NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Haha zie t nu pas! Sorry 😜

Ik weet niet wat ik allemaal voel, ene keer helemaal niks, dan wel weer.

Vannacht heb ik t erg koud gehad, heb t nooit koud, ook wat ongie krampen vanmorgen en nog steeds pijnlijke borsten. In de 2e helft van me cyclus begin in me altijd gek te maken....

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ow jammer, vind ik best lekkere thee, goed dat je het zegt. Stap ik over naar een andere smaak. :-D

3. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Nimme nogmaals proficiat, ik hoop snel aan te sluiten bij t dec topic.

4. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Simoontje, heb jij je ei al gehad? Jou vriend had toch 4 dagen festival ofzo?

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Tientje en Nimme!

Balen ik zag ook iemand op rood..

Hier nu 8 dpo en eigenlijk niet echt kwaaltjes of klachten.
    Heb deze week bloedonderzok gehad omdat ik steeds meer buikpijn heb. De uitslag was goed. De HA gaat ons halverwege mei een doorverwijzing naar de gynaecoloog geven als ik dan nog niet zwanger ben. We zijn nu al 1 1/2 jaar bezig....

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nimme gefeliciteerd!!

Ik sta nog op 5 april maar ei eerder gehad waardoor m'n NOD 3 april is. Laat me maar lekker op de 5e staan hoor :)

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog paar kwaaltjes.. met vlagen misselijk gevoelige tepels en steekjes onderin me buik.. maar goed we wachten t af he meiden :)

8. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ja ik heb mijn ei inmiddels gehad. Gisteren ochtend (vrijdag dus) donderdagavond geklust en afgelopen nacht kwam vrienlief om twee uur thuis maar heb ik m ook ff verleid om te gaan klussen, meer kan ik niet doen denk ik zo. Hij stuurde net ook een sms dat ie dat niet nog een xtje trek. Hahaha nou ja hij moest ook om half acht alweer uit bed.
    Heb nu erge steken in mun onderbuik gehad een uurtje geleden dus denk dat mun eitje sprongen is en onderweg om in te nestelen. Ik ga ervoor duimen. Als ik over vijf dat weer wat steekjes voel en bloed verlies dan zit t goed denk ik. Al hoeft niet iedereen bloed te verliezen bij innesteling heb ik ook weer gelezen.....
    nou ja ik mag op dat ellelange wachtbankje. Hopen dat ik me niet zo gek maak als vorige maand in iedergeval.

9. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Miranda... Mag ik jou vragen waarom jullie besloten hebben zo snel voor een tweede te gaan? Mijn zoontje is nu 17 maanden, lijkt me er pittig om er op deze leeftijd al een tweede bij te hebben. Bedoel het niet lullig hoor maar ben gewoon benieuwd... Ik moest er echt nog niet aan denken toen Jack 8 of 9 maanden was hihi

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Oke nou gelukkig... Hopelijk leeft t zaad nog even dus dan moet t goed komen, ik heb bij beide zwangerschappen geen innestelbloed verloren...

11. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    @Nimme Gefeliciteerd! Hoop dat je er heel erg van mag genieten!

12. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    @ lappie: Nog 2 nachtjes :):):)

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier was ik er l vroeg uit. net terug van nog wat boodschapjes. Vrienden zijn nu onderweg hierheen. Dus word gezellige middag :)
    Paar keer wakker geweest vannacht en voelde me helemaal niet lekker. Nu gaat het wel weer.

Nimme en Tiientje, wauw super gefeliciteerd en geniet ervan! :D:D

Zag ook iemand op rood, balen en succes in dee volgende ronde!!

Lappie, spannnend joh! Je tempkaart ziet er super goed uit!

Pasen, wij gaan morgen naar mijn ouders daar eten. Meer niet in de planning. Lekker met manlief van het lange weekend genieten.

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Dat mag je vragen haha..
    Nja we wouden altijd al twee kindjes snel achter elkaar.. zodat ze samen opgroeien en wouden klein leeftijdverschil.. Me man heeft dat ook met zijn zusje en ik ook met mij broer .. Denk dat ieder voor zich is hoelang je ertussen houd.. En weet natuurlijk niet hoe snel ik zwanger raak.. ik vind dat snel achter elkaar voor en na delen heeft maar nja wat heeft dat niet :)

We wouden trouwnes eerst beginnen aan een tweede als Dani 1 jaar was.. daarom was ik alkvast gestopt met de pil en wouden we het even veilig doen tot juli.. Maar we merkte dat we het nu toch al erg graag wouden dus gaan er meteen voor :)

15. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Haha oke, duidelijk, ieder moet t ook voor zich weten, ik vind deze leeftijd erg bewerkelijk, vooral omdat alles NEE is op dit moment, hij loopt net 2 weken en wil altijd z'n zin doordrammen... T is een heerlijk kind hoor, maar wel met een behoorlijkn kop erop.

Ik zou eind aug uitgerekend zijn, dan scheelde ze net op 2 maanden na 2 jaar. Helaas is het niet te plannen en zullen we wel zien hoe groot het leeftijdsverschil word! Hopelijk 2 jaar en 2 maanden, want dan mag ik op roze 😊

16. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Hier is er een grote streep door de paas plannen getrokken... mijn ouders hebben allebei een long ontsteking, dus die zitten niet echt op ons te wachten en zelf hebben we allebei een zere keel en verstopte holtes. Dus onze plannen voor het weekend... zo min mogelijk....

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja dan hoop ik ook 2 jaar en 2 maanden verschil voor jou haha :D

Ja maar denk dat elke fase wel iets met zich meebrengt.. ach wie zien wel hoelang het nog duurt mocht ik zwanger raken.. ik hoop snel maar ik ga van 10 maanden uit net als bij onze eerste :)

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ahh dat is wel vervelend.. ook meteen allebei je ouders die een longontsteking te pakken hebben..
    Het weer buiten wilt ook niet echt meewerken he..

Ik hoop dat je een dikke vette positieve test op pasen hebt :D

19. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nimme!!!! Geniet lekker samen meid!!!!

20. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    @NIMME ik zag je bericht in een quote!
    mooie test ik zie een duidelijk genoege streep!!
    congratulations:) zorg dat de baby zich goed vasthoud meis!! mooi!

@ing49824 veel plezier in groningen met je ouders en vriendinnen!!

@iedereen,
    ik wil jullie hoe dan ook voorlopig niet tegen komen in een ander nod topic he straks!!
    wel in een bevallingslijsttopic natuurlijk:D!!
    het liefst de decembermama's topic!! (2013)

Deel Deze Pagina