ik.... Misschien doe ik zondag ook wel een vroege test van Etos. Maar liever wacht ik gewoon tot 6 april....
Welkom meid, hopelijk over 3 dagen een knal test. Heb je wel verdient na die vage zwangerschapstesten die op je ei reageerde
Zeker erg moeilijk dat wachten tot je NOD, eigenlijk is zwanger worden, naast het klussen, helemaal niet zo leuk soms hahaha!
Neee, op 10dpo dames Ik doe niet aan daaronder testen (was even op Over mijn lijk site kijken, volgde altijd een blog en die jongen/man is overleden..)
Oww hahaha dacht ook dat je daar al op zat. Nee dan kan je beter nog wat daagjes w88 inderdaad. Pff hier maar ff een inlegkruisje ingedaan (sorry) maar ik heb t idee dak t in mun broek doe zoveel slijm, bahbah
Zo het gaat wel hard hier hoor, even een middag niet geweest en meteen 8 pag bijlessen. @ Lov, ik zie dat je al een testje hebt gedaan, ik zie in de verte ook wat, spannend! Ik vind de KV testen ook fijn, ik heb er nog nooit vals mee getest
Stiefdochter was vakken aan het vullen, dus heb gelijk ff een voorraad kv 2v5 meegenomen... nu maar hopen dat ik er maar 1 nodig heb