Je logt in, gaat naar sharing gaat dan naar graphical tickers boven je ticker die je dan hebt staat een link/code deze kopieer je en dan zet je hem in je handtekening. Hij werkt hem automatisch bij. Dus al je ongi word (wat we niet hopen) begint hij weer bij cd 1
dat zijn een hoop cijfers.maar geen banner vast iets verkeerd geplakt of weggehaald toen ik moest inkorten omdat ik teveel regels gebruikte in handttekening ik ga nu trouwens bijna dood van de buikkrampen weer en moet al voor de 3e keer naar de wc vandaag voor een grote boodschap (normaal 1,2x per dag...)
He Mirande..je zei dat je afscheiding minder is als normaal..ik heb ook al een week amper afscheiding..normaal eigenlijk altijd wel iets Kan dat een symptoom zijn dan?
Wie herkent dit, het heel koud hebben maar het gevoel hebben alsof je een warme kruik op je buik hebt liggen.... Net boven navel. Nu ook rond baarmoeder... Wat raar Shy Girl
Shy, heb het even in stappen opgeschreven, hoop dat het werkt! Sharing Graphical tickers Customize your Charting ticker (stappen doorlopen) (dan krijg je een BBL code, die kopieren) Naar handtekening wijzigen Het linkje gewoon in het handtekening-vakje plakken Dan moet het als het goed is goedkomen
Ik was even de deur uit. Vandaar dat i niet reageerde. Maar zo te zien word je al geholpen met je banner
Misschien kan ik me nu langer inhouden en wacht ik netjes tot me NOD. Heb niet zoveel zin in een nieuwe teleurstelling maandag en dan paar dagen later ongi... Zonde van geld