NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Het is wisselend... het ene moment denk ik: het zou best eens kunnen en het andere moment denk ik dat het allemaal in mijn hoofd zit...

Gelukkig is het project waar ik mee bezig was klaar en mocht ik zelfs vrij nemen morgen van mezelf :D dus kan mijn lichaam even lekker tot rust komen, dan zullen we wel zien hoeveel "kwaaltjes" er over blijven.

2. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Dat heb ik ook de ene keer denk ik van allerlei kwaaltjes te hebben en dan weer ineens niet ofzo heel raar

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo dames,

Spannend dat de eerste testers eraan gaan komen. Hier is het nog wachten op mijn ei, vermoed dit weekend. Is dus echt een paasei :D

Ik lees voornamelijk mee en schrijf wat minder, zeker omdat ik zo laat in dit topic aan de beurt ben. Het zal wel meer worden als ik wat verder ben in mijn cyclus.

Dames, ik duim voor positieve testen!!!
    liefs

4. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Nog 4 nachtjes *zucht*...

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Het positieve is dat deze dag alweer bijna om is en morgen moet ik werken dus dan is het zo weekend. Nog geen testen in huis... Gelukkig anders had ik vast mijn geduld al verloren.morgen haha
    Zag zelfs al posi test! Gaaf! Gefeliciteerd!

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik word gek van me lichaam..
    Ik heb opvliegers, ben hele dag door misselijk.. ik rookte normaal pakje per dag.. maar vandaag niks gerookt ik word er misselijk van (dus ik stop er meteen mee ongeacht ik zwanger ben of niet)
    voel me mezelf niet.. ene moment denk ik pf als ik niet zwanger ben houd me lichaam me goed voor de gek.. andere moment denk ik echt me lichaam houd me voor de gek!!

dus ik word beetje gek van mezelf ... :(

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    en ik plas veel.. en ik heb constand zeurend gevoel in me buik en kriebels in me vagina(sorryy haha) xx

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha MirandaV je bent grappig....:D

9. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajeetje, je had maar 1 doosje nodig gehad, joh!!! Je bent toch gewoon zwanger deze maand ;)

Lov, ik duim voor je meid!!

Hier ook nog nooit vals positief getest met k2v5 (totaal 3 keer negatief getest, geloof ik) maar ik moet zeggen dat ik als ik binnen 5 min geen duidelijke streep zie, ik die test meteen de prullenbak in kieper! Ga niet turen. Meestal test ik wel echt rond NOD, maar weet niet of dat deze maand gaat lukken... Heb wel al weer de bekende hoofdpijn sinds maandag (2dpo) maar zo snel kan het niet gaan dus is waarschijnlijk gewoon van de hoge progesteron...

Wachten is niet leuk ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamablueeyez je bent nog vroeg he......
    En dank je lief!

11. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag gedaan :) En heb deze maand nog niet getest hoor!!! Bedoelde totaal in het zwanger worden proces ;)

12. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    MirandaV wat een herkenbare dingen. Ik denk ook ene moment dat echt raak is en dan denk ik weer dat ik voor de gek wordt gehouden. Heb dus dag 18 helderrood bloed verloren. Op dag 21 een roze veeg op papiertje. Nu beetje lichtgeel afscheiding (sorry) verder heel misselijk en moe. Afgelopen dagen flink wat steekjes in lies maar nu bijna niet meer. Pff nog tot maandag geduld hebben.

13. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp het nu beter, lov! Is inderdaad nog vroeg, maar had vorige maand ook zo'n hoofdpijn vlak na eisprong :(

14. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar....de "klachtjes" die ik had houden aan en ook dingen die jij in deze quote noemt! Maar dan denk ik ook steeds ja maar als mijn ei toch laatste piek was....of nee joh mijn lijf houd me voor de gek :)

15. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo wat klinkt dat als raak....hoop het voor je!!!!

16. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ja he meiden, het is klote! gelukkig herkenbaar voor sommige meiden haha... ik lijk wel in de overgang zo warm heb ik het haha...

Ik heb vanmiddag een testje gedaan haha (stommmmmm:D)
    Komt manlief thuis en zegt ik zie een heel licht streepje hoor..

maar goed ik heb eigenlijk nadat ik de test deed niet goed meer gekeken dus is een indroger denk ik.. en veeeeeelste licht niet op de foto te krijgen denk ik haha...

hoe erg voor de gek kan je jezelf houden hihi :D

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL

Was wel even schrikken denk ik toen je bloed verloor...
    Hoop zo dat het raak is voor je!

en voor alle andere dames natuurlijk...

18. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Yep... plof, borrel, steek.... had ik dat nou vorige maanden ook?!?
    Gek wordt ik af en goed van mezelf. :)

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik mis de 'vind ik leuk' knop haha:cool:

20. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Pff nou probeer al tien minuten om een foto van mijn ovulatietesten met julie te delen, maar het lukt me niet!!!
    Balen! Denk dat ie nu niet echt knalt, bijna even donker als de test streep dus dat zal die vanavond wel gaan doen. hopen dat eitje snel springt als wij vanavond voor de laatstenkeer gaan klussen deze week....
    Ik heb er een hardhoofd in.. Maar t kan. Sperma kan 3 tot 5 dagen overleven heb ik gelezen, hopen op superzaad!hahaha:D

Weet iemand hoe je via de i-pad foto'skan uploaden?

Deel Deze Pagina