NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Vanmorgen roze verlies dus dacht dat het klaar was en had me zo voorgenomen om niet te testen vandaag. Ja dus wel nu maar morgen pas de cb dus hopelijk is die posi ook.
    Rechts is van vadaag

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Waarom werkt het nu niet

3. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Nogmaals

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      5
  4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wauw tientje! Gefeliciteerd!

5. Mareintje86

1 sep 2012
    33
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik lees wel mee hoor, maar kom er vaak niet aan toe om te reageren. Sorry.

Tientje, die is nog positiever!! Super, dat roze kan nog van innesteling komen of adertje?

Maddog, wat is er gebeurd met je voet?

Sommige dames schrikken zo van t roze bloedverlies, terwijl ik juist steeds kijk of er al wat roze te bespeuren is als positief verschijnsel van de innesteling. :) Al weet ik natuurlijk dat niet iedereen dat heeft bij een zwangerschap. As donderdag is mijn NOD, maar we nemen testje mee tijdens weekendje weg voor dinsdag. :)

6. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor Tientje hij loopt netjes op! Roze verlies is niet perse slecht....ik heb het tijdens eerste zwangerschap eerste weken met regelmaat gehad! Spannend! Komt vast goed!

7. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mek en geen roze meer bij opstaan vanochtend?

8. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier moed best wel opgegeven....borsten doen nauwlijks nog zeer en menstruatie gevoel blijft met regelmaat terugkomen! Volgens mij is mijn lijf van slag en houd me voor de gek

9. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    wauw bijzonder, ik heb wel wat met aparte datums wij zijn op schrikkeljaar in ondertrouw gegaan.

10. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denisja zag ik het nou goed in iemands handtekening dat jij pendelt?

11. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    goeiemorgen

ik moest veel terug lezen en weet niet meer wat de rest nou allemaal geschreven had,
    maar lees inderdaad veel die schrikken met bloedverlies/ roze verlies. ik zou precies hetzelfde hebben voor een ander is het zo makkelijk te zeggen dat het niet erg is en dat het die of dat kan zijn, maar als ik het zelf heb dan word ik ook gek.

en de discussie over bevallen in december heb ik wel even over nagedacht, maar ben idd allang blij als ik zwanger ben. Ene kant is het heel bijzonder andere kant vind ik het zielig voor het kindje want dan krijgt het veel kado s in 1 maand maar ja volgens mij maken wij ons als ouders drukker er om dan een kind zich maakt.

mijn bevalling was trouwens ook vlot ben ingeleid en binnen 2,5 uur zat ik op 10cm en daarna nog 1 uur persweeen. wat voelde ik me daarna een oervrouw hahaha

fijne dag allemaal!

12. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Goede morgen dames,

Ik was gister zo moe dat ik om 9 uur al in slaap ben gevallen op de bank. Later op de avond maakte mijn vriend me wakker en ben ik meteen naar bed gegaan. Heel de nacht geslapen en nog steeds moe wakker worden. Gelukkig wel een stuk minder dan gister.

Ik ga nu even terug lezen...

13. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    #1353 Vrouwtje72, 29 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
    Haha... Ik dacht dat ik ongeduldig was. Ik zie ook nix maar hopelijk over een paar dagen wel een streepje.

Dat geklets over testen maak me ook steeds ongeduldiger en krijg er testdrang van. Ik zit zelfs al te denken zal ik zondag een testje wagen... :p

14. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Haha... Bij mijn vriend hoef ik dus ook niet aan te komen met het woord klussen... Mijn gyn zegt altijd dat we goed ons huiswerk moeten maken... Dus die gebruik ik ook als ik een posi ovutest heb

15. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ben ik helemaal mee , gezellig clubje hier :D

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hij zegt altijd, woehoooee we mogen weer :p doen om de dag en de dagen met posi ovu test ;)

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier flink aan de poets. Bom onbtploft ofzo?!
    En mn katten ff zo'n vlooienkuurtje gegeven, njaa 1 van de 2. Die nu heel boos naar mij kijkt. En de kleine krijg ik niet te pakken. Had ze net in de keuken opgesloten maar ik denk dat ik er niet zonder kleerscheuren vanaf kom in mn eentje, wuahaha :D
    Dus wacht wel tot morgen, dan kan ml ze vasthouden, haha.
    Die komt niet eerder als vannacht thuis dus heeft ze vandaag nog mazzel.

18. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben allang blij als ik weer een x zwanger mag worden van een plak beeb. Het maakt me echt niet uit in welke maand dit wonder wordt geboren.

Ik heb wel eens een x een maandje over geslagen toen ik te horen kreeg dat ik aangenomen was voor een nieuwe baan en ik niet de kans wilde hebben dat ik moest vetellen dat ik zwanger was in mijn proeftijd.

19. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Je zit toch nog een week voor je NOD? Dan kan het juist een goed teken zijn. Je kan wat bloedverlies hebben bij een innesteling, ik duim voor je

20. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wauw, jullie kletsen wat af zeg! Gezellig :D ik lees zo even bij, maar zag in de gauwigheid al wel de mooie test van tientje voorbij komen. Ziet er goed uit, meid!! Hopelijk morgen een prachtige positieve test van cb. Spannend!!

Deel Deze Pagina