Meiden als jullie "in mijn schoenen stonden" wanneer zouden jullie dan durven/willen testen???? Advies graag
Hoi allemaal, zo wat is er veel gekletst niet alles terug gelezen, maar zie veel symptomen voorbij komen. En iemand in hele grote spanning zit. Ik heb wel eens vroeg getest maar daar ben ik echt mee gestopt. Wachten wordt hopelijk een keer beloond. Helaas moet ik nu nog tot met maandag wachten van mezelf. Laten we hopen dat we het weer vol kunne houden. Anderen succes nog met wachten.
@Mek: dat klinkt allemaal wel heel positief! Ik hoop het voor je! @Miranda: spannend, hoop dat het een positieve test blijkt te zijn over paar dagen! @Hier: heeft iemand ervaring met de Etos testen, je hebt daar 1 van die kan op 6 dagen voor NOD!
Hallo meiden! Ik ben nieuw op dit forum. Zit nu op dat 23 van mijn gemiddelde cyclus van 28 dagen. Vandaag getest, geen streepje te zien. Misschien nog een beetje te vroeg, hoop ik... Ik ben al moeder van een zoontje van 9 maand en wil graag snel weer zwanger worden. Ben erg benieuwd of het deze ronde gaat lukken!
Haha wij maken elkaar echt gek hier... Maar eerlijk is eerlijk ook ik ben wel in om streepjes te turen! Kom maar op!
Ik ga proberen hem op de foto te krijgen! Maar weet niet of lukt zo licht is het haha... I ll be Back !! Haha Al denk ik dat indroger is ofzo!!
Nou ik heb me best gedaan haha is bijna niet te zien.. In het echt is het ook bijna niet te zien zo licht... Dus zal wel niks zijn want idd erg vroeg haha!!
Hmmmmm...nee zie echt niks... Maar jij weet toch wanneer je ei was he? Dan is het denk ik echt niet mogelijk nu al iets te zien zo vroeg
Nee dat was ook te verwachten! Haha ik zag zelf ook niks het is dat manlief zei er staat een superlichte streep haha Vriendin van mij had wel op dit termijn een heel licht streepje en is nu 9 weken zwanger dus nja wonderen zijn de wereld nog niet uit haha maar indd ik beschouw dit zeker als negatief hoor!